Pele08 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Fick en fråga om denna hand på msn av en polare. Första tanken är att det är en enkel snapsyn men ju mer jag funderar så får jag det inte längre till en lika enkel syn. Finns ingen read alls om Fi. Seat 1: HERO ( $236.30 USD ) Seat 2: FI ( $218.25 USD ) HERO posts big blind [$2.00 USD]. FI posts small blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ Qc Kd ] FI raises [$5.00 USD] HERO calls [$4.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Qs, 8d, Ks ] HERO checks FI bets [$6.00 USD] HERO raises [$24.00 USD] FI calls [$18.00 USD] ** Dealing Turn ** [ Ad ] HERO [$46.00 USD] FI raises [$188.25 USD] HERO ??? Inget tjafs om att handen skulle 3betas osv, och förklara gärna hur ni tänker inte bara, "MEN HERREGUD SYYYYYYYYN" och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Med 0% read är det nog syn som spelat, dock med ett darrigt finger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 får typ 15% i stove. och då gav jag fi: 8h8s,AcQc,AhQh,As2s,Td9d,AcKd,AcKh,AcQd,AcQh,AhQc,AhQd,AsQc,AsQd,AsQh,JcTd,JcTh,JcTs,JdTh,JdTs,JhTs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 får typ 15% i stove. och då gav jag fi: 8h8s,AcQc,AhQh,As2s,Td9d,AcKd,AcKh,AcQd,AcQh,AhQc,AhQd,AsQc,AsQd,AsQh,JcTd,JcTh,JcTs,JdTh,JdTs,JhTs. Berätta mer! Hur många procent får du om du ger fi: {AsAh}? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 tror AA 3bettar flopp större delen av gångerna på nl200 HU, och eftersom man inte kan välja typ 10% AA så valde jag ingen alls. tack och hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 det var ju snällt o ge honom så mkt som två flushdrag i rangen! Ett för varje drag på brädan känns ju rimligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 det var ju snällt o ge honom så mkt som två flushdrag i rangen! Ett för varje drag på brädan känns ju rimligt well han har säkert en jäkla massa fd på flopp men imo förändras det med AI på turn, tycker du inte? vad förväntar sig 56ss att vi ska vika tillräckligt ofta här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 ess högt fd är en rimlig push på turn, men å andra sidan tror jag att standard reg 3bettar den nära 100% på flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 borde väl kunna få med A hög fd till river om det bara är par i A. pusha sämre fd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 missade dock bla QJdd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Spontant är man slagen väldigt ofta men orka folda... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 tror det är vik här trots att vi ligger så högt i vår range. Esset träffar vår range så hårt (i fi.s ögon) så han borde inte pusha light så ofta imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Blixtsyna eller sluta med poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trend Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 [x] snapfold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 tror det är vik här trots att vi ligger så högt i vår range. Esset träffar vår range så hårt (i fi.s ögon) så han borde inte pusha light så ofta imo. Var inne på samma bana tills jag nu precis såg att han enbart cbet halvpott på flop. Ser inte riktigt att han skulle göra det på den brädan med den högre delen av skalan på hans range vilket får mig att luta till en syn iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Jag chansar på att han syna o fi visa upp Q9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Syn som standard. Låter oerhört jobbigt/ev- att spela HU utan ngn som helst read dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drivet Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 tror det är vik här trots att vi ligger så högt i vår range. Esset träffar vår range så hårt (i fi.s ögon) så han borde inte pusha light så ofta imo. Hur skulle esset träffa vår range hårt? Vi 3betar ju alla starka A samt de flesta Axs? Då är det väl enbart JT som gör att A träffar vår range hårt. Betfoda turn känns märkligt då vi ligger väldigt högt i vår range. Blir en klassisk suck, siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 Utan read so foldar jag här. Tror vi drar näst intill dött i 90% av fallen. Troliga händer som jag sätter FI på AK, AQ, JT, 88 eller Ax (med färgdrag). Det enda vi slår är Ax och jag tror inte att vi ser Ax här i mer än 10% av fallen. AXs har dessutom stora möjligheter att dra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 check teh turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts