berghet Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2011 Lycka till! Du fick just lite hjälp av Big Ben. Han måste ju fan fatta att det e en fumble och springa fram och ta bolljäveln! Sjuk sekvens. EN person på hela planen fattade Tackar och tar emot Ravens har koll på detta, ser inte hur de ska förlora nu. Citera
Samuel. Postad 15 Januari , 2011 Rapport Postad 15 Januari , 2011 Jinxa inte nu Sjukt att ingen av ur Steelers O-line tar upp den bollen. Man ser spelare kasta sig på alla sorters bollar som är ur spel, men den bollen plockar ingen upp? Lite konstigt iförsej att ingen ur Ravens heller plockade upp den till en början. Citera
Metaddict Postad 15 Januari , 2011 Rapport Postad 15 Januari , 2011 Påminde mig mycket om Nanis fina mål för Manchester United mot Tottenham i den "riktiga" fotbollsligan nummer ett Citera
berghet Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2011 Kunde jag inte bara vart tyst Citera
Metaddict Postad 16 Januari , 2011 Rapport Postad 16 Januari , 2011 Kunde jag inte bara vart tyst Tror inte det var ditt fel men snacka om CHOKE av Ravens. Citera
RaMz Postad 16 Januari , 2011 Rapport Postad 16 Januari , 2011 Tror inte det var ditt fel men snacka om CHOKE av Ravens. Dom hade ett par chanser att täcka spreaden iaf. Normalt också att Rice fumblar efter 400 matcher irad utan fumble, dålig timing. Hejja GB! Citera
berghet Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2011 Ikväll spelar vi GB-3,5 och Steelers -3,5. Även en kombi med dessa! Gogogo längtar redan till super bowl! Citera
Recommended Posts