bjoelle Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 Först var tanken att samtliga bord skulle vara niohandade men nu råkar det ha blivit en liten överbokningsmiss från min sida. Max antal är således 48 man och inte 45 som tanken var från början. Är alltid vrång. Bara långsint, närsynt, mullig, lätt hörselskadad och plattfotad. me2. Citera
miata91 Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 Varför inte? Han vill inte att det kommer in en skåning med gryma klonkskillz och tar hem vinsten i hans turre. Citera
MikeTime Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2010 Varför inte? Han vill inte att det kommer in en skåning med gryma klonkskillz och tar hem vinsten i hans turre. Framförallt för att jag anser att nära 50 pers räcker gott och väl. Trångt nog när vi var 40 st i januari... Citera
Jennez Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 Framförallt för att jag anser att nära 50 pers räcker gott och väl. Trångt nog när vi var 40 st i januari... Ok, det är väl ett rimligt argument antar jag. Citera
eloket Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Anländer Hallsberg 12:12 (dvs om tåget kommer i tid. Mike jobbar väl inte så det ska väl funka...) [x] Lunchdate Citera
Jennez Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Postad 3 Augusti , 2010 Kommer att köra bil från Sthlm, minst 2 platser finns. Passagerare i/runt Gnesta kan med fördel plockas upp. Citera
MikeTime Postad 8 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Bumpar denna ifall någon insett att han/hon inte kan komma. Bordsplaceringen ifall någon missat den: BORD 1 Fredrik "Juggler" Ola "miata91" Mrs Taman "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Robin Brone BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Chrille Andersson Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Basen BORD 3 Carro Andersson Benny "kobo" M Micke Wulff Jens "Jennez" Pelle G Niklas "Ettan" Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B Frippe "Omalley" Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 "Jacob1983" Dani "Grubbla" B Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera
bjoelle Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Helt rätt Mike. Avanmäl er nu så att "bjoelles vän" halkar upp på väntlistan! Jag erbjuder muffins+kaffe till den som först avanmäler sig. Citera
MikeTime Postad 8 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Reservlistan: 1) ValterEriks buddie 2) S Wiiand 3) C Rust 4) J Willen 5) Nadelius Bordsplaceringen ifall någon missat den: BORD 1 Fredrik "Juggler" Ola "miata91" Mrs Taman "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Robin Brone BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Chrille Andersson Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Basen BORD 3 Carro Andersson Benny "kobo" M Micke Wulff Jens "Jennez" Pelle G Niklas "Ettan" Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B Frippe "Omalley" Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Bjoelles polare, Fredrik Nilsson Dani "Grubbla" B Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Helt rätt Mike. Avanmäl er nu så att "bjoelles vän" halkar upp på väntlistan! Jag erbjuder muffins+kaffe till den som först avanmäler sig. Då kan du maila kaffet och kakan till Jacob1983 på forumet. Han avanmälde sig precis. Citera
hogge75 Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Hoppas inte mitt fylleutspel skrämde bort lappen Citera
MikeTime Postad 8 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Hoppas inte mitt fylleutspel skrämde bort lappen Jo, han mailade och undrade om du hade avanmält dig. När jag svarade att det hade du inte gjort så vågade han inte komma. Som han sa; "The Hogman will kill me, please sign me of the tourney Mr Mike." Citera
hogge75 Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Jo, han mailade och undrade om du hade avanmält dig. När jag svarade att det hade du inte gjort så vågade han inte komma. Som han sa; "The Hogman will kill me, please sign me of the tourney Mr Mike." Yeah, yeah whatevah Citera
bjoelle Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Om Jacob1983 här på forumet vill berätta var han bor så jag vet när jag kan lämna Muffins+kaffe Citera
MikeTime Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Om Jacob1983 här på forumet vill berätta var han bor så jag vet när jag kan lämna Muffins+kaffe Han bor i princip granne med mig så lämna det hos mig så kan han hämta det där... Citera
MikeTime Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Även William Hill bidrar med lite addat värde i turren!!! William Hill addar $100 x 2 i valfria tokens till turneringen den 11/9. Ettan och tvåan i turneringen kommer att få välja turneringsbiljetter upp till ett värde av $100 var. Tack WH. Ytterligare ett skäl att klonka hela skiten alltså. Citera
XeroxFin Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Äntligen har siterna insett att de måste rekrytera nya spelare från de fiskrikaste vattnen för att hålla liv i nätpokern! Och eftersom Roffe deltar så vet man att dessa siter är legitima, pålitliga och inte äckelkapitalistiska. Säkert därför Nördig Bet inte har bidragit med något ännu. Citera
jacob1983 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Han bor i princip granne med mig så lämna det hos mig så kan han hämta det där... hehe det stämmer bra... ge det till mike.. det är han värd... kan även behöva äta upp sig lite!! Citera
JohnH Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Jag tycker att det är shyst o lägga in minst en ticket till randomplacering också. Kul om inte bara proffsen vinner nåt. Ingen addon utan enbart en halv startstack för tidigt bustade? Citera
hogge75 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Jag tycker att det är shyst o lägga in minst en ticket till randomplacering också. Kul om inte bara proffsen vinner nåt. Instämmer, jag vill också vinna något Citera
TotalFarsa Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Instämmer, jag vill också vinna något Kom igen, du vet att du vill Citera
Jennez Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Äntligen har siterna insett att de måste rekrytera nya spelare från de fiskrikaste vattnen för att hålla liv i nätpokern! Och eftersom Roffe deltar så vet man att dessa siter är legitima, pålitliga och inte äckelkapitalistiska. Säkert därför Nördig Bet inte har bidragit med något ännu. Nix, det är för att det knorrades efter förra gången det addades grejer; något om att "köpa sin vänner" etc. Edit: Dybban vann SuperWeekend-paketet den gången och det är jag jävligt glad för. Citera
JohnH Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Blev inte han tvungen, efter den vinsten, att skriva på proffsbloggen? =) Citera
Crappy Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Nix, det är för att det knorrades efter förra gången det addades grejer; något om att "köpa sin vänner" etc. Asch Varför har du inte köpt mig än Jens? Fakeedit: Det är därför jag håller på Lisa i alla sammanhang Citera
hogge75 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Nix, det är för att det knorrades efter förra gången det addades grejer; något om att "köpa sin vänner" etc. Edit: Dybban vann SuperWeekend-paketet den gången och det är jag jävligt glad för. Skippa mellanhänderna, skicka ett SuperWeekend-paket hitåt Citera
Recommended Posts