Gå till innehåll

Moddagbok


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bjöööööööööööööörn? Har du gått i ide ;) shit den va fyndig va :mrgreen: eller kanske inte!

Vecka kvar till Berga, laddad? Prata med Jens för några dagar sen, han sa att du eller John kör.. bestämt er?

Jag är övertaggad, ska bli jävligt skoj :-D

 

Kommer ju ha en mod på varsin sida om mig så det blir ju mycket gratis marker ;-):roll::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bjöööööööööööööörn? Har du gått i ide ;) shit den va fyndig va :mrgreen: eller kanske inte!

Vecka kvar till Berga, laddad? Prata med Jens för några dagar sen, han sa att du eller John kör.. bestämt er?

Jag är övertaggad, ska bli jävligt skoj :-D

 

Kommer ju ha en mod på varsin sida om mig så det blir ju mycket gratis marker ;-):roll::lol:

 

Tips, gör en dubbel addon direkt. Vi modtomtar drar ut oavbrutet. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I'm here!

 

Igår var inte min dag: utöver redan existerande privata bekymmer att ta tag i så började oljelampan att blinka när jag var ute och körde. Kollade sticka och fyllde på en flaska. Efter ett tag börjar den blinka igen och snuddar stundtals vid fast sken. Kvickt hemåt där jag kör fast i snön. Men nu står iaf bilen i p-fickan och där får den stå tills jag har verkstadstid.

 

Så jag vet inte om den kommer att vara körbar till nästa helg. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hem, Kenny.

 

Roligt välkomnande han fick av Howard Webb...

 

Är ju Unitedfan så har naturligtvis inget emot en billig straff men den var väldigt billig likväl.

 

Utvisningen tycker jag dock är korrekt efter att ha sett en del repriser. Däremot så gjorde väl Rafael något liknande någon minut tidigare? Såg inga repriser på det dock.

 

Synd att United inte kan stänga matcher denna säsong. Känns som att United ska kunna döda en sån här match mot Liverpool anno 2010/2011 efter en straff och tidig utvisning.

 

Tyckte ändå pool såg bättre ut än jag sett dem tidigare denna säsong, så vi får väl se om Kenny lyckas förbättra resultaten också. Blackpool borta känns ju som att det borde blir seger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om något helt annat. Det är bäst att inte ha sex med tjejer som klär sig och sminkar sig utmanande och som inte pratar åtminstone engelska bra.

 

Svea Hovrätt angående om Magnus Hedman varit insett eller varit medveten om att det fanns en risk att flickorna var prostituerade (är det inte alltid en risk?):

 

Magnus Hedman har emellertid själv berättat att det sedan flickorna kommit till hotellet förekom "spring" mellan det rum där han satt och ett annat hotellrum som sällskapet disponerade och att han senare i Andreas Ramnevalls lägenhet badade jacuzzi och drack champagne med flickorna. Under denna samvaro och med beaktande av övriga omständligheter, såsom flickornas utmanande sminkning och klädsel och den omständigheten att de talade engelska med kraftig brytning, måste det ha stått klart for Magnus Hedman eller i vart fall ha framstått som möjligt att de var betalda eskortflickor. Genom att ha samlag med en av dem har Magnus Hedman tagit en medveten risk och han ska därmed dömas för köp av sexuell tjänst.

 

Ganska sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svea Hovrätt angående om Magnus Hedman varit insett eller varit medveten om att det fanns en risk att flickorna var prostituerade (är det inte alltid en risk?):

Magnus Hedman har emellertid själv berättat att det sedan flickorna kommit till hotellet förekom "spring" mellan det rum där han satt och ett annat hotellrum som sällskapet disponerade och att han senare i Andreas Ramnevalls lägenhet badade jacuzzi och drack champagne med flickorna. Under denna samvaro och med beaktande av övriga omständligheter, såsom flickornas utmanande sminkning och klädsel och den omständigheten att de talade engelska med kraftig brytning, måste det ha stått klart for Magnus Hedman eller i vart fall ha framstått som möjligt att de var betalda eskortflickor. Genom att ha samlag med en av dem har Magnus Hedman tagit en medveten risk och han ska därmed dömas för köp av sexuell tjänst.

 

Tur man inte delade hotellrum med mike i Sverige :ola:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmmm

Valter ska du svara Okocha på lördag, för att Slaktavfall blev ignorerad?

 

Vad är det jag missar här?

 

 

 

 

(Jag får nog radera det här inlägget senare för något missar jag säkert?)

 

Nej, det var jag som hade otur när jag tänkte :-D Slaktavfall, du får ett svar i helgen, men kanske inte IRL...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag lyckade förlora ett "last longer bet" mot Saint, (hur nu det är möjligt) fick jag införskaffa en styck öl

Här bettar vi highstakes :roll: Nåja jag köpte två till honom, vilket gör det hela än mer tragiskt :mrgreen:

En recension jag hittade

Ölen har en lätt orange gyllene ton och är något oklart. Skumkronan är stor och vit med en svag gul nyans, och skummet är livligt, sprakande och sprudlande. En hel del skumrester stannar kvar ovanför vätskan efter det att kronan sjunkit undan.

 

I doften möttes jag först av en skarp, väldigt stickande syra. Redan vid andra andetaget var detta dock borta och doften var avsevärt mildare. Men syrligheten är ändå det som dominerar rakt igenom. Utöver detta påträffas även rikligt med jäst och mogen, nästan jäst frukt (framför allt äpple).

Det var alltså den mest positiva recension jag hittade :(

 

En annan skrev

Det luktar helt enkelt piss

 

Nästa gång ska jag kolla vad som finns på hyllorna på monopolet och inte gå dit med förutsättningen att det finns "gott om att välja på" :-(

 

Sry, St. är det så illa som det sägs, blir det ett nytt försök nästa gång.

Btw, jag köpte en till mig och en till värden också, så du blir inte ensam om att lida

 

Men vad är en illaluktande öl? Den kanske är fantastisk, alldeles underbar och god

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...