Backir Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Men varför inte sen reg?? Fan att man ska missa med 5 min.. Citera
MikeTime Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Blev av med halva stacken med AQ på KQx-bräda och sen blev det QQ vs AKs och busto. Det gick snabbt med andra ord Sry. Citera
Ola Brandborn Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Nu donkade jag förvisso ut mig på plats 18 som chiptvåa mot chipettan, men vafan... rushturre är väl det dummaste som finns inom pokern? Rush cahsgame = bra, turre = blä. Citera
tiiias Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 88 v 66 pre ai loss Top par vs färgdrag flopp ai loss QQ vs 55 tilta ai på flopp 5xx Citera
XeroxFin Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Nu donkade jag förvisso ut mig på plats 18 som chiptvåa mot chipettan, men vafan... rushturre är väl det dummaste som finns inom pokern? Rush cahsgame = bra, turre = blä. Hur f*n lyckades du förvalta mina chips så dåligt? Surt sa räven f.ö. Citera
taktfast Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Nu donkade jag förvisso ut mig på plats 18 som chiptvåa mot chipettan, men vafan... rushturre är väl det dummaste som finns inom pokern? Rush cahsgame = bra, turre = blä. Tycker turrarna är hysteriskt roliga. 18,5k gtd ($2 rebuy) är en turre jag försöker spela varje dag. Dessutom är 135-manna sng rätt softa och enkla att göra en fin förtjänst i (Nu har jag iofs bara ~200 spelade så vi ska väl inte börja snacka underlag riktigt än) Citera
freddiv Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Vad var rebusen för de som inte listade ut den? - Jag spelade inte denna men kollade rebusen nu och jag förstår faktiskt inte heller hehe Citera
tototorsten Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Är på finalbord nu, bättre än väntat;-) Citera
m1978 Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Vad var rebusen för de som inte listade ut den? - Jag spelade inte denna men kollade rebusen nu och jag förstår faktiskt inte heller hehe Men nötter Hur svårt ska det vara. Lösenords rebus: rushxxxxse xxxx=nollniosexton... rush0916se Hoppas det inte gör nåt att man skrev ut det nu efter annars får väl nån mod redigera. Finalbord nu.. fruktansvärt trött i ögonen.. rush är första och sista gången för mig hur det än går.. inget för mig.. gg alla Citera
mr-flow Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 m1978, om du ställer om från slide (options -> misc) till fade istället slipper man bli åksjuk när man spelar Citera
taktfast Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Wheiii, så var det klart. Grattis Bobbo Viking! Lite sanslös hand med AJo vs AJo och Bobbo klonkar färgen för chiplead Citera
PokerDeLux Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 FT bubblade som med allt annat,, Kul Mer såna här turrar! Gjärna med 100 dollar inköp och 5k added:roll: Citera
Fredde Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Nu donkade jag förvisso ut mig på plats 18 som chiptvåa mot chipettan, men vafan... rushturre är väl det dummaste som finns inom pokern? Rush cahsgame = bra, turre = blä. Gillar Rushturneringar men däremot är det ju rent och skärt vansinne med 10 minuters blindsnivåer. Man borde ju spela dubbelt så många händer som i icke Rush turnering och en långsam Rush turneringar tappar ju själva syftet med det ... Citera
WannaSeeMyPig Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Hoppas det blir någon sån här igen! Missade denna nämligen. Samma buy-in nivå så även vi microlirare kan vara med Citera
Recommended Posts