SunTzu Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 FFS sluta bryta mot RDR regeln :( AC2 är ju ett fantastiskt lir, tog mig dock en evighet att cracka. Orkade inte vänta på lyxcracken så fick fixa det själv med egen verifieringsserver och köret Jag har varit i Borås en gång. Var där för ett airsoftspel, dyker upp runt 7 tiden i stan, vi ska käka nånstans. Fulla lantisar ÖVERALLT, alla med nån jävla t-shirt som det står "Vrävarna" på, alla där för att se tidigare nämnda band. Går till donken, klockan är alltså nånstans mellan 7 och 8 en fredagkväll, killen bredvid (Med Vrävarna-uniformen på!) klämmer i sig 2 burgare och börjar sen kaskadspy överallt, med pauser för att tugga på ny burgare. Jävligt fin stad. Det enda ni har som är värt är fan Bockaby. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Han är 16 och gymmar. Jag är snart 40 och degar.Men än så länge tar jag honom med tyngden. Vad hände med roddmaskinen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Jävligt fin stad. Det enda ni har som är värt är fan Bockaby. Hmmm Vi har guds tredje straff till mannen också. Inte att förglömma Borås Djurpark Btw. Eftersom det är ett pokerforum. Nu ska jag jinxa mig själv Men visst är det trevligt när variansen visar med sin vänliga sida 44BB/100 händer igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Nu är ju inte vrävarna ett stående inslag på fredagar som tur är. Vi har Sveriges skummaste utgångsvanor också. På torsdagar super man ner sig och på fredagar och lördagar är man bakis. Vi har megastjärnor () som uppträder gratis på stora torget varenda torsdag hela sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Vad hände med roddmaskinen? ehum.. Men den ska fram snart! Kanske redan imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Crappy crappy crappy. Du bor ju inte ens i Borås? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Crappy crappy crappy. Du bor ju inte ens i Borås? Öhhh jag tog fram GPS'en Du har rätt Det är tydligen en liten förort kallad Sjömarken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Öhhh jag tog fram GPS'en Du har rätt Det är tydligen en liten förort kallad Sjömarken BADADABAM!!!! Dåså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Juli , 2010 Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 WTF!!!! Grabben med timing Igår beslutade vi oss för att sticka till bohuslän på måndag stannar till onsdag, eller så länge vädret är bra. Vi bokade fixade, bestämde med vänner, snackade med ungarna....... Det var match idag, Elfsborg mötte ett uselt lag från Makedonien. Det blev nästan pinsamt 5-0 Nu ringde telefonen. -Tjena det var ***** från Elfsborg,hur är läget? -Yada yada yada matchen bra osv osv. -Du ska förresten med på onsdag, du och några till flyger med laget till Makedoninen :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vin-Niclas Postad 29 Juli , 2010 Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 Till makedonien med ett jävla plastgäng, måste vara ett [x]hiddenwhine? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 29 Juli , 2010 Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 Jag gjorde förresten min GSU i lumpen med nån snubbe som spelade i Elfsborg. Kommer dock inte ihåg namnet längre, han hade svår gräsallergi och fick (liksom mig) åka hem efter ett par veckor. Sprutor i röven varje dag var visst inge skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Hmmm Vad ska spelas idag tro? PS $22 1R1A Är ett alternativ Självklart också PF turren på Winner Men mer? Jag springer som en hest just nu så kom med lite bra tips på bra turrar med värde. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 HmmmVad ska spelas idag tro? PS $22 1R1A Är ett alternativ Självklart också PF turren på Winner Men mer? Jag springer som en hest just nu så kom med lite bra tips på bra turrar med värde. Tack Om du vill ha en långkörare så spela Sunday Millions kl 22.30 på Stars du lär ju se mig där iallafall:) BTW Gnaget mot CL är det någon som tvivlar?!??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Mmmm Tack tack men den är lite för stor (läs dyr) för min smak Men GL och rapportera gärna hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Mmmm Tack tack men den är lite för stor (läs dyr) för min smak Men GL och rapportera gärna hur det går TY:) Japp det ska jag. Du får också skriva vilken du väljer och hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Gnaget mot Div4, nån som tvivlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 TY:) Japp det ska jag. Du får också skriva vilken du väljer och hur det går. Jaja det blir iaf latereggen på PS $22 Någon som spelar något kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Jaja det blir iaf latereggen på PS $22Någon som spelar något kul? Lirar oxå den turren nu, gjorde rebuy direkt. GLGL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Hehe Jag gjorde givetvis min rebay direkt Träffade också ett tvåpar på floppen donkar ut, fi höjer jag ställer eftersom fi bara har 3k Fi turnar färgen, jag rivrar kåken 10k nu Edi: Nick vore kul. PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Gällande gnaget så ser vi så klart fram emot hockeysäsongen. Det kommer att gå så bra. Ska inte sluta som bajen. Ska inte sluta som bajen. Ska inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Hehe Jag gjorde givetvis min rebay direkt Träffade också ett tvåpar på floppen donkar ut, fi höjer jag ställer eftersom fi bara har 3k Fi turnar färgen, jag rivrar kåken 10k nu Edi: Nick vore kul. PM? Jag bustade direkt överspelade TT sjukt dåligt jag vet, men går bra i Sunday 1/4 millions. Nice håll i nu med de fina river korten. Yes Pm:ar till dig:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 WTF!! Du har ju samma fula avatar på PS som här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 WTF!!Du har ju samma fula avatar på PS som här? Hahaha klart jag har! Btw hört att det ska vara bra med solbrillor på online turrar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Hahaha klart jag har! Btw hört att det ska vara bra med solbrillor på online turrar:) Haha ja det hjälpte inte Idiotspel med KJs, träffar K flopp, missklickade raisen och gav honom en alldeles för billig syn och fick då känslan av att han satt med drag. Tomte fan läste mig rakt igenom brillorna och synade bara med sin AK AI är ett pott bett på blank turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 Haha ja det hjälpte inteIdiotspel med KJs, träffar K flopp, missklickade raisen och gav honom en alldeles för billig syn och fick då känslan av att han satt med drag. Tomte fan läste mig rakt igenom brillorna och synade bara med sin AK AI är ett pott bett på blank turn MM såg handen:( bara att hoppa upp på Pinocchios näsa och få den att börja växa igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts