Gå till innehåll

Jinti91 - PLO


Jinti91

Recommended Posts

Denna dag va riktigt nice!

Lyckades för första gången komma upp innan 10 på ett bra tag, sjukt skönt mtp att man hinner ha ut så mkt mer av dagen då.

Frulle och tv-spel med roomie för att sen dra ut å rulla lite bräda.

Skatetävling på kvällen där jag av någon anledning lyckades hitta andraplats mot ett riktigt bra fält, efter att jag hittat enoutarn i kvalet då jag faktiskt inte satte något trick utan gick vidare på att domaren plojade till det lite.

 

Totalt under kval+final så hade man 6 försök på sig att sätta sitt/sina trick.

Och jag som är så ruggigt oconcistent brukar gärna ta det dubbla för ett warmuptrick.

Hur som haver så lyckas jag sätta ett trick i finalen som var mediokert (och landa och rulla vidare på ett trick jag satt en gång innan, för att få en smak av tävlingsnerver och sedan trilla baklänges), men ena motståndarn (vi var 3 i final) satte inget, medans ettan matade som fan och missade ingenting i vanlig ordning. Fick lov att inkassera ett par WE-lurar, va de la väert!

 

Kvällen/natten avslutas med lite Livepoker och öl med några polare som slutade på +. Den e nice

 

Övrigt på onlinepokerfronten så vart jag tvungen att gå ner till nl10 igen.

Fick 1,5 nl20-buyins på RB'n iofs, men jag grindar upp rullen lite till och kanske tar nått litet skott innan jag har 30BI för nivån igen.

Känner mig inte så bekväm att gå utanför mina BR-principer *host*nit*host* så väljer att chilla lite.

 

I've gotta say it was a good day

 

Edit; Braging rights enligt theodåre, därav lite brag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 527
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har äntligen tagit mig ifrån regfesten på entraction och bytt till everleaf.

Sjukt stor skillnad är det!

Rakebacken är inte lika bra, men motståndet tycker jag gör upp rätt bra för det! Tanken var att jag skulle börja spela lite mer omaha på detta nätverk, men trafiken på mina speltimmar är rätt värdelös, och det finns just nu inte ett enda aktivt bord på plo10.

 

Klienten är jag lite ovan med, men när jag fått in lite rutin på den så lär det gå kalas! Lite träligt att behöva slänga in lite speedbord för att ens få upp 4 bra bord bara, lyckades exempelvis mucka AA pre pga timeout idag ^^

 

I övrigt så har jag lagt lite tid till att komponera på guran, och lyckades faktiskt bli klar med ett litet stycke som jag är helt okej nöjd med:

 

 

Det var riktigt kul att göra nått eget, så det lär de fortsättas med.

Nu blir det nog sängen, var riktigt sugen på att grinda ikväll, men är ruggigt trött så det får lov å bli ett morgonpass istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat en go kvälssession på 2h och har sprungit gott och träffat på riktigt mkt fisk!

 

Trots ett drop på några BI som favorit på slutet så bockas dagen ändå på grönt.

 

 

Har en hand här som jag behöver läxas på. Jag har märkt på senaste att jag ännu är en av dom som saknar noll respekt för synstationers minraisar.

Här är en hand där jag själv känner att jag kanske bör hitta folden på river, killen spelar 82/0 med AF på 0.5, dock över ett litet sample, men man får ju ett hum rätt snabbt om vad det är för person man har att göra med.

Jag hör gärna synpunkter på handen i övrigt, betsizes osv, om den kanske bör checkas ned på river osv osv, bara att kommentera!

 

 

Everleaf $10.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1350112

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN: $8.59

SB: $10.25

BB: $6.33

Hero (UTG): $28.26

MP: $2.02

CO: $12.82

 

Pre Flop: ($0.15) Hero is UTG with A :diamond: K :spade:

Hero raises to $0.35, 4 folds, BB calls $0.25

 

Flop: ($0.75) J :spade: 5 :spade: K :diamond:(2 players)

BB checks, Hero bets $0.50, BB calls $0.50

 

Turn: ($1.75) 7 :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets $0.80, BB calls $0.80

 

River: ($3.35) 8 :diamond:(2 players)

BB checks, Hero bets $1.70, BB raises to $3.40, Hero calls $1.70

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löning!

 

Hade tänkt mig att dra till CC å lira live för första gången på riktigt ikväll å leta (agera) löningsfisken och hoppas på att kunna förvalta mina 25BBs på ett bra sett!

Sjukt tråkigt att 20/20 är lägsta nivån, hade vart gött med 2,5/5 som det fínns nån annanstans i sverige, då hade man ju tillochmed haft råd att spela rätt ofta. Men men, 500 kr åker in på ett 20/20 bord ikväll så får vi se hur det går, busto or robusto.

 

Har tränat för att vinna vm i snoozing på senaste och har haft en del sjuka drömmar de senaste dagarna. Drömde i förrgår att jag spelade någon turnering på CC (sm månne?) där jag minns att jag satt på ett 10-mannabord mot en massa rutinerade live-och online grinders, och att det satt nån känd ballersnubbe (ingen riktig) som satt med en svart skjorta knäppt hela vägen upp, svart sidenfluga, kort frisyr och svarta glajjor. Riktigt peppad och glatt humör hade han. Jag spelade niga händer på det bordet (nit), och vart sen flyttad till ett tremannabord, där det var en tyst tight snubbe och en skådespelare som var väldigt mån om att få mig att prata.

Det var svårt att hålla tillbaka, men hörde bara tommy angelo säga "mompoker" i huvudet, sen var det lugnt. Skådespelaren visade sig sen vara en fisk, så brydde mig inte om honom mer.

Sista minnet från drömmen var att jag var i en knepig hand mot den tighta snubben, och hade sån ångest för att de va ett svårt beslut, och jag hade inte varit uppmärksam på hur han hade spelat och vad han hade för tendenser. End of dream.

 

Det sista tror jag kan appliceras på mig själv rätt bra i nuläget.

Jag har tappat en hel del fokus, och jag har börjat tilta allt lättare, och sitter och håller fokus på borden jag spelar på i intervaller om 5 minuter innan jag surfar, chattar etc. Börjat jobba på det redan nu och hoppas vara back on track rätt snart.

I övrigt så kändes det jävligt obekvämt på 10mannabordet, med bara rutinerade spelare och sen lilla microjag. Men jag vet att jag vill nå dit en dag, till platsen bredvid den skakiga microtomten, och ska fan göra det också. Sm om 2 år som sagt.

Men drömmen bidrog ändå till att jag blev jävligt peppad på att spela live, och det lär ju bli ett minne för livet hur det än går :) hoppas på att bli enoutad med set över set eller nått, vore ett jävligt coolt minne av första spelet live! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

I ett antal år nu så har jag haft poker som ett av mina främsta intressen, och idag tycker jag faktiskt att det är precis lika kul som när jag började.

När jag började spela poker så var mina önskningar att kunna leva ett väldigt flott liv med några miljoner på kontot, och några att spela med. Att kunna betala av min mors räkningar samt att kunna köpa ett hus åt min farmor som hon så gärna vill ha.

 

Jag har befunnit mig i spelet ett tag nu, och har lärt mig att resultatet inte behöver spela någon roll, eftersom att strävan efter resultatet gör att man blir mer bunden till pengarna, vilket för min del skulle leda till att mitt mentala välmående skulle toppa och dala i takt med siffrorna på kontot.

Siffrorna spelar mig i princip ingen roll idag, ett läge jag är väldigt nöjd över att ha uppnått.

Under dessa år hade väll kanske den genomsnittlige pokerspelaren kunnat ha spela högre nivåer än vad jag gör nu, kanske bara en lös tanke men det känns rätt troligt.

Anledningen som jag tror passar in på mig till varför jag inte har nått högre är för att jag under mestadels av tiden som pokerspelare har varit naiv och gått in i samma tegelvägg om och om igen, och någonstans därinne vetat om att jag kommer ju fan inte komma igenom denna mur genom att bara upprepa samma sak och hoppas på att muren flyttar på sig. Men är man för lat för att acceptera sanningen i praktiken så får man väll nöja sig med att gå in den där muren några gånger till då, den kan ju inte stå för evigt om man fortsätter gå in i den?

 

Jag kan nog nästan säga att jag aldrig har jobbat på mitt spel särskilt mycket. Jag har begått samma misstag om och om igen, vetat om att jag agerat fel, men i princip aldrig brutit mitt mönster.

Jag skulle inte påstå att jag är dum, snarare tvärtom. Jag har väldigt lätt för mig att se varför saker är som dom är, och vet ofta vad som kan göras åt det.

Ett exempel är som så att på mitt 3e år på gymnasiet gjorde jag i princip 1/3 prov på dess normala provtillfälle, medans jag sparade resterande 2/3 till de 2 sista månaderna på läsåret. Jag pluggade dag och natt för att slippa gå om 3e året och se mina vänner ta studenten medans jag fick vara kvar ett år till.

Mina betyg blev bra och jag fick också ta studenten.

Vill tillägga en liten notis också, att de två åren innan mitt 3e år på gymnasiet såg ut på bra precis samma sätt, och jag tänkte efter varje skolavslutning att "vid nästa termin ska jag tamigfan styra upp mig". Men när nästa termin så vart det samma sak igen. *dunk...*dunk...*dunk...*

 

Poker tar aldrig slut, och kanske lite därför har jag inte känt någon stress till att jag har behövt utvecklas.

Men nu har jag kommit till en punkt i mitt liv då jag känner att jag själv skulle må bra av att sakteligen jobba på att bryta detta mönster, att inte behöva en deadline för att göra saker.

Att komma på att jag borde göra något för att sen säga att jag tar det någon annan dag, då jag bara passar vidare tanken till "future me" som har samma tankar och värderingar jag hade några dagar innan och ingenting blir av. Ond cirkel eller vad man nu vill kalla det.

 

Jag har nu sadlat om helt till PLO. Det är riktigt kul, och det blir en rolig utmaning att försöka lära sig att spela det och jag ser det som ett ypperligt tillfälle att börja jobba på mina läckor IRL för att sedan applicera de på pokern. Spel,studier och snack kommer vara ledorden för att jobba på mitt spel.

 

I övrigt i riktiga livet så rullar det på. Jobbar som skateledare nu i sommar och får se om jag försöker göra nått annat i höst. Blir kanske kanske flytt till Norge för kneg och grind där, det vore ruggigt kul och ett rejält lyft att lyckas slita sig ifrån Sverige och få en liten fot ut i världen. Hoppas verkligen på att det går vägen, annars kanske det blir något nytt kneg i suecia för att sen dra till spanien. Framtiden ser lovande ut om jag är villig att passa genomtänkta bollar till "future me", och med engagemang och disciplin så kan det verkligen se bra ut där framme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade enoutarn å får vara med och spela EMOP Dublin ihop med två polare..

 

..Känns smått sinnessjukt.

Men fyfan vad kul att få chansen, är ju lite av en dröm att få se världen och spela turrar i samband med det, och nu har microgrindern fått chansen att spela en turre med dubbla summan av min rulle. Som att hitta en tjuga på gatan, för att vända på den för att sen se att det är en tusing.

Liksom vafan!

 

Så runt den 28e kommer Team FÅÅÅÅÅR!!! att utforska en ö av större proportion än vad vi är vana vid, och räknar med minst 3 finalbordsplatser av oss.

Tills dess kommer jag hetsläsa Harrington och spela en del turrar bara för att vara i så bra form som jag för stunden kan uppnå.

 

Är det någon annan på pf som ska dit så är du ju bara att hojta till!

Ta nån öl eller nått hade ju kunnat va skoj!

 

Snackes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP!!!! Vad får du? hotell och allt eller?

 

Lite dåligt formulerat kanske, men jag sattade inte in till turren, utan det blir stejk.

Tyckte mest bara att det var så sjukt att detta blir av :)

Ser fram emot de som fan! :D Hittar jag någon datorn där så blir du uppdates dagligen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli intressant och följa plo spelet. Spelar själv micro plo och är nybörjare. Vilka stakes hade du tänkt och börja på? Se till att ha bra rb deal för man rejkar betydligt mera i plo. Lycka till

 

Kul att du tycker det! :) Jag spelar faktiskt lägsta atm, 0,25/0,50 på svs för att bara känna på det en del.

Jag spelade på everleaf innan, men där var det sällan något bord uppe alls, så valde svs istället pga mer traffik.

Raken är ju låg där, har för mig att den ligger på 2,5%, men det kanske ska tänkas över iom att man rakar mer i PLO.

Entraction har väll 5%, men om man styr 60% rb så hade de ju vart ett bättre drag å spela där kanske. Vet inte riktigt hur det är med traffiken där bara. Kanske kollar på det nu snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min första vecka som PLO-spelare har börjat kanon- resultatsmässigt.

Spelet på SVS är riktigt soft, eller så har jag bara sprungit grymt.

Studierna har vart lite sådär på Omahafronten, har börjat kolla en serie vid namn Hellomaha från DC vilket verkar chyst, samt The mathemathics of NLHE, eftersom att mina mattekunskaper är rätt halvdana inom poker, och börjar bli dags att lära sig det!

Annars har det blivit mycket Harrington också :)

Inte lyckats styra PLOmanager ännu då det blev lite strul när jag skulle beställa't, men det känns också rätt chyst att spela utan ett tag.

Har bara spelat max 3 bord åt gången eftersom att jag ännu ibland får huka mig ända fram till skärmen för att tyda min hand för att se om jag har något.

Men sjukligt kul är det! Känner inte alls samma grindkänsla över detta, vilket jag tycker är gött, NLHE började bli lite autopilot på 6 bord i ett antal timmar i sträck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kalasnice lördag!

 

Har chillat hemma bara med roomie och hans polare å nördat lite smash bros.

Sen blev det lite grind på det, upp 4-5BI på PLO där jag bland annat gick in i en dödsmatch HU mot en polare. Sjuk action blev det, och jag skattar mig lycklig som kom därifrån med liten profit och livet/rullen i behåll.

 

Har försökt att få in lite MTT's också, och gjorde mitt bästa turreresultat på svs so far ikväll då jag blev runnerup i en skalpturnering eller vad dom heter.

Hakan låg i bordet genom hela turneringen, helt ofattbart hur bra jag sprang under hela turren.

600 pix blev det där.

 

Avrundar dagen med lite handanalys med en polare. Har aldrig gjort något sånt innan, och börjar förstå varför folk värderar sånt så hårt i sin strävan att utvecklas. Man fick lov att tänka till och hitta lösningar på problem som kunde vart svåra å lista ut själv.

 

Nu blir det av avsluta denna lugna lördag med te och scott pilgrim vs the world!

 

Imorn vankas det plo100 och jag kör på 50BI krav, backar ner vid 40BI eller tidigare! Eller om det ska skatas, får la ta det som de kommer :)

 

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!

 

12h till avfärd med flyget mot guinness och leprechauns! Jag, siimp och ginoferlino drar till Irland för att spela EMOP Dublin och jag är något så jävla extremt taggad!

 

En turnering där hundratals lirare med säkert lika stort ego som mig själv atm, där alla är helt stensäkra på att de ska vinna. Det finns ju inte att man ska bli utdragen som en av de första? nah.

 

Play to win, or bust trying.

 

Ska försöka hålla lite updates om möjlighet finns.

2/3 av oss spelar dag 1a helt spikat, den längste av oss kommer att försöka satta in dagen innan så vi får se hur det blir för dennes del.

Hittar vi av någon konstig anledning busten så siktar vi på att se nå fotbollsmatcher (tror det var visningsmatcher eller liknande) med bla man utd och inter. En i skaran håller hårt om inter, så vore ju klart kul att se!

Samt att de vore sick å se ett stort lag spela ofc!

 

upp om några timmar, möta siimp vid centralen för att sen dra oss till arlanda för att hooka upp med theodåre på lite ölfrukost!

 

Har en känsla av att den här resan kommer bli riktigt grym!

 

Vi snackes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

några få timmar kvar nu till start! Sitter på hotellet atm och försöker att mentalt övervinna min pollenallergi,får hoppas den ger sig snart.

 

Gårdagen var nice, åkte från flygplatsen med buss som åkte runt i ett antal cirklar innan den nådde stad. Stopp var 50e meter så tog sin tid.

 

Väl framme så styrde vi mot första bästa och hittade oss till en liten restaurang där vi styrde lunch och guinness till efterrätt ofc, värt att checkas av från the-lame-100-things-to-do-before-you-die-list för att citera siimp :)

 

Drog oss mot hotellet på kvällen där turneringen kommer att utspela sig, och folket där var nog på riktigt majoritet svenskar! Styra lite middag där, och väl inne i restaurangen bad de oss att vänta utanför i hallen i 10 min för att betälla..

Lite skumt imo.

Iofs så var vi de 3 fnittrigaste snubbarna på hotellet, så det var nog bara till det bättre att vi fick sitta där ute å sansa oss.

Cred till servitören för den readen.

 

Nu har alla vaknat till liv här så börjar bli dags för oss att kila.

 

Dagens mål är att alla i team FÅÅÅÅÅÅR!!! tar sig till dag 2, det kan jag beta om!

 

TUSEN SPÄNN!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack ska du ha, lite såhär i efterhand.

 

Vi fick alla smaka gul bust efter första dagen, jag själv rök först dessvärre, efter ca 3h.

 

Var sjukt taggad/nervös och ville på tok för mycket.

Var inne i några stora bluffar- som dock lyckades- men min oförmåga vid tillfället att uppskatta stackstorlekar och hur stora potterna kunde bli så blev jag commitad med JJ på 863K efter att ha cbetat 1/2 efter 3b vs 2 calls.

På turn har jag enbart en lös snubbe kvar som sitter i poss på mig, och jag skjuter även denna gata, och han ställer.

runt 4.1 på synen så jag fick ju såklart lov att syna den.

T8 visar han och hittar T på river.

 

Sjukt orutinerat att sjabbla bort en sån djuup stack på några timmar.

 

Jag och theo spelade sen ett sidevent, sjukt lätt motstånd och lite mindre djup på stackarna, så sorgligt nog kände jag mig mer bekväm där.

Hade rätt chyst flyt turren igenom och lyckades faktiskt hitta till finalbord.

17k hade jag när jag kom dit, 24k snitt. Inte stor, men absolut inte död.

I första handen plockar jag upp AKo, en snubbe med 8k ställer, och jag säger all-in. När jag börjar röra mina marker mot mitten så råkar jag på något vis även få med mig korten mot mitten, och dealern roffar snabbt och kallhjärtat åt sig mina kort som får ligga i mucken.

 

Jag fryser till is och fattar först inte vad som hänt.

Inte mycket att göra åt det så jag accepterar situationen rätt snabbt, men de blir en väldig fuzz, och många samlas runt bordet och turneringsledarna får det till att jag bara behöver syna den första shovarens marker, och fick då behålla ca hava min stack.

Inte för att det spelar någon roll, men för berättarvärdets skull så hade jag vunnit handen då jag hade vart uppe mot KT och AJ, och brädan kom 4 klöver, och guten hade esset.

 

I övrigt så har resan so far vart riktigt kul, tycker sällskapet är nöt och den här snubben kan briljera med förstklassiga oneliners när han är trött och såklart vägrar se sig slagen av sanningen. Har nu bevisats fel två gånger när han vart 90% säker på vissa saker.

 

T.ex. Att hotellet där vi skulle spela låg precis intill DARTstationen (typ blandning av tvärbana/tunnelbana) eftersom att jag var 90% säker på att jag kände igen stället från bilden på EMOP-hemsidan.

Tji fick jag när det visade sig att det var en pluttliten kyrka och knappt hade fixat att hosta ett headsupbord.

 

Idag blir det nog en del fotboll, kanske lira själva, annars ska vi kolla när inter tränar, sen eventuellt ett till sidevent ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det blev ytterligare två sidevents i Dublin, men casharna uteblev.

 

Jag är dock eorhört stolt över min 15e plats (finalbord för cash) i ett 200€ event.

Jag hade dubblat upp inom de 2 första nivåerna, och min stack hade mycket potential.

Lirade tight under de nästkommande nivåerna och spelade knappt några händer fram tills breaket.

 

Ut för att ta lite luft med polarna, och märker att jag börjar må illa.

 

Äsch tänker jag och väntar på att det ska gå över, men när lagkamraterna drar tillbaka mot turneringen så känner jag att detta inte funkar längre.

Springer hulkandes ifrån slottet och gör det jag behövde göra.

Känner mig lite smått bättre och stapplar in mot toan för att försöka fixa till mig.

Väl där ser jag att mitt saliv har hittat en ny vän vid namn blod och min första tanke är;

"men vafan, jag hade ju så jävla nice stack"

 

Jag får lov att hitta omdömmet och ber receptionisten att ringa en doktor. 1,5h skulle det ta för honom att komma och jag försöker hitta mig tillbaka till bordet igen för att spela under tiden.

2 folds sen funkar det inte längre.

 

Doktorn kommer inom kortare tid, och jag får någon spruta för att stilla magen.

Inflamerade halsmandlar och eventuell matförgiftning lyder hypotesen.

Massvis med papper ska fyllas i och jag sitter och hoppar i stolen eftersom att jag vill rädda min stack för att blindas ihjäl.

Sänder en tanke till mitt får till stack som är omringat av turboblindlejon.

 

 

Hittar tillbaka till min plats och min markerstapel lever med nöd å näppe.

Med ett M på ca 5-6 ställer jag in från co med QTo och synas av ett trevligt svenskt turneringsproffs som håller KJo.

Flopp är K-hög och det ser kallt ut, enbart ett bakdörrsdrag kunde hjälpa mig, vilket det såklart även gör.

 

Vi blir flyttade till de 2 sista borden, och jag hittar det sämre av de 2 borden.

Halvfyllt med svenskar vilket såklart inte bådat gott, och en halvgrund stack vilket gör saker jobbiga.

Spelar hellre 10bbs och slipper floppa, men tyckte att jag skötte mig rätt okej ändå.

Microhajjen lyckades på detta bord att försöka sig på att stringbeta all-in två gånger, och andra gången så brister dybban till höger om mig ut;

"nej men så gör du det igen?! snacka om online kid".

 

Sant så sant, trött och obildad live så har jag under tiden i Dublin hunnit med några tabbar, men jag kan nog påstå att jag är x antal 100% mer bildad på livespel nu än vad jag var innan.

 

Gular hur som helst mot en svensk i denna turnering efter att ha 3betat all-in mot hans utg-minraise med A2.

Han viker upp 77 och han får stå.

 

 

De nästkommande dagarna var jag lite halvkänd som den där sjuka snubben och alla frågade gång på gång hur jag mådde och om det var bättre med mig.

Till råga på allt så hade jag även haft en vagel på ditresan som valde att utvecklas till en helt otippad blåklocka, så jag förstår att folk undrade hur jag mådde när jag såg ut som stryk. Men fint tycker jag att det är av dom, har fått bilden av att Irländare generellt är astrevliga, ärligt trevliga och inget påklistrat.

Ett gott folk!

 

 

 

Så nu är man tillbaka i sverige.

Inte ett smack rikare pengamässigt, men sjukt mycket rikare mentalt.

Sällskapet har vart riktigt bra, och trots resultatsmässig kyla så har humöret ändå hållts högt!

Ett grymt team alltså.

 

 

Har aldrig känt en sån grindlust som jag gör just nu, har spelat många gånger fler timmar de senaste dagarna än vad jag brukat göra annars, jag älskar PLO och kommer nog aldrig gå tillbaka helt till NLHE.

Fixar PLOmanager ikväll så då kan jag dyka ner i mitt spel ordentligt!

 

Känner mig fulladdad mentalt och kommer kötta mkt PLO i dagarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindstuga hos extraslanten!

 

Känns som att sitta å grinda inne på en klubb ungefär.

Här grindar vi till pitbull osv

 

Men det känns gött att få in lite volym! vi siktar mot att sitta tills klockan 6 (eller tills vi inte kan se korten längre, som en viss snubbe hade sagt).

 

Har märkt att jag läcker för mycket i mitt PLO-lir, tror det beror på att det blir för mycket flatar PF, sen att det blir att jag bet-gerupp mkt och känner mig expload.

PLOmanager skulle vara på sin plats, men eftersom att neteller är så fruktansvärt okapabla till att vara en okej ursäkt för en internetbank så har jag ännu inte kunnat skaffa det.

 

Går lite trögt atm, men jag är pepp, och det är många timmar kvar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...