Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Aaaah vilken lättnad :-D :-D

Vilken sjuk match, så jävla imponerad av vad Bostons defensiv kan prestera när dom är på topp och att favvospelaren Horton får avgöra känns så jävla stort, riktigt glad för hans skull :-) Vilken lirare, har varit sjukt kul att följa honom och Lucic, dom har gjort otroligt många snygga spel tillsammans i år och det känns verkligen mäktigt att dom får ta sig så långt, välförtjänt.

 

Man valde verkligen rätt år att titta på en NHL säsong från dag 1 och det är verkligen rätt år om man är ett Boston fan :-) Vilken resa det har varit, skönt att uppehållet inte är så farligt långt sen :-D Ska bli riktigt kul att se final matcherna och jag hoppas verkligen det blir jämnt (klagar iof inte om Boston tar det 4-0 ;-) ) Måste ta och beställa den där Horton jerseyn som jag suttit och velat ha länge, ringa och tjata på farsan lite imorn 8-) Number 18 baby!

Bästa fredagen på länge kunde inte ha avslutats bättre :-)

 

Blir att lira poker en stund till och kolla the social network igen, inte ofta jag tittar på en film 2ggr men den filmen fastnade jag verkligen för.

Pokern har iaf gått bra inatt och det finns megavärde som väntat så blir en liten stund till som sagt.

 

Boston mot Stanley Cup vinst ;-):-D

 

bild934a.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ändå rätt lyckad helg ur pokersynvinkel, 3 plusdagar iaf även om det inte var några jättebra siffror då lönefisken klonkade några gånger för mycket men plus är plus och jag är nöjd.

Ska beställa lite Boston gear och hoppas få hem det innan avgörande matchen :mrgreen: Jersey + keps + 3 tshirts hoho.. Måste unna sig lite grejer någon gång :-)

Miniplus på helgens golfbettande, blev att först betta Garcia till 15 odds och sedan boka på 3.25 när han delade ledning efter 2 dagar, se om man kanske bettar på NHL med dom pengarna sen ;-) Hoppas på en bra vecka nu !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påväg att beställa Boston jerseyn för 169$ så får man reda på att frakt + "international handling" kostar lika mycket så totalt 330$~ för paketet, det var ju inte så jävla kul... hade räknat med 30-50$ frakt kanske, så får väl bli att skippa det.. 2K känns lite väl. Tilt

 

edit; 5$ frakt om man bor i USA, löjligt. Farsan har iaf en syrra som bor i USA så hon kunde fixa det och sen skicka till mig :-) Gött att det löste sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påväg att beställa Boston jerseyn för 169$ så får man reda på att frakt + "international handling" kostar lika mycket så totalt 330$~ för paketet, det var ju inte så jävla kul... hade räknat med 30-50$ frakt kanske, så får väl bli att skippa det.. 2K känns lite väl. Tilt

 

edit; 5$ frakt om man bor i USA, löjligt. Farsan har iaf en syrra som bor i USA så hon kunde fixa det och sen skicka till mig :-) Gött att det löste sig.

 

Annars borde du ta en titt på Ebay. Många säljare där som nästan bjuder på frakten :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[ ] Äkta fan :)

 

Haha det löste sig till slut ;-) Hade nog spart ihop till en ändå senare men 2k hade svidit :-) Man är lite för micro ibland :oops:

 

 

Annars borde du ta en titt på Ebay. Många säljare där som nästan bjuder på frakten :-D

 

Reggade mig faktiskt igår på ebay, jävla underbar sida ändå, köpte lite tröjor osv. Hittade tyvärr inte den rätta jerseyn där, fanns 2st och dom hade bara shipping till USA/Canada :-( Likadant på massa tröjor också så det var lite surt.

Se om man hinner få hem jerseyn innan avgörandet, tveksamt men men beställde iaf 2 t-shirts som båda står som "shipped" på hemsidan så håller tummarna för att dom kommer i tid.(var typ 15$ frakt på dom, känns rätt rimligt jämfört me nhl.com priser)

Farlig sida det där ebay, blir sugen på att köpa allt möjligt skit bara för det är billigt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maj blev en riktigt bra månad till slut, hände en del roliga grejer och pokern gick ungefär som jag ville den skulle gå även om jag inte fick in riktigt så mycket volym som jag hade tänkt. Kunnat unna sig en del grejer ungefär som man vill kunna varje månad och har fått bra födelsedagspresenter av föräldrarna så det känns bra. Hoppas att det kan fortsätta bra i pokern, hade ju vart fint att ha en stabil 1/2 rulle någon gång men känns ju samtidigt som man kommer vilja spendera en del pengar i sommar, får se hur det blir med det.

 

Ser fram emot dagen, förhoppningsvis kommer lite paket och sen blir det frisören/systemet och pizzabuffe/bärs ikväll och NHL :-D

Får bli att smeta in lite deg på Boston och även på Nadal idag mot Söderling, ska förhoppningsvis kunna se hela den matchen om den inte blir för lång.

Blir inte mycket poker förrän på söndag skulle jag tro, kan bli skönt med ett litet uppehåll och eventuellt hitta nytaggning.

 

edit; kikade Law Abiding Citizen imorse, tänkt titta på den rätt länge och äntligen blev det av, riktigt bra rulle så den rekas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maj blev en riktigt bra månad till slut, hände en del roliga grejer och pokern gick ungefär som jag ville den skulle gå även om jag inte fick in riktigt så mycket volym som jag hade tänkt. Kunnat unna sig en del grejer ungefär som man vill kunna varje månad och har fått bra födelsedagspresenter av föräldrarna så det känns bra. Hoppas att det kan fortsätta bra i pokern, hade ju vart fint att ha en stabil 1/2 rulle någon gång men känns ju samtidigt som man kommer vilja spendera en del pengar i sommar, får se hur det blir med det.

 

Ser fram emot dagen, förhoppningsvis kommer lite paket och sen blir det frisören/systemet och pizzabuffe/bärs ikväll och NHL :-D

Får bli att smeta in lite deg på Boston och även på Nadal idag mot Söderling, ska förhoppningsvis kunna se hela den matchen om den inte blir för lång.

Blir inte mycket poker förrän på söndag skulle jag tro, kan bli skönt med ett litet uppehåll och eventuellt hitta nytaggning.

 

edit; kikade Law Abiding Citizen imorse, tänkt titta på den rätt länge och äntligen blev det av, riktigt bra rulle så den rekas

 

 

Vilken tid spelar Södde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tid spelar Södde?

 

Stod 11:00 förut på Betfair och fick nu se att dom ändrat till 15:15... Antar att man missar den matchen då, tråkigt :-(

Har man inget att göra nu på förmiddagen heller.

2.82 MoneyLine odds på Boston ikväll, det kör vi på iaf :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lillplus på Nadal, ganska väntat, såg dock tyvärr inte matchen.

Trevlig kväll ändå men blev att åka hem för att se hockeyn nu då det var rätt omöjligt på festen, nu kör vi Boston!

btw 500+ live på 2 vunna sngs / 10min cash =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte den bästa starten på serien direkt, Vancouver var dock bättre i denna match men ändå rätt snopet mål i slutet. Var alldeles för trött för att njuta av matchen, inget mer drickande samma dag som finalerna :mrgreen:

Ska bli riktigt skönt att sova nu iaf, förhoppningsvis golf imorn på en 12håls bana och sedan blir det att storstäda och lösa lite ärenden, kanske blir någon timma poker på kvällen när man behöver en paus :-)

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upptagen helg med besök från en förälder.

Såg fed - djokovic igår och det var riktigt skönt att se Federer få spelet att fungera igen, hoppas verkligen han vinner nu så han får upp självförtroendet igen. Blir nog att kolla på nhl ikväll om man orkar och sedan vila ut på morgonen när man blir ensam i lägenheten igen, förhoppningsvis lite poker på söndag också, kanske blir golf istället får se. Riktigt pokersugen nu !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad less man blir, 2 helt patetiska mål som har avgjort matcherna hittills och självklart gör Burrows 2 mål idag, stolpskottet som borde varit avstängd så att det ska bli extra surt... Boston förtjänade verkligen att vinna denna, riktigt äckligt. Hockey kan verkligen vara orättvist ibland, nä fyfan vad irriterande... Får hoppas på 2 raka hemma och att dom fortsätter spela såhär bra, idag var dom verkligen bättre än Vancouver iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Agree! Riktigt vidrigt att Vancouver skall springa så löjligt bra :cry:

 

faaaaan va kall upplösning

 

 

+1

 

Riktigt seg efter att bara ha sovit 5H idag och inte kunnat somna om nu när man blev själv i lägenheten igen, får se om man lyckas vila under dagen.

Thai-mat och French Open final står iaf på schemat idag, tvingas ta sig ut i hettan idag med, helt sjukt varmt.

Lite golfrail ikväll också, lyckats livebetta in säkra vinster i 2st turneringar i helgen vilket var riktigt skönt (blev +100kr igår i hockeyn också som en liten tröst, bet på Boston pre och livebet efter 2-1) så det gick bra på bettingfronten iaf, kan också bli rätt fin deg i Memorial om Rory McIlroy spelar bra idag och vinner/tar sig till toppen så man kan livebetta in lite mer.

Känns just nu som att det kommer bli en pokerfri dag och det blir nya friska tag i veckan, får se man vet aldrig fast känner mig väldigt seg just nu, är väl eventuellt om jag lyckas vila en stund som man kanske trycker in ett par timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...