Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 24 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

Jag satte in 500$ på Mullipoker förut idag för att få deras Junibonus. Men den kom inte upp som pending. Verkar skumt. Går jag in på bonuskontot står det att statusen är "elapsed". Vad fan innebär det?

 

Jag har spelat en timme idag men inga raked hands har dykit upp på bonuskontot.

 

Förra veckan clearade jag PartyPokers bonus. Kan det vara så att de stoppar dem som försöker cleara flera bonusar inom Partynätverket?

 

 

Exakt samma för mig på alla punkter. Har mailat dem och fick till svar att dom skulle undersöka och återkomma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag satte in 500$ på Mullipoker förut idag för att få deras Junibonus. Men den kom inte upp som pending. Verkar skumt. Går jag in på bonuskontot står det att statusen är "elapsed". Vad fan innebär det?

 

Jag har spelat en timme idag men inga raked hands har dykit upp på bonuskontot.

 

Förra veckan clearade jag PartyPokers bonus. Kan det vara så att de stoppar dem som försöker cleara flera bonusar inom Partynätverket?

 

 

Exakt samma för mig på alla punkter. Har mailat dem och fick till svar att dom skulle undersöka och återkomma.

 

Om/När du får svar hoppas jag att du kan posta svaret här. Skulle vara tacksam för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt konto på nordicbet fick bonusen.

 

Någon som vet WR på denna?

 

Edit: Hehe nevermind. Torskade ca 45 BJ händer i rad!. Aja det var ändå deras pengar.

 

På hemsidan står det

Erbjudandet är också personligt och endast till de som erhållit det.

 

Så det dom kommer säkert strula om man försöker casha ut några vinster därifrån...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare Avalancher!

 

Snackade med Royal Vegas då jag också signade upp mig för att kolla om man fick sina tio dollarer.

 

Med den inte allt för tokiga chatten sa de att man var tvungen att haft sitt konto i 24h och därefter får man sina 10$.

 

Du har säkert redan fått dina dollarer nu men till andra nyfikna så finna nu svaret!

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh, vad bra. Då slipper jag skriva till dem, tack! För övrigt, kan inte utnyttja ervjudanden som kräver kreditkort för jag har inga. Inte internetbank heller. Fick pengar på Empirepoker endast för en vän satte in pengar från hans EP konto till mitt.

 

Så om inte gratis (freerolls) går, så får man ta nästan gratis. Empire Poker har olika nivåer på turneringar, och diverse specialare. T.ex. Buy-in $5+$1, räcker det då med de $6, man spelar alltså med det? Eller? Tycker priserna verkar tossiga, gäststjärna i tv m.m., eller man får plats i nån $200 turnering? Ja ja, fel tråd, jag vet.

 

Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deppade 750 nu (15/6 14:10 EST) på absolute för att ta onsdags bonusen, men fick ingen, märkligt. Skrev inte i någon bonuskod men då jag loggade in på sidan antyddes inte att en kod var nödvändig.

 

Gjorde nyligen en cashout vilken jag erhöll 14/6 06:35 EST och detta borde ju då inte krocka med deras villkor:

 

Please note that if you make a withdrawal during, or 12 hours prior to a promotional period, you will not receive a bonus for re-deposited funds during that promotional period.

 

Vill ju gärna ha bonusen och undrar vad detta kan bero på? Men det kanske är just sådana här saker som är onödiga att ta upp med supporten, dom kanske får upp ögonen för en, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deppade 750 nu (15/6 14:10 EST) på absolute för att ta onsdags bonusen, men fick ingen, märkligt. Skrev inte i någon bonuskod men då jag loggade in på sidan antyddes inte att en kod var nödvändig.

 

Gjorde nyligen en cashout vilken jag erhöll 14/6 06:35 EST och detta borde ju då inte krocka med deras villkor:

 

Please note that if you make a withdrawal during, or 12 hours prior to a promotional period, you will not receive a bonus for re-deposited funds during that promotional period.

 

Vill ju gärna ha bonusen och undrar vad detta kan bero på? Men det kanske är just sådana här saker som är onödiga att ta upp med supporten, dom kanske får upp ögonen för en, eller?

 

Du behöver inte oroa dig, kontakta supporten, dom brukar vara hyggliga. Annars har absolute ungefär 1 reload om dan så du kan ju hoppa på nästa tåg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använde moore koden på nordicbet men fick ej bonusen. Jag mailde dem och fick frågan: "vilket fotbollslag spelar du i"? Vad ska jag svara då? Jag antar att vissa klubbar har fått detta erbjudande. Help pls =)

 

/J

Det är väll så att svenska fotbollsförbundet sållt adresser till moore, kan väll kanske ha nåt med saken att göra? De är väll bara att säga klubben du spelar i så ordnar de sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror väl på om du litar på norrmän eller ej ;). Så här står det på sajten iaf:

 

Play 10000 raked hands and win a package to MCOP in Amsterdam.

By playing on our site you can join the No1Poker team in Master Classics of Poker, Amsterdam 4th-12th of November.

 

The only thing you have to do is play 10000 raked hands in the period 16th of June until 1st of August.

 

You are automatically qualified to join this promotion and you can see your own raked hands on the top of this page.

 

The players who reach more than 10000 raked hands within this period will win a package that includes flight, hotel for 3 nights and buy-in to the €220 event in Master Classics of Poker, Saturday 5th of November.

 

The players who reach more than 15000 raked hands within this period will win a package that includes flight, hotel for 3 nights and buy-in to the €220 event in Master Classics of Poker, Saturday 5th of November and buy-in to the €820 event in Master Classics of Poker, Sunday 6th of November.

 

Every player that plays more than 10000 raked hands also get a buy-in to the MCOP Final to be held in October on no1poker.com where 1 seat to the €5000 main event in Master Classics of Poker is guaranteed.

 

You will receive €200 to cover airfare expenses. Hotel and buy-in to the event is covered by No1Poker.

 

Disclaimer:

Qualifiers will also be given exclusive No1Poker.com merchandise. You should wear this whenever you participate in the MCOP Tournament.

 

Qualifiers cannot sell, transfer, or award their no1poker.com MCOP Tournament seat to anybody else.

 

Players have to be at least 18 years of age to participate in the MCOP Tournament. Players who are less than 18 years and who qualify for the MCOP Tournament will not be able to participate and will not be refunded.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...