TotalFarsa Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Nope det blir trailertrash poker Vem svarar du? Blir besviken om du säger mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmartEye Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Hoppas ni blir stolta! Allt ni i denna tråd pratar och talar om låter som saker som Dante och Tvärsan skulle kunna sagt i Bengt Linders böcker. Det är roligt att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 17 Juni , 2011 Rapport Share Postad 17 Juni , 2011 Dante och Tvärsan, kult! Om jag inte missminner mig var det en bok som hette "Akta dig för Hajen, Dante". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Juni , 2011 Rapport Share Postad 19 Juni , 2011 Kvällens schema är lagt SP Mania kl 20:00 PF's Betfair med 1000 added för $11 kl 20:00 är ett måste NightRehaben obv kl 20:20 som vanligt, idag 30k grt. The Bigger $11 ska provas. Bustar jag någon av ovanstående inom första timmen får jag ta igen det på The Bigger $55 Hur ser era scheman ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Juni , 2011 Rapport Share Postad 19 Juni , 2011 Wow två itm av fyra möjliga Det ger ett netto på totalt $10 :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 19 Juni , 2011 Rapport Share Postad 19 Juni , 2011 Wow två itm av fyra möjligaDet ger ett netto på totalt $10 :evil: Grattis, vad ska du göra för pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Jaja din klonkartomte. Jag såg din HU WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Vad blir det idag Crappy. Night Rahab och charityturren på PAF? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Så får det bli Reggar nu eftersom jag kan bli lite sen hem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Nu ska jag strax hämta hesten. Sen ska jag kamma hesten, ge han hö och vatten. Sen ska hesten springa bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Ska du bli heltok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Jahaja 2 turrar bubblade den ena, men är med i NightRehabben efter en djävla massa tur. Drygt trettio kvar, men jag är dessvärre short. Eftersom han inte uppdaterar här själv får jag göra det. Jens lyckades inte undvika oturen. Så nu är han också dessvärre short. Men ge oss ett par händer bara så........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Juni , 2011 Rapport Share Postad 20 Juni , 2011 Nähä 21:a efter att JJ från SB inte fick stå mot BB AQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 Juni , 2011 Rapport Share Postad 22 Juni , 2011 Hoho Hittade tvåoutarn på river mot en tomte som slowat AA Så skönt att få variansen på rätt sida (Elle nåja ha en djävla tur helt enkelt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Ni glömmer inte Charity turren på PAF kl 20:00? Låt pokerpengarna gå till något nyttigt och inte rakt i Bjolles ficka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 Juni , 2011 Rapport Share Postad 27 Juni , 2011 Ni glömmer inte Charity turren på PAF kl 20:00? Låt pokerpengarna gå till något nyttigt och inte rakt i Bjolles ficka Same same. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Lite kul att han hade rätt. En del till välgörenhet och en del i B's ficka..... Förbaskat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Woho Dagens första FT i en €20 på NB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Nähä Hittar QQ som 3/5 höjer pre obv, 2:a trebettar och jag pushar rakt ini hans raketer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Om någon skulle råkat missa det har jag semester fram till nästa måndag. Ovant men skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Är ute i god tid och tänkte kika om några trevliga forumiter ska till EMOP i dublin om rätt exakt en månad? Vi är ett gäng som växt sig till 15talet man som åker redan, men alltid trevligt med nya bekantskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Kommer till Dublin den 26:e juli Ska bli en angenäm resa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Kommer till Dublin den 26:e juli Ska bli en angenäm resa! Vi pratade om det för typ 1h sen!? Senil!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Jag vill åka Kan du fixa det B? Helst gratis ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Vi pratade om det för typ 1h sen!? Senil!? Japp, och jag ville göra det officiellt för hela världen att veta. Vill liksom att alla som står i valet och kvalet ska veta att jag kommer, så det är bäst att dyka upp Nu hägrar balkong- och solgrind. Rullen har Alderney tagit och resten ligger i etern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts