Kissekatt Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Haha rätt fin du som kallar 2/4 lowstakes. Tröttnar du inte på att passa in nästan för perfekt i schablonbilden för turande donk som blir kaxig och ser ner på "lowstakespelarna"? Citera
Imfromsweden Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Haha rätt fin du som kallar 2/4 lowstakes. Tröttnar du inte på att passa in nästan för perfekt i schablonbilden för turande donk som blir kaxig och ser ner på "lowstakespelarna"? men bli gärna mer bitter. Ja, jag kallade 2nl - 400nl lowstakes, big deal. Ska du inte bli sur för att jag inte kallade 2nl-50nl micro stakes också? Och intala dig gärna att enda anledningen till att jag vinner är pg.a. Stämmer nog. Citera
Kissekatt Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Bitter? Vafalls?! Icke då. Jag erhöll snarare njutning av att se dig lite illa dolt hävda dig själv genom att separera dig från lowstakarna med ett till synes reflexmässigt ordval. F.ö, "meh" på ett månadsresultat som motsvarar ungefär 1/3 av det du vann på hela året passar även det in fint. Citera
Imfromsweden Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Låter som någon är lite överkänslig, men okej! Låt oss lämna det där. Citera
Trillske Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Sa ju att det skulle bli såhär om ni röstade på moderaterna, ingen solidaritet, alla bara bråkar. Citera
Recommended Posts