Lokenius Postad 18 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Som nyavlönad norsk torsk är jag nu i valet mellan en livekväll/natt på Cosmo GbG eller en "Guttas kveld" med några från jobbet. En "guttas kveld" är något dessa medelålders herrar har en gång varannan månad och det går ut på att dricka sig redlös samtidigt som man spelar guitarrhero OCH har ett nonstopprally av porr i bakgrunden. Första alternativet känns ju sjukt mer lockande MEN finns väl risk att det bara sitter sköna NITS även på 10/10 borden såhär innan svensk löning va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 18 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Blir cosmopol på svea rikes baksida imorgon, misstänker det är mest bara tighta regs där men WTF vi tar ett skott för att det är kul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Pm:a Supertequila,han bor ju på "framsidan". Hoppas herr´n får kul,hur som helst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheoL Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Jag kan lova dig att det är bra värde på CCs 10/10 bord vilken lördagkväll som helst i månaden! Passa dig för nitsen, du märker snabbt vilka det är, men majoriteten suger verkligen. Du får passa dig för att bluffa men det förstår du ju säkert... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 18 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Pm:a Supertequila,han bor ju på "framsidan".Hoppas herr´n får kul,hur som helst. Han befattar sig väl inte med microfiskar? Jag kan lova dig att det är bra värde på CCs 10/10 bord vilken lördagkväll som helst i månaden! Passa dig för nitsen, du märker snabbt vilka det är, men majoriteten suger verkligen. Du får passa dig för att bluffa men det förstår du ju säkert... Jo tack var där för ganska precis en månad sedan och hamnade på ett bord med bara nyktra nits Fick inte byta bord för vi var för få Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Har lyckats styra en LITAUISK luvtröja, borde väl autofiskförklara mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Han befattar sig väl inte med microfiskar? Han är mircro.Men ska du köra live är Omaha ett måste. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Han befattar sig väl inte med microfiskar? Han är mircro.Men ska du köra live är Omaha ett måste. Håller mig så långt från Omaha man kan komma då meningen med min lilla tripp är att jag tänkt vinna pengar och inte kasta dom i skön Fö låter ju ”Black and White” på Norrländskt vis. Hjortytterfilé med hjortronsås samt kalvytterfilé med Karl-Johanbearnaise serveras med sparris samt potatis- och västerbottenostkaka som en förtäfflig start på dagen i ala carten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Bläääääääääääääää vilken jävla kukhelg. CC i gbg levererade inte direkt som tänkt utan kalaset slutade med resa, mat och allt på dryga 4k i hålet. Det hela startade med 1000+100 freez där jag på andra nivån knackar BB med 5-5 efter att SJU andra spelare limpat. Floppen 5-3-2 med två klöver och en invandrarreg (UTG+1 first to act) som jag VET bombar på med alla drag betar 625 in i potten på 800. Syn av spelaren efter och sedan fold till mig som poppar upp till 2100 varpå invandrarreggen ställer ganska snabbt, den andre viker och jag synar för en fin 20k+ pott och är mycket riktigt uppe mot AT klöver med standard klöver x på river för respass. Bra eller anus? Skulle jag bara synat floppen och bombat turn så länge den inte faller klöver eller 4 eller vill vi få in det på flopp? 