Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 ... Det insinuerar om inte annat på att individen du attackerar skadar sin egen familj. http://sv.wiktionary.org/wiki/insinuera http://sv.wiktionary.org/wiki/individ http://sv.wiktionary.org/wiki/attack http://sv.wiktionary.org/wiki/skada http://sv.wiktionary.org/wiki/familj Men ursäkten godtas utan problem eftersom det inte verkar ha varit med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Self therapy Du verkar må bra av den här tråden. -------------------------------------------------- Yes det var absolut inte med flit, men du verkar förstå vad jag menade, ingen skada skedd sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Du verkar må bra av den här tråden. Det verkar så, men det är en ilusion sprungen av att jag mår bra - och helt simultant befinner mig i tråden. Tråden som sådan har om inte annat lett till en hu-match jag vill genomföra, så den är inte katastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Hur orkar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Vart gjorde ni av den där epic fail bilden? Jag har inte lagt upp nån jävla tråd. Förövrigt har jag och PF en rätt hyfsad historik så det är glasklart att många får erektion. Spöar man en nivå med 10ptbb utan att tableselecta skiter jag väldigt mycket i att tableselecta. Jätterelevant förövrigt, ja det är den där jävla winratens fel att jag spelar 5-10, om jag bara får ihop 25ptbb nån månad så snackar vi! Vidare framgår det rätt bra i första inlägget varför det inte finns någon spelare jag undviker (om man nu verkligen behöver lotsa fram folk över fyra söta små meningar får jag väl hinta om att ta sig förbi eventuell edge). Genomtänkt inlägg du snickrade ihop Jag är rädd att ditt ego är på tok för stort för att du någonsin ska kunna lyckas i poker, Trillske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Är det bara jag som tycker Trillske dominerar denna tråd? Nej! Och om du undrar om jag driver och trollar när det gäller just dig, så eventuellt, jag kan njuta lite av att springa ärevarv runt dig även om jag råkade hamna på en bana avsedd för handikapp-os. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Vi får se om Trillske inte bangar med att gnälla på villkoren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Tänkte förklara varför dina två inlägg får min kropp att vrida sig tiltat enkom tack vare hur lite du tänker, men jag insåg att det skulle krävas ett långt pedagogiskt inlägg och att jag inte har tid med det. Så nöjer mig med att dela infon om hur det ligger till. Varsogod. Vidare tror jag Sverige kommer att vinna brons i fotbolls-vm 1994, kom ihåg vart ni läste det först, återstår att se om det blev så. Vidare tror jag Sverige kommer att vinna brons i fotbolls-vm 1994, kom ihåg vart ni läste det först, återstår att se om det blev så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoFSick Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Jag kan möta dig trillske på 1/2 på svs!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Kan inte läsa alla sidor just nu men verkar ju vara en epic-win tråd, kan någon komma med cliffnotes? Kanske har frågats förut trillske, men vad skall jag gå med på för att få möta dig hu? Några speciella krav? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Kanske har frågats förut trillske, men vad skall jag gå med på för att få möta dig hu? Några speciella krav? Just detta han inte kommer fram till efter 13 sidor, typ allt du behöver veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 att ha någon form av ego kan ju faktiskt vara ganska användbart inom pokern. frågan är bara om trillskes är för stort? har själv ingen aning, återstår att se. känns annars mer safe att vara lite mer ödmjuk ala boywonder, fallen tenderar annars att bli onödigt tunga. sen ser din BRM ut att vara lite kontraproduktiv (villig att sänka sin WR för framtida vinster/egen stimulans, höga inköpskrav vilket leder till att det tar längre tid att komma till punkten då du skördar frukten. mja grötigt om inte annat...), men det visste du säkert redan. är nit själv gällande BRM så inget hat här ifrån, just sayin' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Tycker trillske bara fortsätter att leverera Om jag inte hade haft bättre saker för mig hade popcorn skålen åkt fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 låga popcorn moments-kriterier imo =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 8 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Min kväll gick rätt långt åt helvette, så ikväll spelar jag /10, fast 5max. Men i rätt dampigt tillstånd också så är bara att plocka det där värdet om ni inte heller har nåt liv ikväll. Är nära på garanti att mina bord splittas när det bara är jag och en eller två till så har ni tur kanske ni får lite hu till och med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonasmedz Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 incitament, du säger ju att du har edge på alla och ännu hellre spelar mot någon som är bättre. vad kräver du mer för incitament? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 semsta jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2010 Trillske är du sverigedemokrat? Vet att det är lite OT, men du är från Gävle och hänger på Flashback. Tydliga SD-drag:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 jonasmedz, EDIT: Jag skrev att du saknade läsförståelse, men jag vet inte om det stämde eftersom du snarare skrev en oxymoron. Hursomhelst innebär det du skriver att man skulle ha samma incitament för att starta klienten och spela mot precis vem som helst, utan att behöva boka någon tid eller liknande. semsta jag sett Yxel, om inte mitt minne sviker här har jag spelat mot dig på prima, så har du spelat nl100 på prima för inte så länge sedan så är du verkligen riktigt dålig. Och ja, då menar jag även i en direkt jämförelse med mig. Om det inte är du utan ett väldigt likt nick så är det dock inte riktat mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Trillske är du sverigedemokrat? Vet att det är lite OT, men du är från Gävle och hänger på Flashback. Tydliga SD-drag:-) Socialdemokrat, och det är inte nära. Jag bor i Östergötland nu också, men jag ser mig inte som en osocial bonde för det. I båda fallen handlar det om överrepresentation, inte majoritet. Viktig skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Tredje gången någon polare till syrran ringer på fyllan från syrrans mobil, angående poker, antagligen från någon klubb i sthlm med tanke på att det alltid är svårt att höra. Samma varje gång? "TJA TRILLSKE!" Det är on topic, för han ville spela hu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Socialdemokrat, och det är inte nära. Jag bor i Östergötland nu också, men jag ser mig inte som en osocial bonde för det. I båda fallen handlar det om överrepresentation, inte majoritet. Viktig skillnad. Så säger alla SD:are. Jag rösta på S...host...host...D:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Socialdemokrat Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 Tredje gången någon polare till syrran ringer på fyllan från syrrans mobil, angående poker, antagligen från någon klubb i sthlm med tanke på att det alltid är svårt att höra. Samma varje gång? "TJA TRILLSKE!" Det är on topic, för han ville spela hu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2010 tror nästan jag börjat gilla dig trillske mvh cheezballzpåsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts