Gå till innehåll

Peter Eastgate säljer sitt WSOP bracelet


Jeg123

Recommended Posts

Armbanden verkar ha bra värdeutveckling.

 

Ted (Forrest) also owns one WSOP championship bracelet that formerly belonged to Hamid Dastmalchi, which he purchased from Dastmalchi after he (Dastmalchi) complained that the bracelet wasn't worth what the Binion family claimed. Hamid told him, “They say it’s worth $5,000, but I’d take $1,500 for it” to which Forrest replied "Sold" and tossed him three $500 chips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Armbanden verkar ha bra värdeutveckling.

 

Ted (Forrest) also owns one WSOP championship bracelet that formerly belonged to Hamid Dastmalchi, which he purchased from Dastmalchi after he (Dastmalchi) complained that the bracelet wasn't worth what the Binion family claimed. Hamid told him, “They say it’s worth $5,000, but I’d take $1,500 for it” to which Forrest replied "Sold" and tossed him three $500 chips.

 

Antonious sa väll i någon artikel är armbanden käns väldigt plastiga och knappt värt något. Kan dock vara skillnad på ME och andra armband.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Det finns många andra vinklar på detta på 2+2, inte ens jag hade kommit på alla dessa.

Däremot har jag sett en bakfull finne i Bangkok, som hade supit upp alla sina pengar. Han hade en 500-Bath sedel kvar (ca 100 SEK) och träffade en tiggare på en bro. "Du ser ut att behöva den mer än mej" sa han ungefär och gav honom pengen. DET KALLAR JAG STARKT GJORT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...