Cykelspark Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 måste braga lite, jag springer så in i helvetes sjukt på FTp just nu, satte in 10 dollar för 4 timmar sedan har 220 nu, började med ett bord PLO10 nu spelar jag 4 bord PLO25 och springer helt sinnes! BRAGBRAGBRAG Citera
Jimmy_Pistol Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 måste braga lite, jag springer så in i helvetes sjukt på FTp just nu, satte in 10 dollar för 4 timmar sedan har 220 nu, började med ett bord PLO10 nu spelar jag 4 bord PLO25 och springer helt sinnes! BRAGBRAGBRAG jamen grattis! Fejkedit: glöm inte posta när du gulat! Citera
Soni Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 jamen grattis! Fejkedit: glöm inte posta när du gulat! Ärligt är härligt. Grattis än så länge iaf.. Edit: Fan vilken sjuk run! Citera
Cykelspark Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2010 hus lägger man in en bild? alltså i ett sånt här inlägg?? Citera
Soni Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 hus lägger man in en bild?alltså i ett sånt här inlägg?? Finns ett klickalternativ när du är inne på "svara på ämne" som kallas "infoga bild". Håll pilen över länken i ~1 sekund så står det vad det är för något:-) Citera
Cykelspark Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2010 det står att man ska skriva i URL?? men skit samma jag nickar "Marcus Q" sök på pokertableratings... mod kan låsa tråden sen ville bara braga lite:) Citera
Saint_Bjorn Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 det står att man ska skriva i URL?? men skit samma jag nickar "Marcus Q" sök på pokertableratings... mod kan låsa tråden sen ville bara braga lite:) Ja, du ska lägga in url-en till bilden. Har du en lokal bild måste du tanka upp den nånstans, finns sajter för sånt, http://imageshack.us/ är en. Citera
Soni Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Jag tror nog att väldigt många här har väldigt mycket mer att braga om än din lilla rush? Citera
Qhunden Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Klart grabben ska få braga. Wp, glöm inte att gå upp i nivå så fort du har minimum-buyin. Citera
Cykelspark Postad 15 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2010 slutar nu på 315 dollar! nana nu:) tack alla för svaren., mod kan låsa igen Citera
Soni Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 slutar nu på 315 dollar! nana nu:) tack alla för svaren., mod kan låsa igen Shortstacka på nl1k imorgon då? Citera
KungKroon Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Jag tycker sånt här är helt underbart! Äkta pokerglädje liksom! Hoppas det fortsätter gå bra, men passa dig för att spela för högt. Nu har du en bra rulle för NL10. Bygg därifrån och lycka till! Citera
Soni Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Jag tycker sånt här är helt underbart! Äkta pokerglädje liksom! Hoppas det fortsätter gå bra, men passa dig för att spela för högt. Nu har du en bra rulle för NL10. Bygg därifrån och lycka till! Vaddå förstöra stämningen? Citera
Nice Hand GG Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 mmm som när man på tidigt 2000-tal slogs med 200 pers i den dagliga freerollen på multipoker eller när man gick och vann den smärre helt otroliga summan 312 dollar i en turre på pacific poker. det var tider det! Det här var klienter... edit: det här med bilder var svårt... Citera
Penils Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Those who cannot learn from history are doomed to repeat it. - George Santayana Citera
SouthEast Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Jag tycker sånt här är helt underbart! Äkta pokerglädje liksom! Hoppas det fortsätter gå bra, men passa dig för att spela för högt. Nu har du en bra rulle för NL10. Bygg därifrån och lycka till! +1 Citera
Unicum Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Those who cannot learn from history are doomed to repeat it.- George Santayana Hej Saida! http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/marcus+q Citera
Recommended Posts