cheunce Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 Och Nalle är tyst som en mus. Det där avslöjar din ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 bara jag som inte kan strömma från kanal5.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Mycket bra program. Ser fram emot att få se Scandinavian Masters också. Dock lite (konstruktiv) kritik. Kanske är det bara jag som inte har varit tillräckligt observant, men jag har fått intrycket att det ska se ut som om kommentatorerna sitter alldeles bredvid pokerbordet ( i samma rum). Detta går inte riktigt ihop med själva direktkommenteringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jessve Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Jag tror att det är lite "fake". Har inte sett något "livstecken" på Ken och kommentatorn som sitter lite i skuggan bakom bordet ... tror det bara är pappfigurer ... De sitter nog i ett annat rum. Men det är min teori ... den behöver ju inte vara rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Mycket bra program. Ser fram emot att få se Scandinavian Masters också. Dock lite (konstruktiv) kritik. Kanske är det bara jag som inte har varit tillräckligt observant, men jag har fått intrycket att det ska se ut som om kommentatorerna sitter alldeles bredvid pokerbordet ( i samma rum). Detta går inte riktigt ihop med själva direktkommenteringen. Jag kan garantera att spelarna inte hör en stavelse av kommenteringen. Eftersom några av de medverkande spelarna hänger på detta forum finns det till och med möjlighet att få mitt påstående bekräftat. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Jag tror att det är lite "fake". Har inte sett något "livstecken" på Ken och kommentatorn som sitter lite i skuggan bakom bordet ... tror det bara är pappfigurer ... De sitter nog i ett annat rum.Men det är min teori ... den behöver ju inte vara rätt Nästan allt inom tv är fusk, men så billiga trick använder vi inte oss av. Fake är det mycket riktigt, men ni får allt gissa vidare. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gerulatis Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Ett väldigt bra program, Pär. Det bästa spelet jag sett på TV med skickliga spelare! Ken är bra med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazybutcool Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 synd man ej fick se mer av han den där PG ja. cheunce: han vann heads-up-värdlesmästerskapen och vad jag vet spelar han extremt högt, 50/100-nivån på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazybutcool Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 hur måga program är scandinavian masters? hur är strukturen? problemet med WPT tex är ju att det är finalbord med höga binds, det intressantaste är för mig iaf att se när de spelar i början och alla har 200bb. hur kommer scandinavian masters vara och hur många avsnitt är det? hur många deltagare? finns deltagarlistan någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kammenbert Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Alla som var med i KLI är med i Scandinavian Poker Masters. Lägg till ett antal som köpte in sig direkt och vi har följande deltagare i första heatet: Pernille Ravn Mats Rahmn Peter Hedlund John Hohansen Hansen Anders Edstrand Claus Tegtmeier Martin Petersen Albert Kirk Iversen Carl Hostrup Prispott: vinnare: ca 100k Tvåa: ca $70k Trea: ca $50k Fyra: ca $30k Femma: ca $20k Sexa: ca $10k samt tvåan i varje heat får $5k inköp är $5k. 54 spelare totalt Struktur: $100k i chips blindperiod 45 min långsam struktur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 cheunce: han vann heads-up-värdlesmästerskapen och vad jag vet spelar han extremt högt, 50/100-nivån på nätet. Jo att han vann heads up VM har jag fått reda på av en annan gammal korridorare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Ken Lenaárd är ju klockren som kommentator. Nu är väl hans svenska konkurenter iofs inte mkt att tävla med men dom borde lära sig ett och annat från Ken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kammenbert Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 23.25 ikväll smäller det igen. första heatet av Scandinavian Poker Masters och ett helt fantastiskt heat. Pernille Ravn, Peter Hedlund, Mats Rahmn, Carl Hostrup mfl och en fantastisk beef mellan 2 av spelarna.....ett rackarns bra avsnitt om jag får säga det själv. Psgottadig skulle nog kalla det för "svensk poker historia" ur ett underhållningsperspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 hahahaahahahah Va arg ken Lenaard blev när Mats åkte "Spelar ingen roll om Mats åker bara Dansken inte vinner" Haha vilken klonkdansk snälla stäng av riggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Ja men danskjäveln verkar ju vara en clown utan dess like. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Man blir ju tiltad t.o.m som åskådare, men busschaffisen bara rykte på axlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smidig Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Jag gilla: "Tiltad: Känslomässigt störd!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Snacka om att den dansken spär på danskhatet, som är ganska djupt rotat i mej tack vare alla åsnespel de gör jämt. Vad är det förjävla fel på danskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 och jag som trodde programmet heter Poker. När bytte de namn på programmet till Lotto ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 och jag som trodde programmet heter Poker. När bytte de namn på programmet till Lotto ? Nej, det är fan sorgligt med turneringspoker. Störst åsna vinner ju för fan jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Detta var/är sämsta avsnittet i Pokers historia. Men alla som gillar WPT måste väl ha ståfräs nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Detta var/är sämsta avsnittet i Pokers historia. Men alla som gillar WPT måste väl ha ståfräs nu. Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Åsnan torskade. Kan man sova gott inatt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 92off...Vilken tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 92off...Vilken tomte. WORD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts