spelberoende Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Kan man behålla notes man har skrivit på folk om man formaterar burken? Med andra ord, var i starsmappen ligger dom? Citera
PokerStars_Fredrik Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Kan man behålla notes man har skrivit på folk om man formaterar burken? Med andra ord, var i starsmappen ligger dom? Notes.xml ligger i pokerstars huvudmapp, typ C:\Program Files\PokerStars. Mvh, Fredrik S Citera
spelberoende Postad 10 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2011 Tack, snabbt svar. En fråga till, jag är sjukt motriggad på eran sida. När slutar det? Hållt på i fyra år nu. Citera
RunningAlone Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Klicka på Help och sedan på Open my settings folder där brukar den ligga. Klipp ut notes.xml och ha i säkert förvar... Riggen är en annan grej att arbeta med den ligger tyvärr inte i Open my settings mappen...jag fann den efter tag och åtgärdade det. Den kan dock återvända med jämna mellanrum brukar vara så Citera
kokosoweciacha Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Tack, snabbt svar. En fråga till, jag är sjukt motriggad på eran sida. När slutar det? Hållt på i fyra år nu. Du kan även byta mapp: Import_Notes_PokerStars.htm Citera
Recommended Posts