Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Opss

Jag blir nog levlad här.

Men

1/ Förbannat kul att Erik språkpolisade, på ett skämtsamt sätt. Mot mig, alla vet att det faktiskt är helt ok, och helt klart förtjänar jag det :)

2/Förbannat kul att det blir skämtsamt anmält.

3/ Synd att jag eller ngn skämtsamt inte kunde varna honom

4/ Jag hoppas alla fortfarande skämtar? För annars begriper jag inget

Men antagligen förtjänar jag nu en varning för dumhet

Postad
Till alla er med usel humor:

1. jag har redan skrivit samma skämt i tråden

2. det börjar bli tröttsamt att ni rapporterar inlägget

Humorn är ju btw att Erik (en sympatisk person jag gillar :h: ) faktiskt blir varnad. Inte rapporterna i sig. :-)

Postad
Det enda man skulle kunna anmäla dig för är att du är för snäll och sympatisk, men sån regel finns inte tack o lov. :-)

Edit:

Skrev en massa smörja.

Jag vet inte hur man hanterar sådant här, beröm är svårt. Men snäll och sympatisk försöker jag vara mot de jag anser förtjänar det.

Du förtjänar det i alla högsta grad.

Oj, nu blev det nästan manlove här, om man hade vågat. Jag blev kallad för pedofil i Roffes blogg när jag (försökte) skämta om en datakurs hämtad från youtube. Så det är bäst att vara försiktig

Jag nöjer mig med ett :h: och hoppas du förstår

Edit: Kunde inte ens varna mig själv för dumhet, vilket jag blev anmäld för :)

Jag har ryktesvägen hört att en mod stängde av sig själv av misstag, två ggr. Men den funktionen verkar vara borta?

Postad
Jag blev kallad för pedofil i Roffes blogg när jag (försökte) skämta om en datakurs hämtad från youtube.

De med skruvarna åtdragna fattar att Lappen cyklar utför ett stup och att han vevar på allt som är rör sig bara för effektens skull. Tyvärr, ur ett pokerpolitiskt perspektiv.

För hans skull bör han ha jäkligt kul när han gör bort sig, för jag har en aning om att allt fler gamla lappanhängare börjar tycka gubben är tjatig.

Ska dock, ärligt enligt den ambition jag har, erkänna att han är en bra skribent och bitvis jävligt rolig. Men han suger på sakliga debatter.

(Det här skriver jag i full vetskap om att herrn i fråga kommer att läsa det. För att inte pajja moddboken kan vi förslagsvis ta eventuell diskussion i sandlådan, jag upplåter min dedikerade hattråd http://pokerforum.nu/forum/sandladan/62388-saint_bjorn.html, läs dock reglerna för sandlådan först http://pokerforum.nu/forum/sandladan/61028-regler-foer-sandladan-laes-eller-doe.html)

Postad
Oj, nu blev det nästan manlove här, om man hade vågat. Jag blev kallad för pedofil i Roffes blogg när jag (försökte) skämta om en datakurs hämtad från youtube. Så det är bäst att vara försiktig

Jag nöjer mig med ett :h: och hoppas du förstår

Det låter som att du tror att folk tar Roffes blogg på allvar.

Givetvis skriver jag det här bara för att jag hoppas på att bli kallad getskändare eller något annat sympatiskt i Roffes blogg. Nån kan väl PMa mig om det händer, orkar inte läsa den själv.

Postad
Kan inte någon posta en bild snart så vi som inte tillhör lajvstejkspelarnas skattekramarskara kan få en inblick sakernas tillstånd?

Kom upp till Borås nästa helg så får du träffa vederbörande i egen hög person.

Postad

Det här stället måste vara helt rätt ställe att ställa denna fråga på :roll:

Oljepluggen på grabbens moppe var idragen snett och har mao skurit.

Pluggen är ok, dessvärre, så det är godset som gått.

Någon som testat att "limma/täta" en oljeplugg med ngn form av Loctite lim?

Postad
Det här stället måste vara helt rätt ställe att ställa denna fråga på :roll:

Oljepluggen på grabbens moppe var idragen snett och har mao skurit.

Pluggen är ok, dessvärre, så det är godset som gått.

Någon som testat att "limma/täta" en oljeplugg med ngn form av Loctite lim?

Prova med att bygga upp godset med kemisk metall och gänga dit pluggen innan det har härdat. Funkar inte det, så funkar Heli-Coil. Googla.