sturedenstore Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Jag som för 5 minuter sedan annonserade efter välgörenhetsorganisationer att skicka 1% av månadsplusset till varje månad i min db.. Hur ska jag inte kunna hoppa på detta nu när svaret finns precis under näsan på mig? Skänker av månadsvinsten från och med nästa månad då jag inte vet resultat för november. Men kommer en liten insättning inom några dagar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Har ingen rulle ATM men donerar endå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Även jag har bidraget, men "small stakes" mot SKSK's nivåer. Men många bäckar små.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Shippar in mina 400kr imorgon. Min första månad där jag bidrar med över 100kr här med egna pengar, mer än stolt! Freerollar barncancerfonden med $1k på ett alldeles för svårt grindvad istället för att skicka 1% den här månaden. Känner jag mig själv rätt är det garanterat +EV för fonden. MVH rekordmånad 8,200kr till Barncancerfonden denna månaden. Turade fruktansvärt mkt Mer än grattis, snyggt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 skeppa 2% av månadsbacket som straff för att jag backa får bli det även i fortsättningen för min del... Freerollar barncancerfonden med $1k på ett alldeles för svårt grindvad istället för att skicka 1% den här månaden. Känner jag mig själv rätt är det garanterat +EV för fonden. wow, tror barncancerfonden blev rätt så ägda här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 Shippar in mina 400kr imorgon. Min första månad där jag bidrar med över 100kr här med egna pengar, mer än stolt! MVH rekordmånad Mer än grattis, snyggt som fan. tyty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 1 December , 2010 Rapport Share Postad 1 December , 2010 Betalsidan timeoutade så jag körde igen. Visade sig att jag betalat 2 ggr. Så 2% från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 Blev inge plus denna månaden, men skänker såklart en slant ändå. Håll i nu, PF!!! Starkt jobbat, SK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Betalsidan timeoutade så jag körde igen. Visade sig att jag betalat 2 ggr. Så 2% från mig! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 Ändrade insamlingens slutdatum från 10 Januari 2011 till 01 Januari 2012, samt cashmålet från 50k till 200k. Det känns absolut som ett realistiskt mål imo och jag kommer nog bli besviken om vi inte fixar det. Tycker att alla ni underbara människor ska ta en minut och fundera på vad ni gör och vad det betyder. Ni är fantastiska! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 När jag för en gångs skull både spelat poker och plussat så får jag ju vara med. 200 Kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 skeppar när jag vet hur mkt som ska skeppas! nån hundring blir de iaf tycker fler borde börja skeppa pengar, är ju ett par regs, men mtp hur många som läser på det här forumet som också förmodligen är vinnande spelare så kan man tycka fler borde börja annars är det iaf väldigt bra jobbat än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Bidrag skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 Januari , 2011 Rapport Share Postad 2 Januari , 2011 "Straffade" mig själv efter en usel månad och skickade 500kr. Glöm inte bort den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Januari , 2011 Rapport Share Postad 2 Januari , 2011 skeppa 2% av månadsbacket som straff för att jag backa får bli det även i fortsättningen för min del... grattis blir nått annat än bcf nu dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Slacka inte nu, PF! Lär bli runt 700 spänn från mig. Skeppar när jag räknat ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 blir ett par ensliga kroonor här också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 (redigerade) . Redigerad 19 Januari , 2016 av SKSK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Vad är minimumbeloppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Grisa in en rekordmånad till, blev 8k till barncancerfonden "fyfan vad jag älskar mitt liv!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Bumpar för Januari, sjukt spring från mig bidrar med 900 sek. Karma come my way!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 nya resultattråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wieee Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Är det bara jag som får felmedelande när jag försöker vara givmild på deras sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Är det bara jag som får felmedelande när jag försöker vara givmild på deras sida? Redirectar den till kronofogden.se för dig också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts