Scaniac Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Du är inbjuden att gå med i min privata pokerklubb för Home Games online. - Om du inte redan har den, ladda ner PokerStars gratis programvara från http://www.pokerstars.com - Öppna huvudlobbyn och klicka på fliken Home Games tab - Klicka på knappen 'Gå med i en pokerklubb' - Fyll i klubbens ID-nummer: 60830 - Fyll i min inbjudningskod: forumiten Klart! När jag har godkänt din medlemsansökan, är vi redo att börja spela Home Games online tillsammans. Om du vill veta mer, gå till http://www.pokerstars.com/homegames Här i tråden tar jag gärna emot förslag om turneringar, siktar väl på att vi ska ha en turnering om dagen :] Good luck ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Har nu gjort en Turnering: Saturday knockout $5 + $1.25 + $0.50 15min Blindsnivåer Startstack: 3000 10 min sen regg Denna börjar idag klockan 20:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Whats up med det där inköpet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Whats up med det där inköpet? Som skrevit kom med önskemål så fixar jag turrar? eventuellt cashgame Denna turren lade jag upp bara för att lägga någon billig turnering som kunde vara rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Whats up med det där inköpet? $5+1.25, sen går $0.5 till skaparen av rummet antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 $5+1.25, sen går $0.5 till skaparen av rummet antar jag är det inte $5 i inköp, $1,25 i bounty och $0,5 i rake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 är det inte $5 i inköp, $1,25 i bounty och $0,5 i rake? Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ickyman Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 härligt! Detta gjorde min plugg-dag tusen ggr roligare! Adda mig i klubben nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 härligt! Detta gjorde min plugg-dag tusen ggr roligare! Adda mig i klubben nu! all info står högst upp lägg till den i homegames så acceptar jag dig direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Kan du inte sätta upp ett deepstack cashgamebord också, som alltid är igång. Typ nl25 eller nåt, med 100-250bb bi. Så kan man ha det jämte turneringarna! Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ickyman Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Det vore kul om vi fick ett stort intresse i klubben så det blev lite rullians i det hela. Hörrni! Gå med och regga till kvällens KO-turnering så det blir lite party i klubben. Senare kan vi väl en sån där Säsong där man tävlar. (om jag förstår det rätt) Nån mod som vill hjälpa till att dra folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Kan du inte sätta upp ett deepstack cashgamebord också, som alltid är igång. Typ nl25 eller nåt, med 100-250bb bi.Så kan man ha det jämte turneringarna! Bra jobbat! Har fixat, fanns dock bara de du önskade med 0.05$ ante bli nu medlem gott folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Det vore kul om vi fick ett stort intresse i klubben så det blev lite rullians i det hela. Hörrni! Gå med och regga till kvällens KO-turnering så det blir lite party i klubben. Senare kan vi väl en sån där Säsong där man tävlar. (om jag förstår det rätt) Nån mod som vill hjälpa till att dra folk? Alla resultat i turneringarna ger poäng och det uppdateras därefter ställning automatiskt i homegame-lobbyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ickyman Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Alla resultat i turneringarna ger poäng och det uppdateras därefter ställning automatiskt i homegame-lobbyn.. Vad bra! Sådana funktioner gillar jag! Tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Alla vinster i turneringspengar enbart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ickyman Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Kom igen nu gott folk. Gå med i Pokerforums home game nu och spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Kom igen nu gott folk. Gå med i Pokerforums home game nu och spela! +1 tror inte man viinner i enbarg T$ hade bara varit korkat av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 har sendt søknad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 accepterat flertal nu just nu är vi 7 medlemmar Skapat en turnering för söndagen med : Söndags slasken $1 + 0.10 Rebuy 1500 startmarker 10% får betalt 10min nivåer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 räkna med mig imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ickyman Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 scaniac. dra till med en 5a eller en 10a imorrn med så vi har lite mer att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Vore gött om du valde att 20% får pengar. Som det är nu så är det bara 1 prisplats om det blir 10 spelare. Tog du bort 0.25 deepstack-bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bagarn34 Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Nåt igång nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ickyman Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 jag sitter inne en stund. kom vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bagarn34 Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 inte blivit accepterat ännu... sitter fast i en turre så är kanske upp en stund till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts