Bojen Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Du kan väl inte bli tvungen att betala skatt på inköpet till WSOP? //LooseJoker (Pokerstars ikväll) Citera
nexra Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Vad heter turneringen? Hittar ej =/ Första gången jag testar pokerstars klient Citera
gdaily Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Du kan väl inte bli tvungen att betala skatt på inköpet till WSOP? //LooseJoker (Pokerstars ikväll) Jo, det borde bli så, eftersom PokerStars = ej EU = skatt på eventuell vinst. Citera
gdaily Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Vad heter turneringen? Hittar ej =/ Första gången jag testar pokerstars klient Några poster upp står det. Citera
nexra Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Vad heter turneringen? Hittar ej =/ Första gången jag testar pokerstars klient Några poster upp står det. Nu såg jag. Att man aldrig lär sig att kolla alla poster noggrant. Men frågar man inget så får man heller ingenting veta Citera
Skumdum Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 kul, en kille gick all-in på allt o slog mig till slut med sina J9 mot mina AQ suit. Hade dubblat innan också, kanske hade haft läge annars. äckliga äckliga freeroll. Citera
Svinto Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Jävligt cool freeroll tycker jag, en enda showdown första kvarten. Citera
Skanke Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Jag åkte med QQ mot TT, jag ställde in på T55 flopp efter att jag höjt skapligt preflop. Han synade trots att jag hade två outs för vinst. TOMTE Citera
JoseGuti Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Iskalla kort. Hur går det för dig Cab? Citera
fore_man Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Extremt tight freeroll. Vad händer om man vinner förresten? Citera
blukah Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 klienten är ju helkass.. kan troligen inte spela nästa tävling ifall jag skulle gå vidare.. så ger mig 50/50 chans att gå vidare bara pga det spelar som en kratta och borde inte alls ha så mycket chips som jag har Citera
Machista Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Borta som 109 efter att A10 sprungit på JJJJ. Får nog slipa min turneringsstategi en aning. Man vänjer sig förresten vid Stars rätt fort. Den klart bästa klienten. Citera
jna Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Åkte precis när jag ställde in med JJ på brädan 4 8 9 T, två spader. Fick syn av J4 spader och färgen kom på rivern. Varför är livet så orättvist? Citera
Eddie88 Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Vi satt på samma bord Mach..lol..du hade otur med att han träffade fyrtal där. Citera
Nusseman Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Den klart bästa klienten. Jepp. Ingen annan är ens i närheten och nosar. Citera
Machista Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Vi satt på samma bord Mach..lol..du hade otur med att han träffade fyrtal där. Ofan, ja, jag tog det inte så seriöst. Men det var kul ändå. Värmde upp med att vinna en 33-dollars SnG. Men då fick jag jävligt bra kort å andra sidan. Vad hade du för nick? Jag har förresten anmält mig till de andra två rollsen också. Citera
Bojen Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Och Jazaja chipdumpade till psykologen..... Dom blir all-in på turn med 733A på bordet. Jazaja sitter med TQ, och psykologen synar med A7... Citera
jna Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 kul, en kille gick all-in på allt o slog mig till slut med sina J9 mot mina AQ suit. Hade dubblat innan också, kanske hade haft läge annars. äckliga äckliga freeroll. Hette han Bhengali? Förstörde allt som liknade spel genom att ständigt gå all in med sin storstack. Tyvärr fick jag aldrig läge på honom. Tror jag satt vid samma bord som dig ett tag. Citera
Eddie88 Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Jag heter Vinnie888 där--låg fyra. Åkte på en maniac antagligen från detta forum. Snubben höjer 15 bb...med 8-5 lol-.--o självklart träffar han trissen på turnen... halva stacken borta. med AA. Citera
migallo Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 kul, en kille gick all-in på allt o slog mig till slut med sina J9 mot mina AQ suit. Hade dubblat innan också, kanske hade haft läge annars. äckliga äckliga freeroll. ja kul kille det där. Han tripplade mig när någon annan skulle sätta dit honom med 88 och jag trollade fram två ess, "killen" hade dessutom K8 så det kändes aldrig ens nervöst. Sen gick det rätt ok för mig ett tag, tyckte f-n t o m att jag spelade rätt bra i ett par händer. "killen" somnade o satt ut ett par händer. Sen kom han tillbaks och började höja allt igen och eftersom han hade position på mig så retade det mig lite, tills jag tyckte att KQ var helt okej att slå tillbaks med och det såg bra ut när en kung kom på turnen men inte esset på rivern eftersom han för en gång skull hade en hand. Jag vet inte men det var väl dumt gjort av mig Annars var väl favorithanden den där killen ganska tidig antingen kallade eller pushade (minns inte men jag vill gärna det var ett call) någon med KQ all-in och floppar tvåpar med..ja vad var det 94o? eller något sånt. Citera
Machista Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Jag heter Vinnie888 där--låg fyra. Åkte på en maniac antagligen från detta forum. Snubben höjer 15 bb...med 8-5 lol-.--o självklart träffar han trissen på turnen... halva stacken borta. med AA. Jaså, var det du! Tänkte berömma dig för din utsökta bild. Borat är min stora favvis också. Ja, vid min AA foldade alla. Det är bara att kämpa på. Citera
Eddie88 Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 blukah spelade som en maniac där i början med sin...otroliga read på stegdrag på floppen lol...va kul faktiskt. Citera
blukah Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 aha.. ni två var vid mitt bord i början.. trist att så många som anmält sig inte är där. Citera
Recommended Posts