cazacu Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 hade 22 och lyckades floppa fyrtal, fick me mig 2 actionkillar som bettade varje gata. när vi kom till river hade dom 2 betat, jag skriver in min höjning, och istället för o trycka på raise så trycker jag fold, vips så är korten väck! Citera
-ULLIZ- Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Spelar en SNG 20kr +2kr på Svenska Spel på bubblan och jag ligger knapp trea. Sitter på 22 på BB och callar och spelaren med minst marker efter mig går med. Floppen A22 spelaren efter mig går snabbt all in och han med mest marker före mig synar, jag blir överlycklig och vill visa sambo som sitter vid datorn bakom mig handen och vändermig om, självklart som många killar gör vid datorn så lyssnar han inte, och innan jag lyckas få hans uppmärksamhet står det att jag inte svarat i tid och paus Får vara glad att han med mest marker tog det och jag i alla fall var på pengaplats. Citera
styris Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 halvroligt missklick jag var med om var att jag skulle syna QJ på SB råkat trycka på call/any jaja.. täntke jag när jag ser att de var en som att gått all in för 6 dollar nivå var 0.25/.5 då så jag hoppades på de bästa fic syn av BB också.. flop QJ5 trycker in resten av pengarna får syn.. turn river blankar killen som synade på BB hade QT och dömde ner på mig som fan över hur jag kunde syna och att jag var världens fisk osv osv killen som tryckte fick sin KK bustad av mitt stålade QJ Citera
Joey Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Dagens misclick. ITM i en s'n'g. Enjoy. J-et is at seat 2 with 148. Hansen1950 is at seat 4 with 170. LAFAUCHEUZ is at seat 8 with 682. The dealer is seat 4. LAFAUCHEUZ posts a blind of 2. J-et posts a blind of 4. (J-et is dealt 6d Qc.) Pre-flop: Hansen1950 calls for 4. LAFAUCHEUZ calls for 2. J-et checks. The flop comes 2h 6c Qs. LAFAUCHEUZ checks. J-et folds. Lyckligtvis vann jag till slut ändå... Citera
bleh82 Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 satt och lirade shopping miljonen freerollen på paradise poker. fick öppet färgstegedrag på foppen och på turn satt färgstegen stolt ropade jag på tjejen att komma och kika och när jag tittade på skärmen igen flyger korten in i mucken Citera
booring Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Något halvår sedan, sitter och lirar NL 200 på stars. Har drygt 500$ i stacken. Plockar Jx3h på BB. Knapp och sb limpar in och jag checkar. Flop 9h 6h Xx Sb checkar och jag beslutar mig för att sno åt mig skitpotten med vad jag tror ett pottbet(6$) men råkar komma emot två sexor till och går all-in med mer än 500$. Knappen som också är storstackad, har över 450 och synar med 9, 6. Jag klonkar in runner runner flushen och tar hem en sjukt stor pott i förhållande till blindsen med en 3hög färg. Citera
Joey Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Väl tight? lillebror1 sitter på plats 1 med 1000.00 cortina sitter på plats 2 med 990.00 laddallan sitter på plats 3 med 980.00 J-et sitter på plats 4 med 1000.00 goblin420 sitter på plats 5 med 1000.00 spel sitter på plats 6 med 1000.00 my_65 sitter på plats 7 med 1000.00 Belgorim sitter på plats 8 med 1000.00 mama68 sitter på plats 9 med 1000.00 ambivalent sitter på plats 10 med 1000.00 laddallan satsar s mörken 20.00 cortina satsar l mörken 10.00 cortina: --, -- laddallan: --, -- J-et: Ad, Ah goblin420: --, -- spel: --, -- my_65: --, -- Belgorim: --, -- mama68: --, -- ambivalent: --, -- lillebror1: --, -- Pre-flop: J-et: Lägger mig Citera
badtorsker Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Jag lirade en $30 hu SNG häromdagen på Tain och vi hade lirat några minuter och hade nästan lika mycket i chips,jag kanske hade 50-100 mer än honom,startstack 1500 och blinds 10/20.. Han hade gjort nästan samma höjningar från knappen hela tiden så när jag fick 84o så "reflexsynade" jag det jag trodde var hans miniraise,men i samma ögonblick jag tryckte på "call" så insåg jag att han hade gått all-in direkt ,och han vände upp JJ.. Den första åttan kom på floppen och den andra på rivern Tur att chatten stängs av efter att SNGs är färdigspelade på Tain Citera
dlinder Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Något halvår sedan, sitter och lirar NL 200 på stars. Har drygt 500$ i stacken. Plockar Jx3h på BB. Knapp och sb limpar in och jag checkar. Flop 9h 6h Xx Sb checkar och jag beslutar mig för att sno åt mig skitpotten med vad jag tror ett pottbet(6$) men råkar komma emot två sexor till och går all-in med mer än 500$. Knappen som också är storstackad, har över 450 och synar med 9, 6. Jag klonkar in runner runner flushen och tar hem en sjukt stor pott i förhållande till blindsen med en 3hög färg. Oj vad det måste osat i chatten Citera
Skadast Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Väl tight? lillebror1 sitter på plats 1 med 1000.00 cortina sitter på plats 2 med 990.00 laddallan sitter på plats 3 med 980.00 J-et sitter på plats 4 med 1000.00 goblin420 sitter på plats 5 med 1000.00 spel sitter på plats 6 med 1000.00 my_65 sitter på plats 7 med 1000.00 Belgorim sitter på plats 8 med 1000.00 mama68 sitter på plats 9 med 1000.00 ambivalent sitter på plats 10 med 1000.00 laddallan satsar s mörken 20.00 cortina satsar l mörken 10.00 cortina: --, -- laddallan: --, -- J-et: Ad, Ah goblin420: --, -- spel: --, -- my_65: --, -- Belgorim: --, -- mama68: --, -- ambivalent: --, -- lillebror1: --, -- Pre-flop: J-et: Lägger mig Nja... jag brukar alltid spela väldigt tight och försiktigt i början på en MTT eller SnG. Speciellt UTG. Tycker att du spelade rätt klokt ändå. Citera
Madwax Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Satt med 79 på small blind. 1-2kr blinds som sagt. Medans jag snackar me en polare så ställer jag in muspekaren på "syn". Det jag missade var att knappen höjde upp till 40:-(måste påpeka att det inte var någon höjning INNAN honom) jag råkar reflextrycka på syn och BB lägger sig. Roligt nog för min del kommer floppen 997. Jag checkar. han betar ut 100kr. jag ställer in me 400 han blixtsynar och visar upp AA. Han hade lika mycket marker som mig. Värsta missclicken nånsin för min del Citera
Bloop Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hand #115813024 vid bordet: Tarzan 1 Startad: Mon Oct 02 20:01:47 2006 RAFTER sitter på plats 1 med 242.72 Bloop sitter på plats 2 med 510.81 PerrraP sitter på plats 3 med 526.10 sparris sitter på plats 4 med 226.30 DanLT3 sitter på plats 5 med 91.50 mekon96 sitter på plats 6 med 106.40 Pertty sitter på plats 7 med 224.90 Kryptonite sitter på plats 9 med 20.00 Nexo sitter på plats 10 med 188.02 DanLT3 satsar s mörken 1.00 sparris satsar l mörken 0.50 sparris: --, -- DanLT3: --, -- mekon96: --, -- Pertty: --, -- Kryptonite: --, -- Nexo: --, -- RAFTER: --, -- Bloop: , PerrraP: --, -- Pre-flop: mekon96: Syna 1.00 Pertty: Syna 1.00 Kryptonite: Lägger mig Nexo: Höj 100.00 RAFTER: Lägger mig Bloop: Syna 100.00 PerrraP: Lägger mig sparris: Lägger mig DanLT3: Lägger mig mekon96: Lägger mig Pertty: Lägger mig Flop (Board: , , ): Nexo: All in Bloop: Syna 88.02 Turn (Board: , , , ): River (Board: , , , , ): Showdown: Bloop visar: , (triss i åttor) Nexo visar: , (två par, ess och åttor) Huvudpott: Bloop vinner potten på 370.09 med triss i åttor (9.45 spelavgiften togs ut för den här handen) *********** Missclicken är före flopp (NÄHÄ!) sen tyckte jag det var skit samma och kunde lika gärna kasta bort sista slanten på floppen. Räknade fem outs mot AA + runner runner stege. . Killen var förvånad i chatten redan före floppen när han fick syn... Ta i å höj rejält så fisken får betala sina drag... jo jag tackar. Citera
tubbs0r Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 mitt favorit missclick är på finalbordsbubblan då jag ställer från sb med A-rags för att stjäla dom dyra blindsen. BB som har bara några ynka fler marker synar med K2o och vinner handen. I chatten skriver han "sry missclick" samtidigt som jag är på väg att kasta ut laptopen genom fönstret. Citera
gibbsson Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Här kommer min missclick.. eller ja, jag missa att klicka!. Gick in på en 215$ sitngo när jag hade vaknat, den kunde jag ju lira från sängen Bordet fylldes långsamt, så jag satte på tvn. En svensk skitfilm visades och jag fastnade! Efter filmen ser jag att det blinkar nått på skärmen! TILT då kommer jag ihåg.. jag skulle ju spela poker! 215$ i sjön Vad lärde jag mig? Ha på ljudet på datorn!!! Citera
Bodinarn Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Här kommer min missclick.. eller ja, jag missa att klicka!. Gick in på en 215$ sitngo när jag hade vaknat, den kunde jag ju lira från sängen Bordet fylldes långsamt, så jag satte på tvn. En svensk skitfilm visades och jag fastnade! Efter filmen ser jag att det blinkar nått på skärmen! TILT då kommer jag ihåg.. jag skulle ju spela poker! 215$ i sjön Vad lärde jag mig? Ha på ljudet på datorn!!! Ooh en liknande grej hände mig för inte allför längesedan. Hade försökt få igång en final på en pyramide(rounders, steps osv) i flera veckor. Då tain inte har så många spelare var det väldigt svårt att få igång dem. Jag hade suttit signad hela dagen, samtidigt som jag grindat på i vanlig ordning. På kvällen åkte jag hem till en kompis för att kolla champions league. När jag kommer hem är jag auto all in med kvalitetshanden 63o och åker ut. KUL! Citera
