Partneransvarig Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Pokerstars kör nu på torsdag en Freeroll 5 card draw turnering för oss hör på forumet med 9 satellit biljetter till WCOOP i potten. Datum: Torsdag den 19:e augusti Tid: kl 21:00 Inköp: Freeroll Lösen: miljoner Priser: NYTT ANTAL 30 satellit biljetter till WCOOP värda $11 st Denna turnering är som vanligt låst till norden vilket gör att bara spelare från Sverige, Danmark, Norge och Finland kan spela. Om ni nu mot förmodan inte har ett konto hos PokerStars så kan ni skapa ett HÄR! Lycka till! Citera
berKKa Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Pokerstars kör nu på torsdag en Freeroll 5 card draw turnering för oss hör på forumet med 9 satellit biljetter till WCOOP i potten. Datum: Torsdag den 19:e augusti Tid: kl 21:00 Inköp: Freeroll Lösen: miljoner Priser: 9 satellit biljetter till WCOOP värda $11 st Denna turnering är som vanligt låst till norden vilket gör att bara spelare från Sverige, Danmark, Norge och Finland kan spela. Om ni nu mot förmodan inte har ett konto hos PokerStars så kan ni skapa ett HÄR![/url Lycka till! när läggs den ut hitter den inte i lobbyn Citera
PokerStars_Karl Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Hej, Den finns nu i lobbyn under följande flikar "Turneringar" > "Privat" och heter "Poker.se WCOOP event". Turneringen har id-nummer: 302159041 Lycka till alla som deltar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Blackbird Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Jag vänta mig av dom större turnering av biljetterna men bättre än ingenting Kan man använda $11 biljetten till något annat Extreme spel som No Limit Holdem? Men ska ändå vara intresserad att spela detta Citera
Fredde Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Jag vänta mig av dom större turnering av biljetterna men bättre än ingenting Ja sannerligen magert med bara $100 i prispotten. Lär ju dessutom vara bra bit över 100 spelare trots den ovana spelformen för många. Detta måste vara den sämsta turnering som Poker.se/Pokerforum.nu arrangerat sen jag registrerade mig. Så litet extravärde i en turnering är synnerligen ovanligt. Citera
Blackbird Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Jo jag vet förra året var det mycket bättre Citera
Joeduck Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Jo jag vet förra året var det mycket bättre hemligt va? Alltid dåliga lösenord de kör med på sånt här.. Ang. frågan så kan man avregga sig och få T$ ifall man vunnit en sat, brukar vara så iaf. Är inte helt säker på att du får lov att spela extreme NLTH med dem dock. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Jag vänta mig av dom större turnering av biljetterna men bättre än ingenting Kan man använda $11 biljetten till något annat Extreme spel som No Limit Holdem? Men ska ändå vara intresserad att spela detta Aldrig funderat på att lägga pokern åt sidan en period och prioritera upplärning av svenska språket? Citera
Janssonino Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Måste man ha biljett eller kommer det lösenord ? Citera
Cyntax Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Ja sannerligen magert med bara $100 i prispotten. Lär ju dessutom vara bra bit över 100 spelare trots den ovana spelformen för många. Detta måste vara den sämsta turnering som Poker.se/Pokerforum.nu arrangerat sen jag registrerade mig. Så litet extravärde i en turnering är synnerligen ovanligt.Håller med. Fattigt var det.Misstänker att vinsten är under 100 kr för att du som vinnare ska slippa betala skatt på den. Citera
Blackbird Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Äsch det inte så viktigt att stava rätt och skriva felfritt grammatik. Att spela Poker är inte stavningen eller grammatiken viktigt. Bara om man förstår vad man säger som gäller. Aldrig funderat på att lägga pokern åt sidan en period och prioritera upplärning av svenska språket? Citera
Partneransvarig Postad 18 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Ja sannerligen magert med bara $100 i prispotten. Lär ju dessutom vara bra bit över 100 spelare trots den ovana spelformen för många. Detta måste vara den sämsta turnering som Poker.se/Pokerforum.nu arrangerat sen jag registrerade mig. Så litet extravärde i en turnering är synnerligen ovanligt. Då det har varit meningar om storleken på det adderade värdet i denna turnering så har jag talat med PokerStars och dom har lagt till 21 biljetter i potten så det är nu totalt 30 satellitbiljetter till WCOOP i potten. Så lycka till än en gång Citera
Cyntax Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Då det har varit meningar om storleken på det adderade värdet i denna turnering så har jag talat med PokerStars och dom har lagt till 21 biljetter i potten så det är nu totalt 30 satellitbiljetter till WCOOP i potten. Så lycka till än en gång Ah! Såja! Konsumentmakt! Citera
1Shot18 Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Kanon! tack som fan det här kommer bli väldigt underhållande! lycka till gott folk så ses vi i finalen hehe:-P Citera
Blackbird Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Ja nu stämmer det rätt faktisk Men jag hoppas ändå vi kommer har mer av sådan WCOOP biljetter. Citera
jm_j Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 klonken var med en ..men sen försvann chatten. Började komma igång i chatten på ditt bord och sen försvann alltet iom att turren avslutades. Citera
berKKa Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Postad 20 Augusti , 2010 ..men sen försvann chatten. Började komma igång i chatten på ditt bord och sen försvann alltet iom att turren avslutades. såg det =) Citera
Slipknot345 Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Postad 24 Augusti , 2010 När kommer de med inköp? Citera
XeroxFin Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Postad 24 Augusti , 2010 När kommer de med inköp? #302159372, 2.9, 5 * WCOOP-03 added. #302160018, 9.9, 3 * WCOOP-19 added. Båda $5+0,5. Jag vet inte om avsikten är att boosta deltagarantalet i specifika turneringar, men WCOOP-03 börjar kl. 23 CET. Kunde man inte istället få välja vilket $200+15 event man vill spela? Citera
Recommended Posts