Imfromsweden Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 tror inte han levlade. Also... WTF IFS.. du kan inte sno jokern.. han är min. pffffff, jag har haft jokern på 2p2 i typ hur lång tid som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Läser tråden om hur du blev scammad på 2+2 men bara kommit till post #75 och orkar nog inte ta mig igenom hela tråden. Lust att ge cliffs på tråden och var donkpredator inblandad? Följde hans propbet och förstår inte hur han kan vara så omtyckt på 2+2 om han är scammer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Hela grejen var jävligt märklig, tydligen så hade donkpredator också blivit scammad av samma kille, men förlåtit honom, och sedan (som du kanske såg) försökt försvara honom när jag konfronterade scammaren. Hur man kan bli vän med någon efter att dom har snott 10k$ från en är bortom mig, men men. Each to his own. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Hela grejen var jävligt märklig, tydligen så hade donkpredator också blivit scammad av samma kille, men förlåtit honom, och sedan (som du kanske såg) försökt försvara honom när jag konfronterade scammaren. Hur man kan bli vän med någon efter att dom har snott 10k$ från en är bortom mig, men men. Each to his own. Idioter finns det ju gott om iaf.. Fick du tillbaka dina pengar? gl med spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Idioter finns det ju gott om iaf.. Fick du tillbaka dina pengar? nej gl med spelet! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Googlade och facebookade imfromsweden. Är det här du? http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1851382953 Riktig alfahanne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Riktig alfahanne. han får ligga mer än 99.1% av pf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 han får ligga mer än 99.1% av pf =) han ser inte ens könsmogen ut mvh virgin_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 han får ligga mer än 99.1% av pf =) Jag är hellre oskuld hela livet än att gå runt sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 han får ligga mer än 99.1% av pf =) garanterat med män, så vem skall vara avundsjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 han får ligga mer än 99.1% av pf =) Att bli "fudgepacked" är inte min definition av att få ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Tycker han ser ut som en mänsklig version av en sånn äcklig nakenhund med tofsar lite här och var Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Någon måste lägga ut dc filmen! lycka till btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kardum Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Någon måste lägga ut dc filmen! lycka till btw. sluta snåla o skaffa DC konto=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 sluta snåla o skaffa DC konto=) Som väl för övrigt är gratis i 7 dagar eller så =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Som väl för övrigt är gratis i 7 dagar eller så =) Man reggar sitt kort, får 7 dagar, tankar hela katalogen, säger upp medlemskapet/avreggar betalning --> ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Jag tycker överhuvud taget att det är dåligt med statiska 4bet-bluff ranges hur bestämmer du med vilken frekvens du ska 4betsbluffa händerna som potentiellt ska fyrbetsbluffas? a) magkänsla b) gameflow c) klocktricket d) nått annat? ska påpeka att det inte är nått hån utan en ärlig fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 hur bestämmer du med vilken frekvens du ska 4betsbluffa händerna som potentiellt ska fyrbetsbluffas? a) magkänsla b) gameflow c) klocktricket d) nått annat? ska påpeka att det inte är nått hån utan en ärlig fråga. Gameflow typ. Om jag har 4bettat honom 4 gånger i rad så är det förmodligen inte en bra idè att försöka sig på en 4bet nästa gång. Och samma sak gäller andra hållet, om vi är 150bb deep o han 3bettar en hel del, och vi inte har 4bettat särskilt mycket, ja då äre dags! Så ja, brukar mestadels bara gå på gameflow. Man brukar känna på sig sånt där, inte så svårt Fast ioförsig, så tänker jag inte 4betta honom när jag plockar upp 29o, så antar att mina 4bet-bluff ranges är någorlunda statiska (ie att dom håller sig till hyfsade händer). Fast å andra sidan, om man tänker på 3bet-ranges, där tror jag att i princip alla kör med statiska 3bet-ranges? Eller åtminstone mycket mer än när det gäller 4bets? Hm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Gameflow typ. Om jag har 4bettat honom 4 gånger i rad så är det förmodligen inte en bra idè att försöka sig på en 4bet nästa gång. Och samma sak gäller andra hållet, om vi är 150bb deep o han 3bettar en hel del, och vi inte har 4bettat särskilt mycket, ja då äre dags! Så ja, brukar mestadels bara gå på gameflow. Man brukar känna på sig sånt där, inte så svårt Fast ioförsig, så tänker jag inte 4betta honom när jag plockar upp 29o, så antar att mina 4bet-bluff ranges är någorlunda statiska (ie att dom håller sig till hyfsade händer). Fast å andra sidan, om man tänker på 3bet-ranges, där tror jag att i princip alla kör med statiska 3bet-ranges? Eller åtminstone mycket mer än när det gäller 4bets? Hm Rätt svar är c) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Dan Harrington Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Är klocktricket något som någonsin omskrivits i någonting som haft ambitionen att vara seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 Är klocktricket något som någonsin omskrivits i någonting som haft ambitionen att vara seriöst? kallar du brandborn oseriös? troll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 7 Februari , 2011 Rapport Share Postad 7 Februari , 2011 äh va tiltande att man sa upp sitt dc-konto för ett par år sen nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 8 Februari , 2011 Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 wp mot Krantz, nästan jobbigt att kolla på för han spelar så 2007. Det enda man kan ta åt sig när dom gamla avdankade rävarna gör videos är allt de säger om mindset och allt runt pokern, man får ta strategin med en grävskopa salt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 8 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 hehe, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts