Gå till innehåll

Askersunds Pokerklubb & Nordicbet bjuder in till ASPW 2-3/4!


MikeTime

Recommended Posts

Då det har blivit några avbokningar så finns det nu ett par sängplattser kvar och själlv klart platser kvar till turneringen.Vi tar i mot anmälningar under hela nästa vecka. Justnu är det 77 st anmälda.Jag vet att en del har svårt med betalning vi klienten Nordicbet . För dessa har jag löst det på annat sett bla alla som har sattelitat. Har du probleem med att betala via klienten kontakta mig så löser vi det på annat sett .Ha det gott så ses vi på lördag. Fan vad kul detta ska bli.

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är en del som har betalt på annat sätt samt dom som har satelitet har inte kommit in ännu.Av den anledningen syns inte alla i klienten. Jag vet inte hur många till som faller bort nu när det ska betalas men det är nu ca 70 kvar som i varjefall inte har avanmält sig. Jag vet om en hel del som kommer att betala in senare i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska plocka upp Schoolbook, Drunken Fågel och Klyka på stationen i Hallsberg kl 11:30. Föreslår att Bensjo & co samt andra som inte hittar tar rygg på oss där.

Alltså; samling kl 11:30 vid järnvägsstationen i Hallsberg för gemensam avfärd.

Confirm Bensjo?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska plocka upp Schoolbook, Drunken Fågel och Klyka på stationen i Hallsberg kl 11:30. Föreslår att Bensjo & co samt andra som inte hittar tar rygg på oss där.

Alltså; samling kl 11:30 vid järnvägsstationen i Hallsberg för gemensam avfärd.

Confirm Bensjo?

 

Jag har ditt nr, vi blev även en till som har anmält idag. Vi hittar vart vi ska men om det inte blir sent eller nåe annat så försöker vi komma förbi. Jag ringer o talar om hur det blir när vi är på väg. Det skall bli skoj att både träffas o lira igen. Ps Fågeln har väl öl med sig annars blir jag besviken:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en trevlig och rolig helg.

Jag sätter härmed upp ett pris (500 sek)till den som kan få MikeT att sluta syna med skit händer typ 74s för att sätta färgen på river. Kungen av dåligasyner skall härmed ner från tronen en gång för alla. Han bönade och bad att jag inte skulle nämna denna, återigen fina syn, men jag spenderade 18 mil (enkelväg) i bilen för att försöka glömma detta och det gick inte. För att citera en ny legend, Ronny, som spelade i helgen.Citat Jag vet inte hur jag hittade den synen, när han synade tom, i en storpott.:lol:

Men återigen ett stor tack för en välgenomförd turre. Jag återkommer om det passar. Mvh Bensjo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch. 74s-synen var ju i ett billigt sidoevent. Hade ju aaaaaaldrig tagit den synen i mainevent... :roll:

Roligare var det dag 1 när jag blev kallad "jävla idiot" av en övertänd tjej när jag limpar med 33, synar ett omslag till 1.1K (blinds typ 75/150) och även synar hennes reraise till 5K och floppar setet. Hon ställer och jag synar glatt och hon viker upp KK och jag mina treor. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill även passa på att gratulera:

#1 Daniel (45K)

#2 Sandra Bu (30K)

#3 Sandra Bo (18K)

Kul med två tjejer (tillika våra egna klubbspelare) i topp tre!

 

Tack alla ni som kom och gjorde helgen till en minnesvärd upplevelse! Trots den enorma mängd öl och sprit som hotellet sålde blev det ingen överdriven fylla, inget bråk och inga olyckor. Tycker alla skötte sig exemplariskt (förutom jag då, pokermässigt...) och såg till att vi fick en underbar stämning!

 

Vi ses i höst igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAg håller med Mike . Det blev lika trevligt som vi hoppades på Super trevlig stämning ,bra pokerspel , bra Öldrickare. Efter den fina responsen vi fick från alla våra gäster så lovar vi att återkomma med ett nytt event . Som kommer att se ut som detta gjorde . Så håll ögonen öppna för A.W.P.W Askersund winter poker weekend :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...