Gå till innehåll

Största och seriösaste Boss clienterna ?


tiiias

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Visst är det så, så därför har jag medvetet undvikit att svara på frågan "bäst" eller "seriösast" eftersom det är subjektiva värderingar.

 

Att Sportingbet/Paradise är störst är däremot ett faktum, och att Paf är säkrast är också så näst intill fakta du kan komma - i praktiken skulle det innebära att landskapet Åland skulle gå i konkurs innan Paf försvinner med spelarnas pengar. Dvs svar på frågorna i rubriken. Pls prove me wrong.

jag la ingen värdering i dina påståenden som sådana då jag aldrig spelat på boss och således inte är insatt. jag ville bara att folk som skulle göra en egen bedömning har alla fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De flesta som är licensierade på Malta bör väl anses vara både seriösa och säkra (spelarnas pengar hanteras i separata konton).

 

Jag vet inte hur stora PAF är, men du behöver ju knappast vara orolig för dina pengar där. Annars hör Paradise Poker, Poker Heaven, Bet at Home, Betclick (om de inte tappat alla franska spelare dvs) och eventuellt Virgin Poker till de större rummen på boss.

 

Jag skulle undvika Opoker och Diamondbet. Båda har väl lovat VIP-shopper i evigheter så här dags, men ingenting händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stella skulle jag inte ta i med tång. Det är ju bara att kolla deras hemsida så ser man vilken nivå de ligger på.

 

Skulle reka paradise/sporting.

 

Vet inte vad som väger tyngst i debatten här, 2,5 års spelerfarenhet på skinnet, eller en snabb titt på hemsidan?

 

Som sagt, jag är personligen väldigt nöjd med både min RB och hanteringen av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad som väger tyngst i debatten här, 2,5 års spelerfarenhet på skinnet, eller en snabb titt på hemsidan?

 

Som sagt, jag är personligen väldigt nöjd med både min RB och hanteringen av det.

 

Om jag inte minns fel är väl ägarna från gbg och kompisar till dig? Imo väger inte din åsikt så tungt i debatten då..

 

"Balkan champ" *suck*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte minns fel är väl ägarna från gbg och kompisar till dig? Imo väger inte din åsikt så tungt i debatten då..

 

"Balkan champ" *suck*

 

Njah... RB-affen är en polare.

 

Som sagt, jag återger bara mina egna personliga erfarenheter, som oberoende av om jag skulle känna ägarna eller inte, har varit goda.

 

Jag menar, hur gärna än folk vill, så kan jag ju inte hitta på saker och säga att de varit oseriösa i hanteringen av mig, om så inte varit fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njah... RB-affen är en polare.

 

Som sagt, jag återger bara mina egna personliga erfarenheter, som oberoende av om jag skulle känna ägarna eller inte, har varit goda.

 

Jag menar, hur gärna än folk vill, så kan jag ju inte hitta på saker och säga att de varit oseriösa i hanteringen av mig, om så inte varit fallet.

 

Ok, så ägaren är inte från gbg? Vet inte var jag fick det ifrån då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, så ägaren är inte från gbg? Vet inte var jag fick det ifrån då.

 

Jo ägarna är fr götet, men inte några som jag känner väl. Jag har förstås träffat dem i samband med event o så men att säga att det är polare är att överdriva :)

 

Affen däremot är ju Talito, min polare.

 

De har dessutom startat ett samarbete med Pokerheaven o kommer att samköra en hel del grejer ihop. Redan nu använder de Playerzone där man kan få dagsgammal Rejk- och profitinfo, o så lite annat.

 

Deras huvudsakliga målgrupp är balkan och de sponsrar en del liveturrar där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
Med seriös menar jag de clienter som utmärker sig genom att sköta allt väldigt bra gentemot spelarna, vad det innebär är så klart flera områden men support m.m är en viktig bit. Alla vi som spelar poker vet ju att det finns mer eller mindre seriösa aktörer på marknaden.

 

Har du några att tippsa om Ola ?

 

Varför skriver du klienter med c? Varför kallar du ens sidor för klienter? Jag antar att du menar skins?

 

Opoker, ola brandborn, är ju lätt en av de största sidorna just nu.

 

Nöjd är väl en definitionsfråga. Personligen är jag nöjd med 50-60% på boss medans jag vet folk som inte nöjer sig utan 80-100% RB när de racerat samtidigt som torskar får mindre än vad jag får. Det är väl samma som på stars. Visst har de hyfsat support men frågan är om det är värt det genom att bli ägd av deras VIP-program. Tycker folk borde definiera vad "nöjd är".

 

Rent programvaru-mässigt är jag själv väldigt missnöjd med boss men annars är jag OK.

 

EDIT: Detta är förresten första månaden ever som jag inte får min en del av min RB den 1a varje månad. Det tiltar mig lite men är rätt lugn med att vara sen och hoppas jag får den snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Opoker, ola brandborn, är ju lätt en av de största sidorna just nu.

 

Asså? Har du nån lista?

 

Skulle gissa på att de är iaf top 5 på pf.nu-medlemmars lista helt säkert.

 

Hehe, fick mig att dra på asmilbanden iaf.

Är man inte top5 worldwide är man det åtminstonde på pf.nu! Kanske.... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst kan något BOSS-skin ses som seriöst? Vilket skämt till mjukvara.

 

Allt är ju fullständigt bedrövligt, året är 2011, vill de inte växa som nätverk?

 

Det är rätt illa, ärligt talat. Dock så har väl svenska spel som alla verkar spela på här exakt samma eller har de gjort några förändringar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...