Octocrab Postad 3 November , 2010 Rapport Postad 3 November , 2010 Slutade spela SNG i början av 2009 men börjar bli sugen på att komma tillbaka. Har för mig att det fanns ett program (eller en websida) som kunde ICM-analysera alla händer i en SNG automatiskt så att man kunde se plocka ut de händer där man inte hade pushat "optimalt" efter att turneringen var över. Någon som vet vad det verktyget/websidan heter? Citera
Octocrab Postad 3 November , 2010 Författare Rapport Postad 3 November , 2010 Fast kan man bara mata in en hel handhistoria i SNG Wizard och få ut ICM-analys av alla händer? Med de där man gjorde fel särskilt utmärkta? Citera
Octocrab Postad 3 November , 2010 Författare Rapport Postad 3 November , 2010 Jag har för mig att det inte var SNG Wizard som gällde för det här för två år sedan, men de kanske har utökat funktionalititeten. Körde SNGEGT själv. Citera
miata91 Postad 3 November , 2010 Rapport Postad 3 November , 2010 I sng wizzard kan du läsa in hela handhistoriken och den markerar händer den tycker du har spelat rätt/fel eller "close". Sen kan du själv gå in och titta på händerna och justera motspelarnas handranger om du inte tycker de förut bestämda handrangerna är korrekta. Citera
Octocrab Postad 16 November , 2010 Författare Rapport Postad 16 November , 2010 Damn! Vad smidigt! Precis vad jag letade efter. Tack. Citera
Octocrab Postad 16 November , 2010 Författare Rapport Postad 16 November , 2010 Någon som vet om någon av SNG Wiz "get it for free" deals är något att ha? http://www.sngwiz.com/tiki/Get%2BIt%2BFree Eller är det bättre att bara slänga upp $100? Citera
Recommended Posts