Gå till innehåll

NB Super Weekend i Tallinn 10-12/12. Vilka ska dit?


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

TotalFyllo. Det var det värsta! Jag menar, det stämmer, men vadfan.

 

Snackade med Valtererik idag och han hade noll koll på att jag skulle med. Får la hoppas han tog det som positivt :-D

 

Mike, när kommer ni in med tåget till Götlaborg? Vi får styra upp samling på tågstationen för vidare färd till landvetter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ditt ohemula stycke :ola:

 

Jaja, när är ni i Gbg då så vi kan tima in en bra färd tll landvetter?

 

Anländer Göteborg 10:17. Med tanke på att det är ett SJ X2000 och jag inte trafikleder sträckan på fredag kan vi nog justera fram tiden något.

Du styr upp limo centralen-Landvetter.

 

Ska bli förbaskat kul!

 

Ska bara se till att bli av med min feber och förkylning

 

Jag har också åkt på en dödssjuka. Febern har dock gett med sig något så det löser sig nog.

 

Ha så djäflans kul!

Jag hoppas på massor av sms och inlägg med fina bilder!

 

Snyft, rejält ledsen över att det inte gick att lösa för min del

 

Inte lika ledsen som vi kommer vara över att inte få se din legendariska misärbakfylla. Man mår på nåt sätt mycket bättre när man ser Crappy på lördags- och söndagsförmiddagen...

 

Mycket som ska ordnas nu. Hämta låssaspengar på Forex, hämta nytt pass hos polisen, stryka en skjorta eller två samt fundera ut jävulskap att applicera på er andra :twisted:

 

Heja heja!

 

Amatör. Man köper givetvis nya skjortor istället.

 

Vet ni vad som liras på CG:et? Bara txs, nivå?

 

Har ni hittat något billigt nötflyg? Funderar själv på att åka och ta båten torsdag eftermiddag. 8-)

 

Brukar motsvara c:a 15/15 SEK typ. Såvitt jag vet var det bara THNL sist. Finns ju ett trevligt sidoevent som startar kl 15:00 på lördagen annars. Inköp 1000+100:-. Vore skoj att ses igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anländer Göteborg 10:17. Med tanke på att det är ett SJ X2000 och jag inte trafikleder sträckan på fredag kan vi nog justera fram tiden något.

Du styr upp limo centralen-Landvetter.

Limo? Det är väl en flygplats vi ska till? Helikopeter således...

 

 

Jag har också åkt på en dödssjuka. Febern har dock gett med sig något så det löser sig nog.

Vekhet som lämnar kroppen etc...

 

 

Inte lika ledsen som vi kommer vara över att inte få se din legendariska misärbakfylla. Man mår på nåt sätt mycket bättre när man ser Crappy på lördags- och söndagsförmiddagen...

"förmiddagen"? Prova "hela dan och en bit in på kvällen" så är vi närmre sanningen :mrgreen:

 

 

Amatör. Man köper givetvis nya skjortor istället.

Mike, du vet mkt väl om att du inte ska ge mig köpråd med dina epilepsiframkallande tischor.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...