Snygglenn Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 vad hände i j2-handen egentligen? HH pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 isåfall får man gratulera! ligger inte stabilt dock... 28.5k sitter man inne på, snart paus, nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 vad hände i j2-handen egentligen? HH pls kmr sen, min razermus är semibuggig ibland missklickar flopp och plockar upp FD >.< PINSAMT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 ligger inte stabilt dock... 28.5k sitter man inne på, snart paus, nice!! aha, då va du inte själv kvar då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 aha, då va du inte själv kvar då -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Den stora gåtan med J2 är väl pre? :F Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Den stora gåtan med J2 är väl pre? :F ja pinsamt Får verkligen ursäkta mig är verkligen ingen turre spelare, började försöka på allvar i förrgår menmen pinsamt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Midnattsrailar nu gogo! Edit: Oups, var visst lite efter midnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 ja pinsamt Får verkligen ursäkta mig är verkligen ingen turre spelare, började försöka på allvar i förrgår menmen pinsamt var det. hur går det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 hur går det för dig? 51/140 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 är så jävla dålig på poker, gråtrunk i duschen bust med JK mot TT på 8 9 J mot årets jävla klonkmongo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 är så jävla dålig på poker, gråtrunk i duschen bust med JK mot TT på 8 9 J mot årets jävla klonkmongo. Fan vad trist!! sj sitter jag lite risigt till 1544 av 1609... inte spelat en hand sen pausen för 30 min sen... har en kille som höjer allt pre, å min bästa hand sista timman har varit a-j s.. hoppas på lyckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 är så jävla dålig på poker, gråtrunk i duschen bust med JK mot TT på 8 9 J mot årets jävla klonkmongo. Vider. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 är så jävla dålig på poker, gråtrunk i duschen bust med JK mot TT på 8 9 J mot årets jävla klonkmongo. Det var surt men gillar inte ditt pf spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Det var surt men gillar inte ditt pf spel. sämst i världen, i know., Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 ITM nu, men pretty fucked, behöver trippla tre gånger isch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 yes yes yes! trippling följd av en dubbel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 droppa nick, sitter å gråtrailar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 droppa nick, sitter å gråtrailar Floppus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Floppus 12 k marker blev 200k på 20 min, jag e på g! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 jinx på att säga sitt namn på forum,. missat allt å inte fått sno någon på länge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Bustade som 54a i wcoop 1. Tappade fokus lite på slutet. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasse_P Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Bustade som 54a i wcoop 1. Tappade fokus lite på slutet. /SK Grattis till 54de platsen! lycka till i fortsättningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Herre gud vilken rush antesvante har haft i High rollern. Från 87k marker till 400k på typ 20 händer. Chiptvåan har 290k. 20 pers kvar så håll i det här nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts