Gå till innehåll

Intro Quiz


hubbahubba

Recommended Posts

Jag hade ganska kul när jag satte ihop denna quiz. Planen var att det skulle vara några lätta, några svåra, någon "omöjlig" och någon som får mer än en person att tänka "YES, ingen annan kommer att fixa denna".

 

Det kanske blev svårare än jag tänkt mig, det är lätt att bli hemmablind. Jag har testat på 2 IRL bekanta som fixade 86 respektive 25 p.

 

För att få lite fart på svaren så kan vi väl säga att deadline är på Söndag (godtyckligt, enväldigt valt klockslag) och att man dessutom får en bonuspoäng per svar som kommer in efter ens eget.

 

Shoot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr dev, du får nöja dig med bronspeng.

 

  1. duflow 59 + 1
  2. Valterego 34 + 0
  3. devalanteriel 15 + 2

 

Jag är lite besviken på att så få skickade in svar, 18 nedladdningar har gjorts och jag hade hoppats på fler svar än tre.

För att jävlas lite med dem som lyssnat på quizzen men inte svarat så pm:ar jag facit och hoppas att ni grubblar på den där låten som ni känner igen så väl men inte kommer på vilken det är:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, lite konstigt är det när man kan posta hh där man visar att man kan blåsa iväg $$ på tokigt spel men inte vill visa sig okunnig gällande någon brittisk trettio år gammal rock-låt.

 

Hursomhelst jag hade ganska kul när jag gjorde quizzet, alla låtar har vid något tillfälle legat på A-rotation i casa hubba (inte alltid av mitt val men ändå).

Det är inte omöjligt att jag gör ett nytt quiz framöver.

 

Ni som är nyfikna på facit kan pm:a ett seriöst försök så får ni det i vändande pm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...