Gå till innehåll

Största och seriösaste Boss clienterna ?


tiiias

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Definiera "bästa". Definiera "seriösaste". Detta så vi vet vad du frågar efter... "Största" förstår jag (och där faller varken Eurosuperpoker eller Opoker in.

 

Med seriös menar jag de clienter som utmärker sig genom att sköta allt väldigt bra gentemot spelarna, vad det innebär är så klart flera områden men support m.m är en viktig bit. Alla vi som spelar poker vet ju att det finns mer eller mindre seriösa aktörer på marknaden.

 

Har du några att tippsa om Ola ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer vi fram till något ?

 

som sagt, skinnet jag spelar på är litet, men de är väldigt seriösa. Har spelat där i 2 år och aldrig haft några problem med rb-utbet lr nåt annat.

 

Dessutom handhas boss medias klientmedel av webdollar, så storleken på skinnet spelar inte lika stor roll ur konkurssynpunkt som det kan göra på andra nätverk där skinnet själva har dina pengar.

 

Om du är intresserad av mer info kan du pma mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt, skinnet jag spelar på är litet, men de är väldigt seriösa. Har spelat där i 2 år och aldrig haft några problem med rb-utbet lr nåt annat.

 

Dessutom handhas boss medias klientmedel av webdollar, så storleken på skinnet spelar inte lika stor roll ur konkurssynpunkt som det kan göra på andra nätverk där skinnet själva har dina pengar.

 

Om du är intresserad av mer info kan du pma mig.

 

Antar att du pratar om stella? Känner två stycken som spelade där och de håller inte med, rb som inte betalades ut när det skulle och supporten svarade inte på mail.

 

Själv spelar jag på eurosuperpoker och det har fungerat bra men tycker det känns sjukt oseriöst att vipshopen de lovade för flera månader sen inte öppnats än. Opoker och heypoker gjorde väl samma sak och det blev ju inte direkt populärt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paradise & Poker Kings måste tillhöra dom absolut största. Vete fan om inte Paradise ÄR störst.

 

Nu är jag inget fan av Boss men Paf är bra att ha att göra med medans Mermaid's support inte är mycket att hänga i granen.

 

Dessutom handhas boss medias klientmedel av webdollar, så storleken på skinnet spelar inte lika stor roll ur konkurssynpunkt som det kan göra på andra nätverk där skinnet själva har dina pengar.

 

En sanning med modifikation då fler av dom större operatörerna eller operatörer med andra egamingprodukter förutom poker inte använder sig av webdollar. Ev. har några av dom mindre skuttarna också egen pengahantering. Kanske en skitsak men man ska inte lita på att Webdollar hanterar allt och att stålarna därför per automatik är säkra.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sanning med modifikation då fler av dom större operatörerna eller operatörer med andra egamingprodukter förutom poker inte använder sig av webdollar. Ev. har några av dom mindre skuttarna också egen pengahantering. Kanske en skitsak men man ska inte lita på att Webdollar hanterar allt och att stålarna därför per automatik är säkra.
Skulle precis skriva det.

 

Störst: Sportingbet/Paradise

Säkrast: Paf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du pratar om stella? Känner två stycken som spelade där och de håller inte med, rb som inte betalades ut när det skulle och supporten svarade inte på mail.

 

Själv spelar jag på eurosuperpoker och det har fungerat bra men tycker det känns sjukt oseriöst att vipshopen de lovade för flera månader sen inte öppnats än. Opoker och heypoker gjorde väl samma sak och det blev ju inte direkt populärt

 

kan bara tala för mig själv, men jag har aldrig haft problem med försenade lr uteblivna betalningar under över 2 år på stella.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste bara flika in att loa jobbar på paf, så var och en själva får göra en objektivare bedömning av hans inlägg
Visst är det så, så därför har jag medvetet undvikit att svara på frågan "bäst" eller "seriösast" eftersom det är subjektiva värderingar.

 

Att Sportingbet/Paradise är störst är däremot ett faktum, och att Paf är säkrast är också så näst intill fakta du kan komma - i praktiken skulle det innebära att landskapet Åland skulle gå i konkurs innan Paf försvinner med spelarnas pengar. Dvs svar på frågorna i rubriken. Pls prove me wrong.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...