boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 fattar inte hur en mus inte kan funka i ett operativsystem tbh Citera
boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 haha kunglig hund man har var ut en sväng och donade lite med cykeln, kom in, mötte inte henne i hallen som jag gör typ 100%. hon är ung och gillar inte att vara ensam. blev lite småorolig, gick in i tv-rummet.. guld, hon vände inte ens blicken mot mig. tv-tablån på svt sas.. Citera
boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 fattar inte lägenheten får sågas rakt av är ju en hyresrätt Citera
Mecklenburgare Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 fattar inte hur en mus inte kan funka i ett operativsystem tbh Fungerar gör den ju, men går inte att installera drivrutiner. Och kan jag inte haxxa drivarna så får jag inga HS. yes fungerar utmärkt, nu ska bara usbporten boostas Låter bra, får se till att införskaffa en sådan. Citera
Rebonius Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 På tal om gamla stolar. Min gick nyligen sönder (bara av att jag satt på den, ikea?) och nu ska jag inhandla en ny. Vilka är de bästa och mest prisvärda och vilka borde jag absolut inte köpa? Tack på förhand! Citera
boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 haha lol stolen ja kom på nu vid närmare eftertanke att jag haft den sen jag var 13. 9 år? guld. Citera
Starfitter Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 På tal om gamla stolar. Min gick nyligen sönder (bara av att jag satt på den, ikea?) och nu ska jag inhandla en ny. Vilka är de bästa och mest prisvärda och vilka borde jag absolut inte köpa?Tack på förhand! marcus är mest prisvärt iaf.. mer vet jag inte, trivs med min som jag haft i typ 1 år nu. edit; på ikea dvs Citera
GG Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 Aldrig att den där stolen finns irl Citera
Mecklenburgare Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 haha lol stolen ja kom på nu vid närmare eftertanke att jag haft den sen jag var 13. 9 år? guld. Varför tog du ens med den från Övertorneå? Citera
boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 mamma var påväg att slänga den, jag och min stol har många fina stunder tillsammans, så aldrig att hon fick igenom sin vilja. min stol Citera
tardeni2an Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 mamma var påväg att slänga den, jag och min stol har många fina stunder tillsammans, så aldrig att hon fick igenom sin vilja. min stol Du fick som du ville. Grattis:roll: Citera
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 Du fick som du ville. Grattis:roll: +1 snygg signatur din brunhålsmagnet Citera
tardeni2an Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 +1 snygg signatur din brunhålsmagnet Ty. Tycker du ska byta tillbaka till ''det viktigaste är inte att vinna, det viktigaste är att ha kul.'' din facebookknarkare. Citera
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 imorgon bär det av till ungern, ska bli jävligt intressant! Citera
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 guldens guld folk respekterar mina bets Citera
sulla Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 På tal om gamla stolar. Min gick nyligen sönder (bara av att jag satt på den, ikea?) och nu ska jag inhandla en ny. Vilka är de bästa och mest prisvärda och vilka borde jag absolut inte köpa?Tack på förhand! Mest prisvärd borde Verner vara. Har två hemma och de funkar svinbra, dock har priset stigit sen jag köpte min för 399. Det är dock fortfarande ett fynd. Kanska inte den snyggaste de har på ikea men absolut en av d skönaste. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10163888 Citera
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 ska vi inte styra lite counter-strike? skulle vara kul! Citera
KungKroon Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 Nästa vecka ska jag fan fixa cs. Kommer ihåg att det var jävligt kul när man höll på. Jag var alltid sämst Citera
Recommended Posts