Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rätt sjukt ändå att Vancouver ska lyckas vinna med så små marginaler trots att dom blir utspelade, får hoppas på 7 matcher och att dom inte har sån jävla flyt i 7e :roll: Sköna tacklingar från Burrows/Kesler/D.Sedin, fattar knappt att dom är professionella, är det nerver kanske. Skrämmande detta. Tilt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, var kanske otydlig. Syftade på den retarderade linjen bara. Hur brett tror du han kommer syna megapushen? Du har ju iofs monstersamplet på 50 händer men ändå:-)

 

50 händer känns som ett rätt rejält sample när man spelat exakt varenda hand, han hade även synat 5-6 all in pre på allt mellan 2-400kr innan så var lika bra att chansa, J6o var det lösaste ja sett all in synen med så.

Nu känns det som ett dolt budskap att du vill vara käftig och klanka ner på en men ändå försöker säga det så snällt som möjligt, den attityden jag syftade på innan i en annan tråd och därför trodde jag du var Truebluff "ingame" sas.

Avskyr sånt men du är säkert trevlig ibland :-) :-)

 

 

:-D

 

Knappt sett något av finalserien alls sorgligt nog, men såg nästan alla tidigare matcher i slutspelet. Tror det blir en sjunde och avgörande. ;)

 

 

Haha skön bild :-) 8 mål var ju lite väl iof men i 4-0 segern så tror jag inte han kunde ha gjort så mycket åt iaf 2mål och man kan ju inte alltid vara perfekt. Gillar verkligen inte killen då han har seriösa attitydproblem och verkar vara en sån riktigt dryg jävel men jävlar vad kritik media ska ge målvakterna såfort dom inte har en shutout, USA är verkligen speciellt :-)

Hoppas och tror på en sjunde precis som du, dessa 1 måls matcher gör mig fan galen och speciellt när Boston (marginellt) har varit det bättre laget i 2 av dom matcherna, känns iaf bra att Boston spelat väldigt mycket bättre än Vancouver på bortaplan så om det blir Game 7 så hoppas jag det släpper för Boston :-P

 

Hittat några hundringar plus under natten/dagen, konstig rytm man har nu så vet inte riktigt när jag kommer vara vaken, hoppas få in en del timmar poker ikväll också iaf. Sjukt sugen på en pizza nu då det var alldeles för länge sedan, får se om man syndar.

 

Denna är en personlig favorit btw :-D :-D

 

luongobeachball.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 händer känns som ett rätt rejält sample när man spelat exakt varenda hand, han hade även synat 5-6 all in pre på allt mellan 2-400kr innan så var lika bra att chansa, J6o var det lösaste ja sett all in synen med så.

Nu känns det som ett dolt budskap att du vill vara käftig och klanka ner på en men ändå försöker säga det så snällt som möjligt, den attityden jag syftade på innan i en annan tråd och därför trodde jag du var Truebluff "ingame" sas.

Avskyr sånt men du är säkert trevlig ibland :-):)

 

Du hade fel första gången du felaktigt påpekade någonting om min attityd och du har naturligtvis fel igen. Tycker snarare att du verkar vara en av dom här på forumet som tror att precis allt är påhopp och vrider och vänder och misstolkar precis allt man skriver. Naturligtvis har jag ingenting emot dig och ditt spel blev väl åtminstone lite mer logiskt med lite mer information. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade fel första gången du felaktigt påpekade någonting om min attityd och du har naturligtvis fel igen. Tycker snarare att du verkar vara en av dom här på forumet som tror att precis allt är påhopp och vrider och vänder och misstolkar precis allt man skriver. Naturligtvis har jag ingenting emot dig och ditt spel blev väl åtminstone lite mer logiskt med lite mer information. :-)

 

Påpekade nog inget första gången utan nämnde bara att jag trodde du var en viss person då ni uttrycker er väldigt liknande ibland, inget mer med det.

Vet inte riktigt hur jag ska tolka det när du kallar min linje retarded och att jag har ett "monstersample" på 50händer ":-)" lät ju ganska ironiskt imo men har väl fel som vanligt :-) (Istället för att bara fråga enkelt varför jag tog den linjen då den verkar konstig typ)

 

 

Monstervärde vid borden för tillfället och jag har nyss haft en svängig session som slutade några hundringar upp :-) Ska försöka bli bättre med pokerupdatesen när slutspelet är över i nhl, känns som det är allt man tänker på atm :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påpekade nog inget första gången utan nämnde bara att jag trodde du var en viss person då ni uttrycker er väldigt liknande ibland, inget mer med det.

Vet inte riktigt hur jag ska tolka det när du kallar min linje retarded och att jag har ett "monstersample" på 50händer ":-)" lät ju ganska ironiskt imo men har väl fel som vanligt :-) (Istället för att bara fråga enkelt varför jag tog den linjen då den verkar konstig typ)

 

 

Monstervärde vid borden för tillfället och jag har nyss haft en svängig session som slutade några hundringar upp :-) Ska försöka bli bättre med pokerupdatesen när slutspelet är över i nhl, känns som det är allt man tänker på atm :-)

 

Jo visst, kunde uttryckt mig annorlunda. My bad. Dock ruggigt sjuk linje måste jag säga ändå:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt lång dag är på väg mot sitt slut. Sov nog 11H inatt och kände mig sjukt utvilad och pigg när jag vaknade, rätt ovanligt faktiskt.

Bestämde mig för att spela lite poker på dagtid vilket man som vanligt fick ångra, sprang som en riktig åsna och blev utdragen i flertal potter, lyckades floppa 2nd nuts mot riktiga stolpskott osv. Blev att rensa huvet efter det och ta en joggingtur/promenad. Ska påbörja "couch5k" vilket är ett 90dagars projekt där du ska gå/jogga i 30min, uppvärmning 5min sedan jogga 30S/gå 90S i typ 25min och sedan 5min cooldown, vore nice om man kunde följa det ett tag här nu minst 4-5ggr i veckan till en start och slippa träningsvärken som förstörde min motivation sist.

Sedan blev det poker nästan resten av dagen med lite pauser här och var, sprungit riktigt värdelöst och får vara sjukt nöjd över ca 300back, var nere på 1.2K back som värst och så fort man vann en pott så skulle man losa en, jobbade tillbaks nästan breakeven och sedan losa jag 2 triss på 5 händer så då blev det att stänga ner och inse att det går inte idag helt enkelt.

 

Nya tag imorgon, hoppas det är fint väder så man kan komma igång med joggen tidigt och få energi även om jag ska försöka undvika spelande på dagen. Riktigt taggad inför hockeyn nu och det vore så skönt om det kunde gå till game 7, kollat igenom highlights från alla slutspelsmatcher idag och bara njutit :-) har varit en fantastisk säsong och jävligt kul att följa ett lag så långt, hoppas det kan avslutas perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börja med att inte följa projektet? :-)

 

Haha skrev fel där, eller ja typ. Helst ska man väl göra det 90dagar i sträck men för "nybörjare" som inte har så bra kondition så kan man börja med 2-3 dagar i veckan, tänkte iaf köra 5 nu i början eftersom jag har helt värdelös kondition :-P

 

 

Blev fan livrädd och undrade vad fan i helvete det var som skedde :S

 

Haha började undra vad fan det var som hade hänt och så började det tjuta i skype också från en polare i göteborg :mrgreen:

 

 

Helt jävla slut nu efter joggingen, var inte extrem hetta idag iaf :-)

Känns som man kommer få ont i benen imorgon =/

Sticka och handla lite osv, få in lite spel ikväll och tagga inför hockeyn! Nu gäller det Boston :-)

Fick inte min keps + Horton tröja idag som jag har köpt på ebay :S Hade ju tänkt att dom skulle hinna komma innan sista matchen, kanske är ett tecken ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så tråkigt, brutalt våldtagen konstant i 3timmar och tappar 1,2K, känns helt olönt att ens försöka jobba igen det då inte en enda hand håller när man väl träffar, blivit slowrollad av samma fisk 2ggr också, ena för full stack vilket inte känns väldigt kul heller en sånhär dag. Glömma det och kanske dra upp nåt bord till hockeyn sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...