zlaja82 Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Slua csha ut, när ska du börja lira NL600, du har vär 50bi på nivån nu..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Varför ska man sluta casha ut? Man måste väl få belöna sig med nåt för allt slit man lägger ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 20 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Slua csha ut, när ska du börja lira NL600, du har vär 50bi på nivån nu..?? Jag har aldrig cashat ut tidigare sedan jag startade den här utmaningen och jag känner att jag, precis som schumme säger, behöver belöna mig själv på något sätt. ~3k$ gör knappast någon större skillnad på rullen eller mitt br krav för nl600. Ja jag har över 50bi för nivån, men jag känner att jag fortfarande har en del att lära och därför vill jag spela iaf denna och troligtvis nästa på nl400, sen får du se action Varför ska man sluta casha ut? Man måste väl få belöna sig med nåt för allt slit man lägger ner? ++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ace_lover Postad 21 Maj , 2011 Rapport Share Postad 21 Maj , 2011 får inte HM att funka efter ongame uppdatera häromdan. någon som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 22 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2011 får inte HM att funka efter ongame uppdatera häromdan. någon som kan hjälpa? De har ändrat så att handhistoriken sparas i: C:\Users\[username]\P5JavaClientSettings\HandHistory\ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 22 Maj , 2011 Rapport Share Postad 22 Maj , 2011 Jag har aldrig cashat ut tidigare sedan jag startade den här utmaningen och jag känner att jag, precis som schumme säger, behöver belöna mig själv på något sätt. ~3k$ gör knappast någon större skillnad på rullen eller mitt br krav för nl600. Ja jag har över 50bi för nivån, men jag känner att jag fortfarande har en del att lära och därför vill jag spela iaf denna och troligtvis nästa på nl400, sen får du se action ++++ Du överskattar nivån på 600nl, lita på mig. Gör ett försök där bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 22 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2011 Du överskattar nivån på 600nl, lita på mig. Gör ett försök där bara. Jo, kanske det. Det kan hända att jag gör ett försök i början av nästa månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 22 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2011 Såg precis pirates 4 på bio, helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 23 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2011 Spelade nyss en ganska tråkig/torr session och vann 2 inköp, inget intressant hände, inte ens en ai pre.. vilket är ganska sick på ~700 händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 24 Maj , 2011 Rapport Share Postad 24 Maj , 2011 Lugnet före stormen =) Jag skulle i ditt läge vänta med att gå upp till nl600, upplev en dålig period på nl400 först. Sett många spelare som sprungit bättre än jesus o klättrat snabbt i nivåer för att sedan gå in i väggen. Kika gärna i rakebackhero's db t.ex. Investera i nånting, t.ex. aktier/fonder och möjligtvis i en resa. Detta kan ge mkt inför en framtida "downswing", man kan se att pokern har gett nånting. glgl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 24 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2011 Lugnet före stormen =) Jag skulle i ditt läge vänta med att gå upp till nl600, upplev en dålig period på nl400 först. Sett många spelare som sprungit bättre än jesus o klättrat snabbt i nivåer för att sedan gå in i väggen. Kika gärna i rakebackhero's db t.ex. Investera i nånting, t.ex. aktier/fonder och möjligtvis i en resa. Detta kan ge mkt inför en framtida "downswing", man kan se att pokern har gett nånting. glgl! Just det här har jag tänkt ganska mycket på, jag har aldrig känt på en riktig downswing och om jag går upp för snabbt så kan det lätt sätta sig på psyket om det händer där kan jag tänka mig. Nu är inte nl600 ett så stort steg, men jag ska verkligen ta hänsyn till detta innan jag går upp. Jag har precis bokat en resa med flickvännen och jag ska inom en snar framtid ta tag i den stora aktie/fond djungeln =) Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 24 Maj , 2011 Rapport Share Postad 24 Maj , 2011 Vilken resa blev det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 24 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2011 Vilken resa blev det ? Ayia napa. Kanske inte den mest optimala platsen att bjuda flickvännen på, men mina polare och hennes hängde också på nu så det blir nog gött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Ännu en dag där jag springer sjukt bra, hittade bla en 2 outare ai pre samt att jag vann 3 av 4 coinflips. Dagen slutade 4 inköp upp. Månadsgrafen ser grymt vass ut.. hoppas bara att det fortsätter såhär nu på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 25 Maj , 2011 Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 shit va du springer bra du har tagit lite pengar av mig också! Spelat så sjukt dåligt mot dig. pushat i lägen där det är självklara betfolds, gjort några syner där man bör vika osv inte listat ut vem jag kan vara än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 shit va du springer bra du har tagit lite pengar av mig också! Spelat så sjukt dåligt mot dig. pushat i lägen där det är självklara betfolds, gjort några syner där man bör vika osv inte listat ut vem jag kan vara än? Ja det gör jag verkligen Nej, men jag vet ett par nya nick som kommit till nivån och du är ju klart någon av dem jag är grymt nyfiken nu. Hmm.. Har du ett svenskt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 25 Maj , 2011 Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 Ja det gör jag verkligen Nej, men jag vet ett par nya nick som kommit till nivån och du är ju klart någon av dem jag är grymt nyfiken nu. Hmm.. Har du ett svenskt nick? varken eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 varken eller pls outa nu! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 25 Maj , 2011 Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 du får kolla vilka de nya nicksen är och den sämsta av dem är förmodligen jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 25 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2011 du får kolla vilka de nya nicksen är och den sämsta av dem är förmodligen jag Okej, självdissarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 26 Maj , 2011 Rapport Share Postad 26 Maj , 2011 Okej, självdissarn Sant ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 26 Maj , 2011 Rapport Share Postad 26 Maj , 2011 Ayia napa. Kanske inte den mest optimala platsen att bjuda flickvännen på, men mina polare och hennes hängde också på nu så det blir nog gött Aa passar nog mycket bättre om dina och hennes vänner ska med annars så finns det nog bättre ställen Lycka till med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 26 Maj , 2011 Rapport Share Postad 26 Maj , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 27 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Aa passar nog mycket bättre om dina och hennes vänner ska med annars så finns det nog bättre ställen Lycka till med spelet Yes, indeed. Det blir säkert nice! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 27 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2011 Att komma hem från jobbet när det är ljust och på morgonen är INTE OKEJ! Ingen grind här inte, godnatt:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts