killerwolf Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 Två allins på 20 min och att viffer närvarar är auto 4 giraffer av 5 Citera
schumme Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 bra read lol Selbst borde väl ändå va den lättaste i världen att klassa som flata, syns väl lång väg? Citera
MacDaddy Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 ...om man nu överhuvudtaget ser att hon är kvinna... Citera
schumme Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 ...om man nu överhuvudtaget ser att hon är kvinna... Vi kan väl enas om att vi vet att hon gillar tjejer även om hennes eget kön är svårt att definiera... Citera
-samba- Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 Inte varje dag Barry Greenstein drar ner snittåldern runt ett bord... Citera
LykkaSiGya Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 Vi kan väl enas om att vi vet att hon gillar tjejer även om hennes eget kön är svårt att definiera... Vilken freak show. Efter 5 min fick man gå över till enbart ljud. Citera
KungKroon Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 Vilka händer vill ni flata på knapp när Selbst jackar upp CO? Citera
tamtaram Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 Vilka händer vill ni flata på knapp när Selbst jackar upp CO? Big Slick och bättre. Citera
Fiddy Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 När sänds nästa avsnitt? Borde det inte kommit ut redan? Citera
Mark10 Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 (redigerade) . Redigerad 9 April , 2017 av Mark10 Citera
schumme Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Kommer ut i bukten på tisdag. Kolla på GSNs youtube sida, och se om avsnittet kommer ut där först. Det går väl inatt och bör då va ute redan imorron. http://www.eztv.it är ett exempel. Citera
Mark10 Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Gick imorse svensk tid, men tydligen inte tillgängligt hos ovanämnda innan tisdag. Någon tube kan väl säkert hinna före. Pokercasttv brukar ju också kunna vara snabba. Citera
Woarda Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Stämmer det att inga FTP lirare kommer att vara med? Så jävla tråkigt isf. Citera
Metaddict Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Stämmer det att inga FTP lirare kommer att vara med? Så jävla tråkigt isf. Stämmer. Överlägset sämsta lineupen de haft. Citera
Penils Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Vanessa Selbst alltså... Kanske inte ska döma efter bara ett avsnitt... Men har hon NÅGONSIN spelat cash game förut? Så jävla dålig så det finns inte. Jag tänkte att detta måste vara en turneringsspelare, så jag googlade och. Japp, mycket riktigt. Citera
Supertequila Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Vanessa Selbst alltså... Kanske inte ska döma efter bara ett avsnitt... Men har hon NÅGONSIN spelat cash game förut? Så jävla dålig så det finns inte. Jag tänkte att detta måste vara en turneringsspelare, så jag googlade och. Japp, mycket riktigt. njah, hon är väl CG-spelare från början. Har ju haft en hel del instruktionsvideos på deucescracked och är väl en av deras främsta instruktörer va jag vet. På senare tid har hon börjat spela turrar framgångsrikt. Hennes spelstil, vad jag har förstått av att sett nåra av hennes filmer för nåt år sen, är extremt explo och extremt aggressivt. Hon kan få för sig att ställa 82o om hon känner att Fi.s range är tillräckligt svag för o folda osv. Ska bli spännande o se om det blir flipp eller flopp för henne framöver eftersom hennes stil lätt kan leda åt båda hållen. Citera
m1978 Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Vilken av QQ spelades egentligen sämst? Selbst som måste veta att hon är slagen på flop eller Doyle som blixtfoldar låg ofarlig flop. Skickade länk till en polare.. efter en stund skriver han och frågar "vem är den unga killen?".. själv mindes jag bara massa gubbar så frågar vem han menar.. "den där Selbst" Citera
FiSherman63 Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Vanessa Selbst alltså... Kanske inte ska döma efter bara ett avsnitt... Men har hon NÅGONSIN spelat cash game förut? Så jävla dålig så det finns inte. Jag tänkte att detta måste vara en turneringsspelare, så jag googlade och. Japp, mycket riktigt. Poker är verkligen ett unikt spel. Citera
Mark10 Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Episod 2 finns ute bland annat här, samt på andra vanliga ställen. http://www.zideo.nl/?playzideo=6b3471556d316c73&zideo=6c6f47546d56633d Citera
Snusarn Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Ruffin visar vem som är kung redan efter några minuter i ep02. Älskar hans reaktion när rivern kommer. Citera
okocha Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Ruffin visar vem som är kung redan efter några minuter i ep02. Älskar hans reaktion när rivern kommer. ja, jävlar vilken kung! Citera
Recommended Posts