Gå till innehåll

Whyso - Midstakes


WhySoSerious

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slua csha ut, när ska du börja lira NL600, du har vär 50bi på nivån nu..??

 

Jag har aldrig cashat ut tidigare sedan jag startade den här utmaningen och jag känner att jag, precis som schumme säger, behöver belöna mig själv på något sätt. ~3k$ gör knappast någon större skillnad på rullen eller mitt br krav för nl600.

 

Ja jag har över 50bi för nivån, men jag känner att jag fortfarande har en del att lära och därför vill jag spela iaf denna och troligtvis nästa på nl400, sen får du se action ;)

 

Varför ska man sluta casha ut? Man måste väl få belöna sig med nåt för allt slit man lägger ner?

 

++++

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig cashat ut tidigare sedan jag startade den här utmaningen och jag känner att jag, precis som schumme säger, behöver belöna mig själv på något sätt. ~3k$ gör knappast någon större skillnad på rullen eller mitt br krav för nl600.

 

Ja jag har över 50bi för nivån, men jag känner att jag fortfarande har en del att lära och därför vill jag spela iaf denna och troligtvis nästa på nl400, sen får du se action ;)

 

 

 

++++

 

Du överskattar nivån på 600nl, lita på mig. Gör ett försök där bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugnet före stormen =) Jag skulle i ditt läge vänta med att gå upp till nl600, upplev en dålig period på nl400 först. Sett många spelare som sprungit bättre än jesus o klättrat snabbt i nivåer för att sedan gå in i väggen. Kika gärna i rakebackhero's db t.ex.

 

Investera i nånting, t.ex. aktier/fonder och möjligtvis i en resa. Detta kan ge mkt inför en framtida "downswing", man kan se att pokern har gett nånting.

 

glgl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugnet före stormen =) Jag skulle i ditt läge vänta med att gå upp till nl600, upplev en dålig period på nl400 först. Sett många spelare som sprungit bättre än jesus o klättrat snabbt i nivåer för att sedan gå in i väggen. Kika gärna i rakebackhero's db t.ex.

 

Investera i nånting, t.ex. aktier/fonder och möjligtvis i en resa. Detta kan ge mkt inför en framtida "downswing", man kan se att pokern har gett nånting.

 

glgl!

 

Just det här har jag tänkt ganska mycket på, jag har aldrig känt på en riktig downswing och om jag går upp för snabbt så kan det lätt sätta sig på psyket om det händer där kan jag tänka mig. Nu är inte nl600 ett så stort steg, men jag ska verkligen ta hänsyn till detta innan jag går upp.

 

Jag har precis bokat en resa med flickvännen och jag ska inom en snar framtid ta tag i den stora aktie/fond djungeln =)

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shit va du springer bra :P

 

du har tagit lite pengar av mig också! Spelat så sjukt dåligt mot dig.

pushat i lägen där det är självklara betfolds, gjort några syner där man bör vika osv

 

inte listat ut vem jag kan vara än? ;)

 

Ja det gör jag verkligen :D

 

Nej, men jag vet ett par nya nick som kommit till nivån och du är ju klart någon av dem ;) jag är grymt nyfiken nu. Hmm.. Har du ett svenskt nick?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ayia napa. Kanske inte den mest optimala platsen att bjuda flickvännen på, men mina polare och hennes hängde också på nu så det blir nog gött :)

 

Aa passar nog mycket bättre om dina och hennes vänner ska med annars så finns det nog bättre ställen :)

Lycka till med spelet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...