JohnH Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Om 2 år börjar man hacka på floatarna.. Citera
skrim Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Om 2 år börjar man hacka på floatarna.. Varför? Citera
speccan Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 haha på cc hade jag förmodligen pushat båda händer bara för att liksom .. Citera
Joel Eriksson Postad 11 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Tjafset om infobets tycker jag ofta är lite onyanserat. Att beta enbart med syfte "info" är inte bra spel, nej. Men om du värdebetar, semibluffar eller vad som helst, så ger motståndarens respons dig ny info, och självfallet ska man basera sina beslut på all info man har. Men kalla det då inte en infobet, utan istället vad det var, t ex en värdebet som fick omvärderas.Det borde väl även gto acceptera. Självklart betar jag inte bara för info, det är klart att jag vet att det finns en möjlighet att jag leder och isf vill få in pengar. Sen är det mycket möjligt att jag är så pass osäker på om jag leder eller inte att det kanske är en dålig linje ändå. Tack för input! Citera
Emokid Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Lätt o säga när an spelar på stejk Svårare än så är det ju inte? Citera
Recommended Posts