cluelessrookie Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Gjort i princip exakt lika själv. Hade nyss satt mig ner och körde igång fjärde bordet (CG, fullring) och fick Dam - rag suited och i stressen med att flytta runt och hantera bordet så gjorde jag auto-call preflop utan att tänka när det var raisat till typ 8BB. Floppen kom och fyllde färgen och gav en massa action pga ett triss ute och en lägre färg med SC. Cluelessrookie Satt o lirade en frirulle på expekt, och fick upp korten Q 3 och tänkte folda (tidigt i spelet) men en kille gör allin, och istället för att trycka på fold råkar musen hamna på Call , skrek en fin ramsa där =) ända tills floppen kommer (ja jag skriker snabbt ) FLOP: A K 7 Svordoms ramsan blev genast till en glädjesång Citera
Prot Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Har J3o på BB, två limpar och även SB limpar. Flop kommer 55T rainbow. SB och jag checkar. Fi1 betar ut pot och de andra lägger sig till mig som trycker call. Turn T. Jag har fattat att jag har misklickat och checkar. FI foldar Citera
Jimmy Hoffa Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Har en skön som inte riktigt passar här men men....Jag och min polare hade precis fått våra trådlösa numeriska tangentbord. Vi sitter på varsitt bord och spelar Sng´s i min lägenhet. Jag träffar fin fint (kommer inte ihåg handen) och tänker här ska bettas pott minst. Fingrarna fullkomligt smeker fram det tunga bettet på det nya glänsande numeriska tangentbordet samtidigt som ett gigantiskt leende av välbefinnande sprider sig över mitt vackra ansikte. Från min kamrat hörs samtidigt: öhh, vad fan hände!!? Jag skulle folda men gick all-in!? Han åkte ut. Jag fick en pott som var lika varm och go som den ypperligaste bysten man kan tänka sig. Våra numeriska tangentbord var av samma modell, och när de stod så nära varandra så snappade hans dator upp mitt bett precis när han skulle folda och istället lyckades jag sätta honom all-in Citera
Myt4z Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Fantastiskt fint beskrivet måste jag säga! Rolig händelse också. Haha, hyfsat nöjd han måste varit med sitt nya tangentbord //Myt4z Citera
Jimmy Hoffa Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Fantastiskt fint beskrivet måste jag säga! Rolig händelse också. Haha, hyfsat nöjd han måste varit med sitt nya tangentbord //Myt4z Hehe ja, jag såg nog ut som en våt hund resten av kvällen. Citera
freddola Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Missclicka mig precis all-in med A-J ruter. Fi tänker lääänge och synar tillslut med Q-Q. Smeker inte ett A på turn och potten på 160 dollar till mig. Bästa misslicket någonsin Citera
Bloop Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Bloop satsar s mörken 1.00 Roll_on satsar l mörken 0.50 Roll_on: --, -- Bloop: , struts: --, -- Ricky76: --, -- krystina: --, -- Caleva: --, -- accept: --, -- fila: --, -- MrPain: --, -- Pre-flop: struts: Syna 1.00 Ricky76: Syna 1.00 krystina: Lägger mig Caleva: Passa accept: Lägger mig fila: Syna 1.00 MrPain: Lägger mig Roll_on: Syna 1.00 Bloop: Passa Flop (Board: , , ): Roll_on: Passa Bloop: Passa struts: Satsa 3.00 Ricky76: Lägger mig Caleva: Lägger mig fila: Syna 3.00 Roll_on: Lägger mig Bloop: Lägger mig Sätter honom på överkåken å lägger mig givetvis Citera
MOffegrev Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Bloop satsar s mörken 1.00Roll_on satsar l mörken 0.50 Roll_on: --, -- Bloop: , struts: --, -- Ricky76: --, -- krystina: --, -- Caleva: --, -- accept: --, -- fila: --, -- MrPain: --, -- Pre-flop: struts: Syna 1.00 Ricky76: Syna 1.00 krystina: Lägger mig Caleva: Passa accept: Lägger mig fila: Syna 1.00 MrPain: Lägger mig Roll_on: Syna 1.00 Bloop: Passa Flop (Board: , , ): Roll_on: Passa Bloop: Passa struts: Satsa 3.00 Ricky76: Lägger mig Caleva: Lägger mig fila: Syna 3.00 Roll_on: Lägger mig Bloop: Lägger mig Sätter honom på överkåken å lägger mig givetvis Är det du som är Dan Glimne? Citera
Ripperkof Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Det är ju roligt att 90% av alla misclicks leder till vinst. Säger det något om den förbannade jävla riggade nätpokern?? Citera
Infinitiv86 Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Sitter med halvt inköp på NL50 när jag råkar raisa 20 istället för 2. Får en push och känner mig commitad att syna.. Vilken glädje när han visar upp K7o Vilken lycka när floppen kommer KKJ turn river blank.. Citera
Recommended Posts