Vasabo Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Kollade just In Magdalena In De Betous sharkstats på Ongame och de var ju kassa Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Magda Betou 235 $0 $7 -8% -$118 Men det som förvånar mig mest att Sveriges enda kvinnliga pokerproffs (enligt henne själv) spelar average i 5-10 dollars turneringar. Är det någon annan som vet något om hennes förmågor, är hon bättre live? Är dessa stats missvisande? Kan människan spela? Jag vet att layouten på statsen är bedrövlig men jag är en idiot på datorer. Citera
FiSherman63 Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Kollade just In Magdalena In De Betous sharkstats på Ongame och de var ju kassa Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Magda Betou 235 $0 $7 -8% -$118 Men det som förvånar mig mest att Sveriges enda kvinnliga pokerproffs (enligt henne själv) spelar average i 5-10 dollars turneringar. Är det någon annan som vet något om hennes förmågor, är hon bättre live? Är dessa stats missvisande? Kan människan spela? Jag vet att layouten på statsen är bedrövlig men jag är en idiot på datorer. Eh, vad hade du väntat dig? Hon har troligtvis lyckats memorera handrankingen, men thats it. Citera
Vasabo Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Nja. Hon har ju lyckats i en del mindre liveturneringar och vann väl tex WSOP paket häromåret på PAF live mot ganska bra motstånd. Pluss att hon väl cashade i POkermiljonen två år i rad eller hur det nu var. Hon kan ju inte vara helt okunnig, så det förvånade mig helt uppriktig att hon hållet till på dessa nivåer, därför ställde jag frågan. Citera
SouthEast Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Hon kanske är CGHS-lirare? Citera
Nidson Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Det är väl inte så förvånande att resultaten ser ut som de gör. För att tex vara vinnande på midstakes utan bumhunting krävs det ganska mycket mer spelförståelse än vad man kan vänta sig hos random pokermiljonen-spelare. Citera
devalanteriel Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Med tanke på att hennes uppdrag är att spela Magdas Goodiebagturrarna och lite andra sattar så är det inte så konstigt att hon har $5 buy-in. Citera
pablosebbe Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Är inte hon skådespelare? Citera
XeroxFin Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit Form Ability /100 Network Filter Magda Betou 2 -$16 $15 -100% -$32 - 53 Ongame Sch. Only Magda Betou 233 $0 $7 -8% -$86 Tilt 51 Ongame SNG Only Citera
FiSherman63 Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Nja. Hon har ju lyckats i en del mindre liveturneringar och vann väl tex WSOP paket häromåret på PAF live mot ganska bra motstånd. Pluss att hon väl cashade i POkermiljonen två år i rad eller hur det nu var. Hon kan ju inte vara helt okunnig, så det förvånade mig helt uppriktig att hon hållet till på dessa nivåer, därför ställde jag frågan. . . . asså... du inser att en apa kan klonka en turnering va? Vilket tydligen hände "häromåret på PAF". Citera
BigMeech Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Postad 18 Oktober , 2010 Har spelat mot henne live, och är väl ungefär exakt vad man kan tänka sig. Supernit, raise-range=all-in range Citera
Big Less Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 Oavsett allt annat så är hon Sveriges enda kvinnliga pokerproffs. Det tror jag inte att så många i den här tråden kan skryta om. Citera
sulla Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 Oavsett allt annat så är hon Sveriges enda kvinnliga pokerproffs. Det tror jag inte att så många i den här tråden kan skryta om. Det där tror jag faktiskt inte på, om man med proffs menar att man lever på sitt spelande lär det säkert finnas fler. Dessutom har jag svårt att tro att Magda faktiskt lever på pokern, tror snarare det är skådespeleriet hon lever på även om enda sysselsättningen för närvarande kanske kan vara poker. Citera
groggy Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 fick en känsla av att BIG less var ironisk där. Citera
Recommended Posts