eusebio Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Någon som vet om Johan Storåkers spelade igår? Har han åkt ut? Han spelar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hiLi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Jag har ju spelat pengar på att Ted Forrest ska komma till finalbordet.. så är markoolio där och kapar hans högra ben... Date / Time: 2005-07-08 01:09:00 Title: Ted Forrest Fired Log: Ted Forrest has been eliminated with 45 minutes to go in Level 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Mohamad Kowssarie Goteborg $63,200 Fuat Can Linkoping $61,900 Samir Shakhtoor Malmoe $51,100 ...Marco Lehtosalo Stockholm, Sweden $26,025... Har inte hört talas om nån av dom tre främsta svenskarna.. Tror jag har lirat mot Mohamad på CC, om han är en ganska liten kille med rakat huvud. jag har oxå spelat med honom, trevlig och duktig kille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Såg att chris (chris@pokerpages.com) på pokerpages.com kunde ta reda på chipstack på spelare om man hade deras startbord och platsnummer. Skulle vara intresant om någon tog reda på vad våra hjältar hade så man kunde få lite info vad som pågår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermaniac Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Jag vill veta om någon kanal visar VM så att man får lite action. Har Karl Möller anmält sig till huvudtävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
texasviking Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Då överlevde man dag 1, då. Började dagen med att sitta till höger om Markoolio. Han slog mig i en hyfsat stor pott när han träffade ett högre tvåpar på rivern. Flyttade sen till ett nytt bord och hamnade till höger om Lee Watkinson. Precis när jag kom ditt var han all-in i en stor pott med runt $100,000 i chips. Han hade ett set (deuces) på turn och gick all-in mot en färdig nut-flush. På rivern kom den sista 2:an... Sedan dominerade han bordet resten av dagen. Jag var uppe i runt $37,000 i chips men slutade på $20,825. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 texasviking får man be om ditt riktiga namn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Kenneth Wilk Balsta $20,825 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 texasviking får man be om ditt riktiga namn ? Då det inte är så svårt att leta upp så kan han heller inte ta illa upp om jag skriver det här,,, Kenneth Wilk Bålsta $20,825 antar jag(?).. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sparven Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 texasviking får man be om ditt riktiga namn ? Då det inte är så svårt att leta upp så kan han heller inte ta illa upp om jag skriver det här,,, Kenneth Wilk Bålsta $20,825 antar jag(?).. Det måste vara första gången någon från Bålsta gör någonting bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Hehe, nää vi har inga fördomar alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lottie Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 texasviking får man be om ditt riktiga namn ? Då det inte är så svårt att leta upp så kan han heller inte ta illa upp om jag skriver det här,,, Kenneth Wilk Bålsta $20,825 antar jag(?).. Det måste vara första gången någon från Bålsta gör någonting bra Hört talas om Annika Sörenstam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 texasviking får man be om ditt riktiga namn ? Då det inte är så svårt att leta upp så kan han heller inte ta illa upp om jag skriver det här,,, Kenneth Wilk Bålsta $20,825 antar jag(?).. Det måste vara första gången någon från Bålsta gör någonting bra Hört talas om Annika Sörenstam? Annika Sörenstam, född den 9 oktober 1970 i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hiLi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Inget ont om texasviking, men 20k inte mkt att hurra över, en bit under average. Fast dag 1 säger dom ju "bara" handlar om att överleva så. btw, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lottie Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 texasviking får man be om ditt riktiga namn ? Då det inte är så svårt att leta upp så kan han heller inte ta illa upp om jag skriver det här,,, Kenneth Wilk Bålsta $20,825 antar jag(?).. Det måste vara första gången någon från Bålsta gör någonting bra Hört talas om Annika Sörenstam? Annika Sörenstam, född den 9 oktober 1970 i Stockholm Iofs, men hon har ändå repesenterat Bro-Bålsta under hela sin karriär. Och Kenneth kanske är född i Kiruna, vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Lägger bara in bra spelat andre fridell västervik !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
texasviking Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Born and raised i Bålsta. Och vi blev ju utsedda till Sveriges fulaste småstad en gång på 80-talet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Någon som har koll på Paul Tilly? Han skulle väl spela idag (dag 1b)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Erik123 var alltså uppe på $35k men är nu nästan ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Enligt wsop.info så satt Nalle på samma bord som Hellmuth ett tag (tv-bordet). Det låter jävligt sevärt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Erik123 var alltså uppe på $35k men är nu nästan ute? Stacken ser liten ut Från: http://www.gutshot.com/wsop/wsop2005dev/LIVE/daily_report_1b.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joni Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Är inte han Erik 123 samma person som Lirar-Erik och han som spelade många bluffar i Kanal 5 Poker? Enligt Ken Lennards krönika ska han inte vara med? http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,670605,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_deep Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Christoffer Ståhle - Han ligger med bland de 34 sista, omkring 20:e plats. Dags för första svenska bracelet? * RP och flytt till Pokerresultat - QoS * Dags för först svenska bracelet? Sveriges troligen mest rutinerade och meriterade spelare Docke, dvs Chris Bjorin är svensk. Han har desutom två. Lite wsop info från mig till er i dessa aktuella dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Är inte han Erik 123 samma person som Lirar-Erik och han som spelade många bluffar i Kanal 5 Poker? Två olika personer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Är inte han Erik 123 samma person som Lirar-Erik och han som spelade många bluffar i Kanal 5 Poker? Enligt Ken Lennards krönika ska han inte vara med? http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,670605,00.html Nej. Lirarerik är lirarerik och erik123 är Erik123 så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts