Toolio Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Christoffer Ståhle - Han ligger med bland de 34 sista, omkring 20:e plats. Dags för första svenska bracelet? * RP och flytt till Pokerresultat - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Christoffer Stahley Hah, tufft. Undra hur många rebuys han gjorde? Känner nån till hans nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Lite mer pill! Vi gör så att denna få blir en "svenska spelare i WSOP 2005"-tråd, så blir den andra en mer allmänn WSOP 2005-tråd. Den allmänna tråden - http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8380 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Värt att notera är att turneringen han är kvar i är $1,000 w/e rebuys UTB. http://www.cardplayer.com/poker-tournaments/event.php?id=2271&screen=result han är medlem här och har gett honom denna länk så han skriver något om han är sugen. *EDIT* Han var med i SPC och kom tvåa i sitt heat mot Erik Friberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Hejja Nitemare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Okej, han skulle sova nu så jag rapporterar det han sagt till mig. Han har köpt in sig för $3,000 totalt. Han har bästa platsen någonsin i pokerns historia(?), bild: http://img245.echo.cx/img245/1981/img00607nz.jpg kanske inte bästa bordet om man ser ur ett lukrativt perspektiv men Annie Duke badbeatade honom tydligen, Ståhle ställde med AK. Det var tydligen uppenbart att han hade riktigt bra hand, AK som sämst. Duke hittar synen med AQ och floppar trips och vinner en ganska stor pott. Turneringen börjar igen 00:00 vår tid om jag fattade rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 hehe vet inte om det är en så bra plats ur pokersynpunkt då både harman och duke är duktiga spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Han har bästa platsen någonsin i pokerns historia(?), bild Förstår hur du menar. Först friar man till höger. Sedan friar man till vänster. Slutligen friar man till dealern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Där sitter han som en konung bland drottningar! Framför gärna våra samlade lyckönskningar ifall du pratar med honom i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 J.H har en liten porrig kropp är min synpunkt i frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
telle Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Är det QoS bredvid Jennifer Harman?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Är det QoS bredvid Jennifer Harman?? Killen ser ju onekligen glad ut, så det skulle ju faktiskt kunna vara så att killen i förgrunden skymmer QoS tvåfots jättesub. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Är det QoS bredvid Jennifer Harman?? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 När vi ändå pratar om Jennifer Harman. Hon får tydligen en oerhörd respekt vid bordet. Hon får aldrig omslag på sina reraises och får ofta walk då hon sitter i big blind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Gillar den coola killen som sitter och boffar garre vid bordet <edit> eller vad det nu är han håller i...cool är han iaf </edit> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toolio Postad 9 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Varför ändrades mitt inlägg från Ståhle till "Stahley"? Han heter ju Ståhle och, som någon påpekat nedan, är litet småkänd pga SPC där han åkte ut heads-up mot Friberg. Vad man såg så spelade han bra i SPC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Toolio, my bad... fixar det! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toolio Postad 9 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Kul att de den där bilden förresten! nice, nice... elller tvärtom... eller .. whatever.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 1. Ståhle är ex-gamer (tror han spelade WarCraft eller nåt sånt?) och en riktigt riktigt duktig sådan. (Vet iofs inte om det verkligen är ex, möjligtvis om han helhjärtat gick vöer till poker.) 2. Coola killen med cigarren är väl Amir Vahedi va? 3. Jag skulle DÖDA för den platsen. Jag menar det, på riktigt. Döda! GAAAH blir som galen! Gaaah! Jag skulle gifta mig med Ståhle bara för att han sitter där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Coola killen med cigarren är väl Amir Vahedi va? Tycker inte det ser ut som Vahedi, vad jag minns ska han va lite tunnhårigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 1. Ståhle är ex-gamer (tror han spelade WarCraft eller nåt sånt?) och en riktigt riktigt duktig sådan. (Vet iofs inte om det verkligen är ex, möjligtvis om han helhjärtat gick vöer till poker.) Jo det stämmer bra det. Han var väl semiproffessionell wc3-spelare kan jag tänka mig. Åkte utomlands och spelade i diverse tävlingar och var sponsrad. Sedan gick han över till poker istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Jag är rätt säker på att det inte är Vahedi. Är det bara jag som inte tycker om Annie Duke? Jag tycker att Howard är hur bra som helst och jag läser allt som han har skrivit, men jag kan inte gilla hur Annie Duke spelar. Tittar man på hur hon spelade i WSOP förra året så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Dubbel-bubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 15 Juni , 2005 Rapport Share Postad 15 Juni , 2005 och hur gick de för han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marss Postad 15 Juni , 2005 Rapport Share Postad 15 Juni , 2005 och hur gick de för han? kolla länken som postades tidigare: http://www.cardplayer.com/poker-tournaments/event.php?id=2333&screen=result 33 Christoffer Stahle $7,705 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts