Gå till innehåll

PLOhohohoho

sturedenstore

Recommended Posts

• Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gårdagen var ännu sämre än jag trodde.. Slutade typ $2k ner efter ett massa skit på PLO100 och ett misslyckat tiltskott på PLO200.. Jävligt irriterande då det kändes väldigt onödigt.

Så från nu är det följande som gäller.. ENDAST PLO100 månaden ut oavsett resultat. Inte en hand över detta även om det är kasst med bort på PLO100. För att se till att jag verkligen följer detta så sätter jag lite press på mig själv.. Om någon på forumet ser mig spela högre än PLO100, skriv till mig i chatten så skickar jag $10 till er direkt. Jag nickar SirJunkie på både stars och ftp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe.. Allt annat än stolt över mitt agerande under gårdagen/natten.. Smått tiltad över dagens första session kom jag hem från en liten runda på stan med några bira i kroppen runt 00.30ish. Värt att tillägga är att jag höll på att somna på bussen hem ett flertal gånger.

Tar en dusch och smäller upp några bord 5/10 och ett 7.5/15 på svs (bryter redan mot uppsatt regel..)

Spelar uselt i början och springer rätt kasst. Tar några tveksamma syner som visar sig vara fel. 3k ner efter 20 min och 12kish back för dagen. Byter ut några 5/10 mot några 7.5/15, rätt tiltad. Börjar lira bättre men korten vägrar samarbeta.. Torskar några tusen till, back ungefär 16k för dagen. Smäller upp ett 10/20 också. Dröjer inte länge förrän jag torskar 8.5k pott med Ax7xQsTs mot AsKsJxTx på Ax7s4s brädan. Alltså ner ungefär 20-21k för dagen.. Nu har all sorts tilt iaf övergått till ett sorts flummigt fnissande över vilket elände jag tvingats gå igenom under dagen. Men några tankar på att sluta finns obv inte. Nu börjar också borden dö ut lite då klockan närmar sig 04. Så efter ett tag finner jag mig själv HU med Bareev på 2st 7.5/15 och 1 10/20. Vet inte mycket om honom förutom att han brukar/brukat spela 25/50+ på svs under en längre tid. Detta rör mig obv inte i ryggen.

Nu kan jag iaf stolt säga att jag typ spelade ut honom under stora delar av tiden. Aggressivt och bra spel resulterade i att ganska många tusenlappar hämtades igen relativt enkelt. Och när borden sen fylldes på lite igen med fyllefiskar så fortsatta det rulla på ganska bra. Det hela slutade med att jag plockade igen till ett 6k back för dagen. Alltså 14-15k de sista 2 timmarna.

Var en riktigt sjuk session och pokerdag i det hela.. Hade bra tur att det löste sig så bra som det gjorde, och nu ska jag verkligen försöka skärpa mig och hålla de regler jag satt upp :P

Länk till kommentar

Som vanligt tiltande med turrar. ITM i några stycken, seminära klonk i en $200k på ftp, flippade ut mig för stor stack med 120ish kvar av nästan 12k startande, std. Blev väl ett lillback på turrarna antar jag. Plussade några k på svs iaf så de blev en helt okej dag ändå.

Idag ska jag skriva mitt allra första CV.. Depression.

Länk till kommentar

Alltså 30 inköp ner på ftp och stars den senaste veckan. Sucks.. Har plussat lite på svs iaf så ingen extrem katastrof ekonomiskt sett, men brutalt tiltande. Ska hälsa på en polare i grythyttan imorgon tills på lördag. Sensation white osv, kan spåra. Bra tillfälle att tänka på annat. Blir nog väldigt sparsamt med spel under de kommande dagarna, ganska lägligt med en liten paus.

Länk till kommentar