3 olyckliga potter Jaja begav mig således till 10/10 NL där jag efter att ha straddlat får in det med J6 spader på turn efter floppen AKx spader och turn landat spader X. FI som är en tight solid spelare som under tiden jag spelat samma bord tagit god tid och tänkt igenom varenda beslut. Han betar iaf strax under potten om jag inte minns fel där på turn varpå jag steker rätt länge innan jag får den klassiska och oftast så kostsamma tanken "har han Qxs så får han väl ha det då" och skeppar in för autocall av Q4. Såhär i efterhand är jag inte direkt helnöjd med mig själv då jag efter att ha fått en lite klarare bild av min motståndare insåg att han nog inte betalat av med annat än nötfärg men men man lär så länge man lever, bara det att det blir dyrare för vissa. Sitter sedan och blindar bort i typ 4 timmar, inte ens nått spelbart från knapp. Får några halvtaskiga ess, sitter med sjukt dålig steam och blir typ utmanövrerad av luft hela tiden. Efter 6 timmar kommer så monstret. Sitter i BB och det är limpat fram till mig som hittar AJ ruter. Ett riktigt MONSTER i jämförelse med de j-3, 4-9 osv osv som jag sett de senaste timmarna på så jag höjer upp till 140 (mest för att alla ska folda och jag ska få vika upp handen och säga nån rolig oneliner). Turkgubben innan, typ enda anledningen att jag satt kvar vid bordet, synar gladeligen ur SB och floppen kommer A7x 2 ruter och för att slowa lite checkar jag bakom. Turn typ en 6a och han betar, jag skeppar och SNAP av A7 FML. Inget spel jag på något sätt är nöjd över men mot honom är jag fan villig att få in alla An oavsett kicker mot preflop alla dagar i veckan.. Kallt några timmar igen innan jag hamnar i standardpott vs en vi kan kalla snackpåsen. Kan ju inte vart nån i hela pokerrummet som inte hörde denna man som med X antal groggar innanför västen pratade om allt och inget. Kan även vara så att han svalt en megafon. Hur som helst så verkade han ändå ha bra koll på spelet MEN han spelade typ ALLA potter. Raise från tight vattendrickande finsk reg (som jag tidigare gjort en ful utdragning på ) varpå snackpåsen säger 140. Precis som alla andra gånger han höjer säger han högt och glatt att han minsan har AA. Smyger upp mina kort på BB och hittar KK som jag efter lite hollywoodande raisar till 410. Finske reggen kastar TT och snackpåsen Pushar för typ en femhundring extra varpå jag snappar.. dum dum dum dum ESS ESS. Självklart får man inte dra ut utan livet knullar mig som vanligt. Handfacit 11 timmars live spel: AJ * 1 vs A7 KK * 1 vs AA JJ * 1 VANN en pott där jag gubbsynar alla gator på 10 hög bräda 77 * 1 ( 3betat, självklart med skön flop ala AQ3s bräda) 55 * 1 (Vs NFD i turren BUST river) SKIT * 10.5 timmar Hur som haver så känns det som att jag lärde mig ett och annat och får jag bara ett lite bättre kortsnitt nästa besök ska det nog gå bra. Var nog in och vevade i lite för många potter med lite för dåliga händer så nästa gång blir det ett tightare utval av starthänder om det så ska ske på bekostnad att jag blindar bort en hel kväll, för action får man uppenbarligen oavsett trots att man foldat 10 timmar i sträck. Och säg det onda som inte för något gott med sig. Sitter nu åter i norge med 3 rullar snus (som hade kostat en förmögenhet att köpa i norge), en ring falukorv i kylen samt 3 liter Trocadero Edit: Kan tilläggas att CCs dagens pasta, denna dag med nån form av broskfylld kyckling, inte var att rekomendera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Bläääääääääääääää vilken jävla kukhelg. CC i gbg levererade inte direkt som tänkt utan kalaset slutade med resa, mat och allt på dryga 4k i hålet. Det hela startade med 1000+100 freez där jag på andra nivån knackar BB med 5-5 efter att SJU andra spelare limpat. Floppen 5-3-2 med två klöver och en invandrarreg (UTG+1 first to act) som jag VET bombar på med alla drag betar 625 in i potten på 800. Syn av spelaren efter och sedan fold till mig som poppar upp till 2100 varpå invandrarreggen ställer ganska snabbt, den andre viker och jag synar för en fin 20k+ pott och är mycket riktigt uppe mot AT klöver med standard klöver x på river för respass. Bra eller anus? Skulle jag bara synat floppen och bombat turn så länge den inte faller klöver eller 4 eller vill vi få in det på flopp? 3 olyckliga potter Jaja begav mig således till 10/10 NL där jag efter att ha straddlat får in det med J6 spader på turn efter floppen AKx spader och turn landat spader X. FI som är en tight solid spelare som under tiden jag spelat samma bord tagit god tid och tänkt igenom varenda beslut. Han betar iaf strax under potten om jag inte minns fel där på turn varpå jag steker rätt länge innan jag får den klassiska och oftast så kostsamma tanken "har han Qxs så får han väl ha det då" och skeppar in för autocall av Q4. Såhär i efterhand är jag inte direkt helnöjd med mig själv då jag efter att ha fått en lite klarare bild av min motståndare insåg att han nog inte betalat av med annat än nötfärg men men man lär så länge man lever, bara det att det blir dyrare för vissa. Sitter sedan och blindar bort i typ 4 timmar, inte ens nått spelbart från knapp. Får några halvtaskiga ess, sitter med sjukt dålig steam och blir typ utmanövrerad av luft hela tiden. Efter 6 timmar kommer så monstret. Sitter i BB och det är limpat fram till mig som hittar AJ ruter. Ett riktigt MONSTER i jämförelse med de j-3, 4-9 osv osv som jag sett de senaste timmarna på så jag höjer upp till 140 (mest för att alla ska folda och jag ska få vika upp handen och säga nån rolig oneliner). Turkgubben innan, typ enda anledningen att jag satt kvar vid bordet, synar gladeligen ur SB och floppen kommer A7x 2 ruter och för att slowa lite checkar jag bakom. Turn typ en 6a och han betar, jag skeppar och SNAP av A7 FML. Inget spel jag på något sätt är nöjd över men mot honom är jag fan villig att få in alla An oavsett kicker mot preflop alla dagar i veckan.. Kallt några timmar igen innan jag hamnar i standardpott vs en vi kan kalla snackpåsen. Kan ju inte vart nån i hela pokerrummet som inte hörde denna man som med X antal groggar innanför västen pratade om allt och inget. Kan även vara så att han svalt en megafon. Hur som helst så verkade han ändå ha bra koll på spelet MEN han spelade typ ALLA potter. Raise från tight vattendrickande finsk reg (som jag tidigare gjort en ful utdragning på ) varpå snackpåsen säger 140. Precis som alla andra gånger han höjer säger han högt och glatt att han minsan har AA. Smyger upp mina kort på BB och hittar KK som jag efter lite hollywoodande raisar till 410. Finske reggen kastar TT och snackpåsen Pushar för typ en femhundring extra varpå jag snappar.. dum dum dum dum ESS ESS. Självklart får man inte dra ut utan livet knullar mig som vanligt. Handfacit 11 timmars live spel: AJ * 1 vs A7 KK * 1 vs AA JJ * 1 VANN en pott där jag gubbsynar alla gator på 10 hög bräda 77 * 1 ( 3betat, självklart med skön flop ala AQ3s bräda) 55 * 1 (Vs NFD i turren BUST river) SKIT * 10.5 timmar Hur som haver så känns det som att jag lärde mig ett och annat och får jag bara ett lite bättre kortsnitt nästa besök ska det nog gå bra. Var nog in och vevade i lite för många potter med lite för dåliga händer så nästa gång blir det ett tightare utval av starthänder om det så ska ske på bekostnad att jag blindar bort en hel kväll, för action får man uppenbarligen oavsett trots att man foldat 10 timmar i sträck. Och säg det onda som inte för något gott med sig. Sitter nu åter i norge med 3 rullar snus (som hade kostat en förmögenhet att köpa i norge), en ring falukorv i kylen samt 3 liter Trocadero Edit: Kan tilläggas att CCs dagens pasta, denna dag med nån form av broskfylld kyckling, inte var att rekomendera Kul skrivet även om kvällen var olycklig! Keep it up så ses vi vid borden på Svs:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 En rolig och kanske inte så snyggt spelad hand av mig som ledde till diskussion igår där jag väl totalfiskförklarades av CC gbgs armada av microregs Tror jag stradlat alt att jag sitter i BB men potten går iaf som så att den finske vattendrickade regspelaren höjer typ 3-4ggr BB och nån randomsyn av en eller två spelare och jag tittar ner på 2-5 spader. Denna hand utspelas ganska snabbt efter att jag satt mig och jag är fast besluten att som den fisk jag är göra en skön entré med ett snyggt move Flopp AT2 rainbow med en spader och den finske reggen leder ut drygt halv pott varpå jag utan större betänketid synar eftersom jag tänkt göra ett move på turn, floppar ju bättre än jag kunnat önska oxå då en hålpipa inte är att förakta turn landar vackra spader Q vilket ger mig en miljon outs så synar glatt pott och ser sedan ytterligare en spader landa på river för en skön bakdörrsfärg Den finske reggen betar väl strax under potten och jag callar innan han ens lagt in markerna och han slänger glatt upp KJo för turnad nötstege. Smilet som ligger över hela hans ansikte förvrids dock rejält när han ser mina två vackra microspader och man kan nästan se att han kokar inombords. Han påkallar uppmärksamhet från alla sina grindkompisar som får höra hur den dålige spelaren tvärs över bordet synat 3 gator med 5-2 PÅ DEN BRÄDAN. Myser inombords men väljer att inte uttala mig i ämnet mer än att jag säger att jag tog några felbeslut och att jag var en åsna. Nu tog han tillbaka en del av mig senare så slutet gott, allting gott. http://soundcloud.com/ridney/james-talk-ridney-one-for-me Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 vrf ställer du inte river när du hittar backdoorfärgen sådär? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 vrf ställer du inte river när du hittar backdoorfärgen sådär? Det har jag faktiskt inget riktigt bra svar på utan det blev väl mest bara som det blev, jag lyckades göra ett dåligt spel ännu sämre genom att inte ta betalt Vi satt båda rätt djupt, jag kanske 180bb och han täckte så ville inte få in stack med 5 high flush. Fegt, dåligt osv JA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Kan inte hjälpa det men jag HATAR verkligen big brother.. Har alltid gjort, kommer alltid att göra men likförbannat kan jag inte låta bli att kolla. Det blir som ett gift. Skapliga FREAKS dom hittat till årets upplaga, roligast att dom skickar in austin powers köpte precis en veckas tillgång på nätet för den nätta summan av 49 sek som kan stå igång hela min vakna tid Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 haha lol. Man kanske ska skaffa sig det. Jag vill se Sanna naken. Förövrigt tycker jag örebroarn verkar go. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Trots min Big brother lockdown fortsätter jag att servera er den bästa musiken. Ny och freeesh söndagsdub från Cassius Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 haha lol. Man kanske ska skaffa sig det. Jag vill se Sanna naken. Förövrigt tycker jag örebroarn verkar go. Tror det var 200 för hela säsongen. Det bästa just nu är att om man kollar via webben har dom en livechat kopplad via facebook. Episkt roliga kommentarer som bara haglar in om deltagarna "jag ska mindfucka alla där inne" låter nästan som det kan bli en ny "Laserturk" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Tror det var 200 för hela säsongen. Det bästa just nu är att om man kollar via webben har dom en livechat kopplad via facebook. Episkt roliga kommentarer som bara haglar in om deltagarna "jag ska mindfucka alla där inne" låter nästan som det kan bli en ny "Laserturk" HAHA tack för tipset. Fan va folk kan va roliga på internet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 HAHA tack för tipset. Fan va folk kan va roliga på internet. Misstänker det kan finnas mycket guld i nån tråd på typ flashback oxå. Kan bli nattrail där HAHAH nu slänger dom in en transa oxå, ska inte missa en sekund av denna freakshow Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 haha transa.. oslagbart =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 ska nog börja med ett 7dagars köp jag oxå. Lär ju va nöt att ha till grinden. Kan man välja kamera hur man vill? Upplys mig om alla funktioner:D HAHA lol. Nu har vi en transa med oxå- Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 haha transa.. oslagbart =) detta kommer SERIÖST stå på min dator de närmaste 100 dagarna https://www.flashback.org/t1463160 https://www.flashback.org/t1365717 NATTRAIL =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 ska nog börja med ett 7dagars köp jag oxå. Lär ju va nöt att ha till grinden. Kan man välja kamera hur man vill? Upplys mig om alla funktioner:D HAHA lol. Nu har vi en transa med oxå- Har inte hunnit sätta mig in men man ska ha tillgång till 4 bonuskameror som inte vanliga TV-svenssons har Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Haha big brother va kungligt, får bli o skaffa det där, någon tidigare säsong kikade man på andriana (rätt säker på att hon hette så) i duschen och det var fan inte helt fel =D måste se om det är någon snygg med , tack för upplysningen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts