wizzo Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Vi är ett gäng i Norrtälje (ca 7 mil norr om Stockholm) som gärna lirar mörkpoker. Det vore kul att dra ihop nån lite större turnering, vad jag vet liras det inte live i Stockholmsregionen annat än homegames då. "Större" i detta sammanhang får väl ses som 30 gubbs eller nåt med inköp runt en lax (ev lägre med rebuy). Vi har lokal i Norrtälje så nu är alltså frågan om det finns intresse (kanske främst från Stockholm) att ta en sväng till Norrtälje och lira? Det finns alltså inget specifikt datum planerat utan vill kolla av om det finns intresse först. Vi brukar lira med två mörkar, men fri övermörk till knappen och bara mörkarna får höja före bytet och knektöppning vid nerpassad pott. Citera
Donner Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Lirade en mörkpokerturnering följd av en texas rebuy i nån liten lokal vid en träningsanläggning för några år sen i Norrtälje. Var du med där månne? Citera
wizzo Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Postad 23 September , 2010 Lirade en mörkpokerturnering följd av en texas rebuy i nån liten lokal vid en träningsanläggning för några år sen i Norrtälje. Var du med där månne? Nix, men det låter som vår lokal Vi drog dock igång klubbverksamhet i mars i år. Citera
Donner Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Kul kul . Synd bara att det ligger så jävla off för mig. Tälta i buskarna när turrarna är över känns inte så hett Citera
wizzo Postad 7 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2010 Jag hade iofs inte förväntat mig nåt enormt gensvar, men provar att bumpa denna en gång Citera
Recommended Posts