Snygglenn Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 hagamannen gravt misshandlad :-) :-) :-) :-) :-) Synd inte idioten som misshandlade honom dödade sig själv efteråt också. Harakiri hade nog passat bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Personen som misshandlade Hagamannen var ingen ängel han heller. "Mannen – som själv avtjänar ett livstidsstraff för att ha knivhuggit sin 12-åriga styvdotter till döds och våldtagit hennes kompis" Men det är klart, sålänge våldtäcksmän far illa är det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 borde varit tvärt om tycker jag, helt ärligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 jo hade ju inte skadat om dom knivat varandra i halspulsådern men bättre än inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 jo hade ju inte skadat om dom knivat varandra i halspulsådern men bättre än inget +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 wöööö trött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 wööööööööö underbart med insomnia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Själv har jag frivillig insomnia! The best kind sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mannet Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Me 2.. är jetlaggad sen thailand för 4 dagar sedan.. har inte sovit på 3 dygn och började på jobbet nu kl 07.00.. fan vad man känner:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 mår dock inte dåligt och ligger och vrider mig i ångest osv när jag inte klarar av att sova som jag brukar, men rätt störande att inte få ett skit gjort med den här dygnsrytmen och är trött 24/7 också bara att jag inte lyckas med den förbannade insomningsfasen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 slog mig nu att det nog faktiskt kan vara att det är för kallt på rummet, inte slagit på elementen på rummet efter sommaren än, sov fullt påklädd igår, lowstakes familj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 mardrömmar och är 500% tröttare när jag vaknar än somnar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 edit ol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Hej emilio_15 Hur går det med träningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Tjena starfitter Kom precis hem från ett litet småpass faktiskt, död efter 4*50kg smalbänk. Klarat 8*60kg förut iaf. Hehe. Själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Tjena starfitter Kom precis hem från ett litet småpass faktiskt, död efter 4*50kg smalbänk. Klarat 8*60kg förut iaf. Hehe. Själv då? Får min tabs imorgon men deffen är hård och brutal. sommaren var inte nådig för magen kör hantelpress ist btw, mkt nötigare. Det blir ingen barca för dig / er alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Får min tabs imorgon men deffen är hård och brutal. sommaren var inte nådig för magen kör hantelpress ist btw, mkt nötigare. Det blir ingen barca för dig / er alls? gl med deffen! Sommaren har inte varit nådig för min muskelmassa... tappat massa vikt, mina underarmar och händer ser ut som anorexiafall atm. 78kg @ 190cm Tror inte det blir något barca tyvärr, har så jävla lite cash oinvesterat Brukar inte köra hantelpress, körde det idag men är nojig efter att ha varit nära att paja axeln åt helvete när jag lassade på för tungt och tappade vikten bakåt. Hade passning annars hade det varit kört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 tugga BRA axelövningar så är det ingen fara. MVH Handbollspelaren och Axon (http://axon.blogg.se/) edit; ära med fejsbookFF edit2: tjejen du dansar med, hälsa henne från mig:S:S:S::S wp edit3: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Haha dansningen var högvariansding tyvärr :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 nyduschad, knack favomjukisarna, knack favotischan, knack lidl energy drink, knack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 sakna carls jr, med obegränsade powerade-refills included.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts