TotalFarsa Postad 25 Juni , 2010 Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 Måste protestera lite här nu va! Det är bara Roffe och Crappy som befinner sig på den sidan strecket. Vi andra är precis som övriga majoriteten här på pf - fjortisar, påtända och hajstäjkslirare. mvh / TotalFarsa från Mikes konto. Men vad fanken. Mike, jag använder bara ditt konto när jag vill retas med okocha eller skriva något riktigt pantat. Trevlig midsommar på er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fordie Postad 29 Juni , 2010 Rapport Share Postad 29 Juni , 2010 Måste protestera lite här nu va! Det är bara Roffe och Crappy som befinner sig på den sidan strecket. Vi andra är precis som övriga majoriteten här på pf - fjortisar, påtända och hajstäjkslirare. mvh / TotalFarsa från Mikes konto. Ja, det vet jag. Men huvudsaken är ju att NÅGON bråkar, då håller sig min skadeglädje-halt på topp. /Fordie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 29 Juni , 2010 Rapport Share Postad 29 Juni , 2010 var lite bekymmrad över datumet, det sammanfallde med det största intresset jag har och det är flugfiske efter lax och havsöring, men som tur är så gör jag det helgen den 25, så passa er jävligt noga i berga för nu ska det bli stenhård rockenrollpoker, jävla fjollor ps. Mike du har pm. Väl mött! Jag fick ju en snygg bounty av dig förra gången och det finns plats för en till, så hoppas vi båda håller oss kvar tills vi kommer på samma bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 29 Juni , 2010 Rapport Share Postad 29 Juni , 2010 Vad var det för bounty? Kanske hinnder ta den före dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 29 Juni , 2010 Rapport Share Postad 29 Juni , 2010 Väl mött! Jag fick ju en snygg bounty av dig förra gången och det finns plats för en till, så hoppas vi båda håller oss kvar tills vi kommer på samma bord Det ska vi bli två om, men jag lovar en ännu snyggare bounty denna gången Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 29 Juni , 2010 Rapport Share Postad 29 Juni , 2010 Vad var det för bounty? Kanske hinnder ta den före dig En statyett föreställande en royal flush, en chipstack och en lagerkrans med texten "Bounty på Appelsf". Pryder sin plats snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 30 Juni , 2010 Rapport Share Postad 30 Juni , 2010 Härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Sisådär, tågbiljetter beställda. Anländer Hallsberg 12.12. Uppladdningslunch som förra gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Sisådär, tågbiljetter beställda. Anländer Hallsberg 12.12. Uppladdningslunch som förra gången? Jag och TF anländer väl en sisådär 10-15 minuter senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Jag och TF anländer väl en sisådär 10-15 minuter senare.Och som ryggsäckar har vi miata, crappy och juggler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Om alla listar sina ankomsttider i den här tråden så kan jag bestämma optimal time of arrival efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Om alla listar sina ankomsttider i den här tråden så kan jag bestämma optimal time of arrival efter det. Din eller samtligas? Also, det kommer gå minst tre bilar från stationen i Hallsberg inkl Eriks. Ev även en minibuss beroende på hur många som anländer med tåg/buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Din eller samtligas? Min ofc! Also, det kommer gå minst tre bilar från stationen i Hallsberg inkl Eriks. Känns jävligt förankrat hos chaufförn. NOT. Om jag var er som blivit lovade plats i den bilen skulle jag kolla med åtminstone EN reservplan, mtp att det är en mil eller två ut till Mike från stationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Känns jävligt förankrat hos chaufförn. NOT. Om jag var er som blivit lovade plats i den bilen skulle jag kolla med åtminstone EN reservplan, mtp att det är en mil eller två ut till Mike från stationen. My bad. Förutsatte liksom att han skulle vara med vid ev lunchuppladdning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 2 Juli , 2010 Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Antar att kustbilen är med vid lunchuppladdning, har väl 3 platser över. Om jag inte tar californian omss. edit: glömde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 6 Juli , 2010 Rapport Share Postad 6 Juli , 2010 Lunchen, Kumla eller Halsberg ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2010 Lunchen, Kumla eller Halsberg ?? Hallsberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Min taktik är busenkelt, ett antal fjollor har vart i vegas och hade knappt till flygbiljetten hem. LappRoffe har ätit sig proppmätt på abborrbrallor och druckigt för mycket Jäger samt badat på fastande mage i Vänern, så han den halvfjollan är borträknad. Kvar är då Mike, inga problem, en dunk från den Värmländska storskogen så är det fyllot uträknat. Jag har kommit på att vi skiter i turren och så skickar ni stålarna direkt till mig. MVH J-O. Ja taktiken kvarstår flickor, allt har slagit in, nu är det bara lappen kvar, han fixar jag tids nog, syns i september fjollor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Ni som siktar på att vara med på en liten förlunch i Hallsberg innan turren bör vara där runt 12:20. Samling på samma usla "restaurang" som senast... Ingen som ångrat sig och vill lämna sin plats till förfogande? Om det, mot förmodan, skulle vara så är jag tacksom om ni meddelar detta i så god tid innan som möjligt så att de som tyvärr inte lyckats få en plats kan få besked snarast. Väl mött den 11/9 gott folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Reservlistan: 1) Sandra Boväng 2) Klyka 3) Roger Gustavsson 4) Bjoelles polare 5) ValterEriks buddie 6) S:t Bjöööörn 7) Wiiand 8) C Rust Fler intresserade som jag missat? Bordsplaceringen ifall någon missat den: BORD 1 Fredrik "Juggler" Ola "miata91" Mrs Taman "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Rolf "LappRoffe" Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Robin Brone BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Chrille Andersson Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Basen BORD 3 Carro Andersson Benny "kobo" M Micke Wulff Jens "Jennez" Pelle G Niklas "Ettan" Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" LappLeffe Frippe "Omalley" Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 "Jacob1983" Dani "Grubbla" B Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Vill inflika att det ju kunde vara kul för de som inte fått plats att komma ändå. Kan man inte köra alternates? Dvs om ngn åker ut de första två timmarna får en reserv hoppa in med startstack. Det är alltså inte en rebuy, den som är ute är ute. Bara ett förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Vill inflika att det ju kunde vara kul för de som inte fått plats att komma ändå. Kan man inte köra alternates? Dvs om ngn åker ut de första två timmarna får en reserv hoppa in med startstack. Det är alltså inte en rebuy, den som är ute är ute. Bara ett förslag! Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Masterchen Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 får man fråga varför ni kör 9-handat på 2 av borden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Nej. Inte vara vrång mike. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 får man fråga varför ni kör 9-handat på 2 av borden... Först var tanken att samtliga bord skulle vara niohandade men nu råkar det ha blivit en liten överbokningsmiss från min sida. Max antal är således 48 man och inte 45 som tanken var från början. Inte vara vrång mike. Är aldrig vrång. Bara långsint, närsynt, mullig, lätt hörselskadad och plattfotad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts