Gå till innehåll

Några viktiga frågor


Rigsaw

Recommended Posts

Kan jag skylla på temporär sinnesförvirring?

 

Normalt sett inte, men just i detta fall kan du det eftersom Riggis är ännu mer förvirrad än vanligt i denna tråd, vilket betyder att han har uppnått en så hög grad av förvirring att det kan vara smittsamt.

 

Att köpa tips om timebank-ställ med nötterna för points på Stars kan vara nytt rekord. Rekord i vad vet jag inte riktigt, men något ÄR det rekord i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Normalt sett inte, men just i detta fall kan du det eftersom Riggis är ännu mer förvirrad än vanligt i denna tråd, vilket betyder att han har uppnått en så hög grad av förvirring att det kan vara smittsamt.

 

Att köpa tips om timebank-ställ med nötterna för points på Stars kan vara nytt rekord. Rekord i vad vet jag inte riktigt, men något ÄR det rekord i.

 

Fast det är ju inte riggis som skriver det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt vilken argumentation framhåller du genom detta och vad syftar du på? Är det någon som är ett forumtroll så är det du som kommer med fullständigt innehållslös kritik. Alla erfarna Omahaspelare vet att AA72 och andra AA-händer med låga kickers bör spelas med stor försiktighet och inte övervärderas. Jag har sett hur många som helst betta pott med AAXX utan träff eller drag och råkat stå mot triss eller starka steg- och färgdrag. De har ofta förlorat hela stacken helt i onödan och det hade du förmodligen också gjort din besserwisser.

 

Kan inte du starta en well? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...