Gå till innehåll

Askersunds Pokerklubb & Nordicbet bjuder in till ASPW 2-3/4!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det har framkommit att många är intresserade av att spela ASPW men att de tycker inköpet är lite högt. Vi kommer därför att spela en live-satellit till turneringen hemma i Kumla lördagen den 5:e mars kl 15 med ett garanterat paket i potten (värde €340, alltså c:a 3.050:-)!!

Inköpet i satelliten är 110:- och man får göra obegränsat antal rebuys á 100:- de första sex perioderna samt en add-on á 100:- efter att rebuyperioden är över. Man får göra rebuy så fort man är under startstack, man får dessutom göra dubbel om man är helt tom på marker. Add-on ger 1.5 x startstack.

Om inköpen i satelliten överstiger 6.100:- delas två paket ut. Om inköpen överstiger 3.050:- men mindre än 6.100:- blir det kontantpris till tvåan (och ev trean beroende på prispotten).

I paketet ingår lunch samt middag den 2/4, inköp i turneringen (c:a 2.550:-), frukost & lunch 3/4 samt fri tillgång på kaffe och isvatten under båda turneringsdagarna. NordicBet har addat ett Super Weekend-paket i turneringen, värde c.a €750, som kommer att lottas ut bland alla deltagare!!

 

För att satelliten ska starta sätter vi ett minimumantal på 12 deltagare, anmälan senast fredag 4/3 kl 18 med pm till undertecknad..

Undertecknad har redan köpt in i ASPW-turneringen den 2-3/4 så jag kommer inte att spela satelliten (undantaget om det bara är 11 som anmäler sig, då fyller jag upp den sista platsen för att satelliten ska starta men kommer endast att spela för ett ev kontantpris) utan kommer istället att sköta rebuys och agera turneringsledare.

De som vill är välkomna att stanna och spela cg i form av DC 5/5.

 

mvh // ASPW gm Club Mike.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Idag lirar vi en satte till turren. Turren går av stapeln kl 15 hos undertecknad. Insats 110:-, fria rebuys à 100:- och enkel eller dubbel addon efter rebuyperioden är slut à 100/200:-.

Ett paket garanteras. Utöver det blir det lite pokerpriser som klubben bjuder på till den som gör flest rebuys, den som bustar först osv.

 

Välkomna till en garanterat superslaskig satellit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejsan pokerväner som ska spela ASPW

 

Nu är det snart dags för Askersund spring poker weekend Lördag 2 april kl 12,00 möts vi upp och börjar med en lunch. Efter Lunchen kl 13,30 så börjar turneringen.

Men innan dess så ska inköpet till turnering betalas.

Betalning sker till vår sponsor Nordic Bet. Även utbetalning av vinstpengar kommer att ske via Nordic Bet . Vilket innebär att vi slipper att hantera kontanter i spellokalen.

 

Inköpet är 280 + 60 = 340 Euro

 

Har du inget konto på Nordic Bet så får du registrera ett konto på http://www.nordicbet.se

Därefter så gör du en insättning så att du minst har 340 Euro på dit Nordic Bet konto.

Ladda ner poker klienten.

Gå därefter till Scheduled Tournaments.

Klicka därefter i rutan Special

Där kommer du att finna våran turnering Spring Poker Weekend 6 April kl 18,00 med turnerings ID 3880957.

Nu är det bara att gå in och registrera dig där.

Anledningen till att det står 6 april fast vi spelar 2-3 april är att utbetalning av prispengar kommer att ske 6 april.

 

Efter det att du har registrerat dig och betalat din anmälnings avgift så ska du skicka mig ett mail till miwupoker@hotmail.com där du talar om att du har betalat samt talar om för mig om du vill äta kött eller fisk till middagen. Och om du har någon mat du inte tål.

Jag vill att ni även uppger erat riktiga namn erat nick i forumet samt erat tele nummer.

 

För er som har bokat boende så betalar ni 400 kr i kontanter när ni kommer till spel hotellet.

 

Efter det att jag har fått in betalning så kommer jag att skicka ut en väg beskrivning till vårat spel hotell.

 

Har du problem med att registrera konto eller något annat problem med betalningen vg kontakta mig antingen via mail eller PM

 

Om du av någon anledning inte skall spela turneringen så vill jag att du kontaktar mig och avbokar ditt deltagande.

 

Mvh Miwu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då det har blivit några avbokningar så finns det nu ett par sängplattser kvar och själlvklart platser kvar till turneringen. Jus tnu är det 77 st anmälda.Jag vet att en del har svårt med betalning vi klienten Nordicbet . För dessa har jag jöst det på annat sett bla alla som har satelitat. Har du probleem med att betala via klienten kontakta mig så löser vi det på annat sett .Ha det gott så ses vi på lördag. Fan vad kul detta ska bli.

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...