Esactun Postad 21 Februari , 2012 Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 thanks =) Börjar bli väldigt less på hur dåligt jag springer i allt denna månad. Har lyckats lära upp mig att 4 tabla med vänstern men har då inte gått något vidare. Är 7k€ i hålet nu. Sen IRL springerm an inte så mkt bättre heller, lyckats få mitt andra bruna klamydiabrev på 3 veckor nu. JÄVLAT ALLTING går emot mig just nu. Bara bita ihop nu sista dagarna och hoppas man kan rädda månaden litegrann och eventuellt nästan laga hålet med all rb osv. HAHAHA 3je brevet, kanske fel tjejer du umgås med? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 21 Februari , 2012 Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 HAHAHA 3je brevet, kanske fel tjejer du umgås med? :> andra brevet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 21 Februari , 2012 Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 andra brevet Yeye, läste fel, skyller på att jag pluggat 12h idag... Pite @ fredag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 21 Februari , 2012 Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 Yeye, läste fel, skyller på att jag pluggat 12h idag... Pite @ fredag iaf. upp å hänga med Ewa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 fanta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 21 Februari , 2012 Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 Ewa Ho****rg som jag bott med i Lund! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 Har iaf vunnit 1,4k€ på poker idag på drygt 2k nävar, känns väldigt bra EDIT: 5,2k i hålet för månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 Ewa Ho****rg som jag bott med i Lund! Vad sjukt har du spänt Ica-Ewa? Hon är ju en riktig pingla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 vill spy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 22 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 vill spy plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Vad sjukt har du spänt Ica-Ewa? Hon är ju en riktig pingla nepp det har jag inte, men vi delade korridor i Lund i några år! Hon använder för mycket hårspray. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 4 Maj , 2012 Rapport Share Postad 4 Maj , 2012 FML uppdatera rookie annars måste jag uppdatera om... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 22 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2012 FML uppdatera rookie annars måste jag uppdatera om... När du uppdaterar din kärleksbok din käre fan så blire action här. PFARE som ska till yran mer än jag, "detta kära as" och boman då? bragedit: Aldrig spelat såhär lite händer på en månad och aldrig plussat så mkt på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 22 Maj , 2012 Rapport Share Postad 22 Maj , 2012 När du uppdaterar din kärleksbok din käre fan så blire action här. PFARE som ska till yran mer än jag, "detta kära as" och boman då? bragedit: Aldrig spelat såhär lite händer på en månad och aldrig plussat så mkt på spelet Jag ska inte till yran, jag bor här retardo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 Maj , 2012 Rapport Share Postad 23 Maj , 2012 det är rätt episkt hur PF har blivit så jävla irligt. internet håller på att dö ut, fuck yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noreen Postad 24 Maj , 2012 Rapport Share Postad 24 Maj , 2012 Bete dig nu i helgen BMF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Maj , 2012 Rapport Share Postad 24 Maj , 2012 det är rätt episkt hur PF har blivit så jävla irligt. internet håller på att dö ut, fuck yeah. Ja, man stöter på Boman på svs mitt i natten bara sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 Ja, man stöter på Boman på svs mitt i natten bara sådär! vad i helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 vad i helvete? Någon annan som kan ha kul åt mig nu, vart väl levlad igen då antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 Någon annan som kan ha kul åt mig nu, vart väl levlad igen då antar jag... hahaha vafan, någon som utger sig för att vara mig eller bara nickar boman? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 hahaha vafan, någon som utger sig för att vara mig eller bara nickar boman? =) Något med Boman i sig var det, frågade om det var du. Han sa först "fjanten på pf?", sen att det var han som var du. Nickade zlibrahimovic förut och boman nu osv. Då kanske han inte ens var packad heller Jag är för lättlurad för att vara pokerspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 25 Maj , 2012 Rapport Share Postad 25 Maj , 2012 haha ja antagligen var det för högt för att kunna vara jag ens imorgon är det yra och vi spelar på banan nära fotbollsgrusplanen vid vägen kl 16.30 och framåt, kom och säg hej om någon är i krokarna! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 10 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2012 kan cliffa denna sommar; druckit alldels för mkt alkohol slarvat för mkt med gummit spelat för lite poker haft helt underbara stejks, som jag är evigt tacksam för fört mig lite semidåligt under inverkan av berusningsdrycker Nya tag osv nu, nu ska det börjas spela poker seriöst igen. Kommer husera på prima/micro nl200 spelar givetvis högre vid värde och har tänkt göra mig en skaplig summa innan pokern är totaldöd osv. Mitt stora mål blir väl att hitta en fruga och börja bete sig igen så man får ordning på vardagen och kan börja lägga ner den tid man behöver för att kunna vinna. Så vi siktar på 60k+ nävar innan denna månaden är över och en skaplig summa + Wish me GL Nu ska jag iväg och bedöva levern på HH:s vis (nej inge absinth inte) mvh, patetiskt fylleinlägg90 edit: hade även tänkt börja spela på touren, men har ingen att åka med. Så är du norrbottning/västerbottning och sugen så tveka inte att skicka PM. Hade varit roligt att prova på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2012 då antar jag att vi ses i BARRET 13e september. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 10 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2012 [*]slarvat för mkt med gummit Äsch! Ta som std att testa dig mellan var 5-10de så går det bra Det är ändå svårt att få HIV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts