ClownX Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 - Do you speak english?- Nä, jag spikar en låda - Oh yes! - Nä till höns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Exakt VAD trodde du skulle hända när du kom på den briljanta iden att blanda ut din maredsous med koskenkorva? Det som hände sedan var LEGEN..... Vänta på den...... DARISKT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 13 November , 2011 Rapport Share Postad 13 November , 2011 Det som hände sedan var LEGEN..... Vänta på den...... DARISKT!!! ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 November , 2011 Rapport Share Postad 14 November , 2011 ja. You did well. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2011 Skaffat Android, en Galaxy S2. Några måsteapps? Har redan som den sucker jag är betalat för Wordfeud igen. Kairosoftspelen har jag också köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 Hungry Shark är kul, tror de är uppe på 3:an nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 Skaffat Android, en Galaxy S2. Några måsteapps? Har redan som den sucker jag är betalat för Wordfeud igen. Kairosoftspelen har jag också köpt. Vinyl 107 och Bikini TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 Korrekt, jag spydde, åhhhh så jag spydde minns du att vi tog en gruppbild inne på harrys, har du kvar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 Japp den gruppbilden fick jag tillsänt mig på natten, som en liten påminnelse över hur skönt det var att jag lyckats hålla sig hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2011 Tack Björn, tack/"tack" Mike. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 minns du att vi tog en gruppbild inne på harrys, har du kvar den? Minns ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 Då sparar jag den för framtida utpressning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 November , 2011 Rapport Share Postad 17 November , 2011 "Varsågod" Dev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 17 November , 2011 Rapport Share Postad 17 November , 2011 Mike: Har du "lagt ner" din "dagbok"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 November , 2011 Rapport Share Postad 17 November , 2011 Mike: Har du "lagt ner" din "dagbok"? "Nej", den har bara tagit "paus". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 17 November , 2011 Rapport Share Postad 17 November , 2011 "hej" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 November , 2011 Rapport Share Postad 17 November , 2011 "FU" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2011 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 17 November , 2011 Rapport Share Postad 17 November , 2011 (.)(.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 November , 2011 Rapport Share Postad 18 November , 2011 "FU" På tal om "FU" är vi just nu i riga. Jag , SantaOnTilt,KissarIPolen(om vi ska dra Pf-nicks) och JohanSMB. Det spelades kval idag, Santa bustade efter två händer och vi gick på spriten med Göttesam. Kissaripolen sägs ha förebetett mobilen med "telefonnummer för en rigavistelsel", men det får stå för han. Jag återkommer med "reseberättelse". Edit: Jag editerar inte stavfel på från när jag är full, så editera bara in detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 November , 2011 Rapport Share Postad 18 November , 2011 "Väntar" med "spänning" på en "trip report". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 November , 2011 Rapport Share Postad 18 November , 2011 "Väntar" med "spänning" på en "trip report". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 November , 2011 Rapport Share Postad 19 November , 2011 Det brukar sägas att det går fort första gången Men det gjorde det inte, det tog en djävla tid att byta batteri i den gamla 3gs'en Men nu är det gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Lycka till i första turneringsmatchen idag Crap o Dev! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2011 Börjar bra, min motståndares angivna nick finns inte i söken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts