b0bb4n Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Det här är tamejfan den dummaste tråden i PF's historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Det här är tamejfan den dummaste tråden i PF's historia. Du har inte läst alla låsta konspirationstrådar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 5 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Kan ha att göra med att det inte är en tråd. Dummaste OT någonsin, eventuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Ett jävla gnäll här, spela mot någon nu bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Du kan få spela mot mig på Ongame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Men varför kan ingen som kommer spöa honom lätt, gå ner i nivå till 5/10(?) då och strunta i pengarna och vinna den klassikska äran att spöa trillske och ta ner honom på jorden som ni så gärna vill? Har redan erbjudit honom detta. Givet ett gäng villkor plus escrow för att förhindra utbackning. Jag och Trillske har haft en del pm-kontakt och det ligger i hans händer huruvida matchen blir av eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
abcabcabc Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Gogogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Vi får se om Trillske inte bangar med att gnälla på villkoren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 hej hej jag anmäler mig gärna för att inte spela, tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tobbee Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Kan någon förklara innebörden med denna tråd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Kan någon förklara innebörden med denna tråd ? Trillske säger att han kan möta vem som helst, men det ser ut som att han avböjer alla förslag. Nu slipper du läsa alla inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Är det bara Hajstejksproffs som vill möta Trillske då? Ingen som kan ta en match på 5/10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Hej jag möter ALLA!!! (fast bara på de nivåer jag spelar för där är jag BÄST!!!) mvh trillske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 6 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Hej jag möter ALLA!!! (fast bara på de nivåer jag spelar för där är jag BÄST!!!) mvh trillske Stick troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Hej jag möter ALLA!!! (fast bara på de nivåer jag spelar för där är jag BÄST!!!) mvh trillske Dra ner på osten vettja, du kan inte tänka klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Dra ner på osten vettja, du kan inte tänka klart. sjukt bra sågning!!! på den satans hurrin bara Hej jag möter ALLA!!! (fast bara på de nivåer jag spelar för där är jag BÄST!!!) mvh trillske +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 6 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Är det du på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Hej jag möter ALLA!!! (fast bara på de nivåer jag spelar. De flesta av er har ingen edge mot mig, och det fåtal som nu eventuellt har det möter jag ännu hellre!!!) mvh trillske FYP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 7 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Jag är snäll och tolkar det där som att du gjorde en grej av att skriva FYP och sedan faktiskt fixa inlägget på riktigt. Gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Vem som helst kan få battla mig i hu, men blir inga imponerande nivåer. Sluta snacka skit nu visa att du står för det du skriver. För det enda du visat hittills är att du är stor i käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Min teori är att Trillske ville lägga upp tråden för att alla skulle förstå/tro att han är orädd och möter vem som helst HU. Han räknade nog inte med att folk skulle besvara och anta utmaningen... Blir ju så jobbigt att hitta på undanflykter till alla. Men jag förstår honom. Har man edge mot alla så bör väl ingen vilja möta en? Kurage att du inte nekar någon action på nivån du reggar. Du har aldrig funderat i banor som ''kanske borde försöka optimera mina val av bord'' så att man slipper sitta o harva 2-5 år ut och år in, trots att man egentligen slår alla nivåer på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 7 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 Min teori är att Trillske ville lägga upp tråden Vart gjorde ni av den där epic fail bilden? Jag har inte lagt upp nån jävla tråd. Förövrigt har jag och PF en rätt hyfsad historik så det är glasklart att många får erektion. Du har aldrig funderat i banor som ''kanske borde försöka optimera mina val av bord'' så att man slipper sitta o harva 2-5 år ut och år in, Spöar man en nivå med 10ptbb utan att tableselecta skiter jag väldigt mycket i att tableselecta. Jätterelevant förövrigt, ja det är den där jävla winratens fel att jag spelar 5-10, om jag bara får ihop 25ptbb nån månad så snackar vi! Vidare framgår det rätt bra i första inlägget varför det inte finns någon spelare jag undviker (om man nu verkligen behöver lotsa fram folk över fyra söta små meningar får jag väl hinta om att ta sig förbi eventuell edge). Genomtänkt inlägg du snickrade ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 fan vilken kung du är trillske! kommer in och rör om i grytan sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2010 I am game ofc... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts