TotalFarsa Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Om du drack vin igår Crappy så kanske du är intresserad av lite bakismat? Vassego: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 En ärlig bedömning om detta:http://www.youtube.com/watch?v=BWW4Gj771Wg&feature=youtube_gdata_player /O Bra. Kanske inte musik jag springer iväg och köper, men perfekt live eller som festmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Okej. Är det musikstund så bjuder jag också på en pärla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 När det gäller musik bjuder jag på http://pokerforum.nu/forum/off-topic/63841-intro-quiz.html Kom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 När det gäller musik bjuder jag påhttp://pokerforum.nu/forum/off-topic/63841-intro-quiz.html Kom igen Jag var så usel, så jag behåller det för mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Jag var så usel, så jag behåller det för mig själv Jag tror inte att du var sämre än dev, kom igen, skicka in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Crappy Birthday! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Kungen, vi pratar inte om det faktumet. Det liksom räcker nu. Det är NOG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Kungen, vi pratar inte om det faktumet. Det liksom räcker nu. Det är NOG! Grattis på 23årsdagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Varför heter inte den här dagboken "dom kallar oss mods" för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Grattis på 23årsdagen :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Varför heter inte den här dagboken "dom kallar oss mods" för? Inte ens jag har så dålig humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Inte ens jag har så dålig humor? Dålig humor? Jag tycker det var spot on. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Varför heter inte den här dagboken "dom kallar oss mods" för? Inte ens jag har så dålig humor? Roligt ju. Fast roligare med "Dem kallas oss mods". Dålig humor? Jag tycker det var spot on. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Inte ens jag har så dålig humor? Iofs. "Modbrunnen aka alla moderatorer suger på poker" är ganska mycket roligare... Och grattis crappy. Unna dig en resa till Bahamas eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Under helgen kommer ni nog btw få svar på frågan om vem som suger mest på poker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Blir en tuff drabbning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 För evigt hedrad... Mvh, devalanteriel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Under helgen kommer ni nog btw få svar på frågan om vem som suger mest på poker.... Blir en tuff drabbning. Jag har inför denna "tuffa" drabbning självklart införskaffat ett pris. Dock tyckte jag detta pris skulle matcha bedriften att bli bäste mod, så priset är lite och värdet ringa. Ja ni förstår....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Jag är väl den enda som ens har en gnutta mods över mig(?) och jag skriver ju i egen db pga att jag inte suger lika hårt på poker som er andra Men eftersom dbn nu inte heter "alla moderatorer suger på poker", men heter något som passar mig mer kanske jag får flytta över aktiviteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Dom kallar oss mods. Årets bästa rubrikidé imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Ge "#%%¤/%¤//#¤&%¤#(%/ i att ändra rubriken. Tog lätt 20 sekunder att hajja vad som hänt. Also, ha så trevligt idag och kramas ordentligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Dom kallar oss mods. Årets bästa rubrikidé imo. Nja, dom smutskastar ju en av den bästa triologin som finns imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Jag är väl den enda som ens har en gnutta mods över mig(?) och jag skriver ju i egen db pga att jag inte suger lika hårt på poker som er andra . Bahhhh Spel: Irish PineappleCrappy AAAx TomteBjolle KK9x Flopp 963 ger färgrdrag för Crappy TomteBjolle stoppar in ca75bb Crappy foldar ett A, behåller obv färgdraget och synar Turn K vilket ger Crappy nötfärg River 9 :evil: Turtomtebjoelle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts